Діагностувальна робота "Замислюємося про майбутнє" (за творчістю Рея Бредбері та Роберта Шеклі). 6 клас.

Про матеріал
Діагностувальна робота "Замислюємося про майбутнє" (за творчістю Рея Бредбері та Роберта Шеклі).
Перегляд файлу

Прізвище, ім’я_______________________________ Клас __________Дата___________ 2 варіант

Замислюємося про майбутнє

Тестові завдання

Початковий рівень                                                                            3б.

1. Що найбільше здивувало почтмейстера в історії виживання Кліві?

  А) Як він включив дощувальну систему корабля;                     В) чому на ньому немає опіків;

  Б) що він став телепатом;                                                             Г) що він зберіг пошту.

2. Назвіть автора, назву твору та героя, якому належать слова:" Ну що ж, кому спаде на думку відкусити гілку куща? Ти, може, вважала мене чимось іншим, але насправді я всього лише кущ"    А) Р.Бредбері "Усмішка" Том;                                                      В) Р.Шеклі "Запах думок" Кліві;

Б) Р.Бредбері "Запах думок" Грісбі;                                              Г) Р. Шеклі "Усмішка" поштар.

3. Людей на площі з оповідання Р.Бредбері "Усмішка" об"єднувало почуття...

  А) Перемоги;                                                                                  В) ненависті;

  Б) радості;                                                                                       Г) тривоги. 

4.  У творі «Усмішка» Р.Бредбері хлопчик Том побачив красиву картину. Як вона  називається?

  А) «Усмішка»;                                                                             В) «Мона Ліза»;

  Б) «Красуня»;                                                                               Г) «Радість».

5. Як закінчується ця фраза з твору Рея Бредбері «Усмішка»: «Ось побачите: колись  прийде людина з уявою  та підлатає її (цивілізацію). …Хтось, у кого буде …»? 

  А) Сила волі;                                                                               В) серце;

  Б) гострий розум;                                                                       Г) душа.

6. На планеті, куди потрапив Лірой Кліві в оповіданні «Запах думок», тварини спілкувалися і знаходили свою жертву за допомогою:

  А) Нюху;                                                                                     В) розуму;

  Б) телепатії;                                                                                 В) жестів.

Середній рівень                                                                                  4б.

7. Установи відповідності.

  1. Установіть відповідність між деталлю і персонажем.

1. Босі п'яти

А) Грісбі

2. Неіснуюча цигарка

Б) Люди в натовпі

 

3. Брудний, з грубої мішковини одяг

В) Вершник

4. Аркуш паперу

Г) Том

 

  1. Установіть відповідність.

1. Експозиція

А) Том перед картиною.

2. Розвиток дії

Б) Цивілізація майбутнього.

3. Кульмінація

В)Тома бере шматочок полотна з посмішкою Джоконди.

4. Розв’язка

Г) Натовп плює, рве картину Леонардо да Вінчі «Джоконда», утоптує в бруд, ламає раму.

        8.Установіть відповідність між деталлю і персонажем

1. Перетинчасті лапки

А) Вовк

2. Роззявлена паща

Б) Гриф

3. Мертвеччина

В) Пантера

4. Пухнаста морда

Г) Дятел

 Достатній рівень                                                                              3б.

9. Продовжіть  і  запишіть  речення:

1. Що об'єднує письменників Рея Бредбері і Роберта Шеклі?

2. Кого чи що люди з оповідання "Усмішка" звинувачували в своїх негараздах?

3. Хто є автором картини, яка згадується в оповіданні "Усмішка"?

Високий рівень                                                                                 2б.

10. Напишіть  розгорнуту  відповідь  на  запитання:

Якого значення набуває образу Джоконди для розкриття авторського задуму твору?

(Р. Бредбері «Усмішка»).

doc
Додано
15 травня
Переглядів
3550
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку