Бджілка радіє навколишньому світу, співає свою веселу пісеньку і пригощає діточок корисним солодким медком. Цілісінький день копошиться трудівниця-бджілка. Всі справи свої бджолині робить, нічого не забуває, вовтузиться, старається.
Бджола — символ працьовитості, старанності, розсудливості. «Працює, як бджілка», — говоримо ми про працівника-трудягу. Мед, який роблять бджоли, їдять і вони самі й людина. Це єдина на планеті Земля комаха, яка вміє виробляти їжу для людини.
Номер слайду 3
Бджілка радіє навколишньому світу, співає свою веселу пісеньку і пригощає діточок корисним солодким медком. Цілісінький день копошиться трудівниця-бджілка. Всі справи свої бджолині робить, нічого не забуває, вовтузиться, старається. Про людину, яка багато і добре працює, ми говоримо: «Працює, як бджілка». А дитина, яка допомагає дорослим, ми називаємо просто - «справжня бджілочка».
Номер слайду 4
Розминка для рук. Комахи. Педагог пропонує дітям зобразити долоньками різних комах.1. Метелик. (Схрестити великі пальці й розставити долоньки)2. Павучок. (Постукати пальцями-лапками по столу)3. Коник. («Пострибати» двома пальцями по столу)4. Оса. (Зєднавши пальці» крапелькою», покрутити кистями).
Номер слайду 5
Мета: Удосконалювати вміння складати бджілку з готових елементів і почергово наклеювати деталі. Домальовувати деталі. Продовжувати знайомити дітей з комахами. Виховувати бережне ставлення до комах. Обладнання: Фарби, заготовки з папіру, пензлик. клей, клейонка, лоток від яйця, готові оченята.