Інтегріруване заняття на тему : « Про здоров’я – дбаємо ! » для старшої групи

Про матеріал
На тему : « Про здоров’я – дбаємо ! » Мета : навчити дітей організовувати свій час; дотримуватися правил розпорядку дня ; формувати і розвивати гігієнічні навички ; мислення , мовлення , виховувати прагнення використовувати в повсякденному житті різні чинники для зміцнення здорового способу життя.
Перегляд файлу

                 

На   тему : « Про здоров’я – дбаємо  ! »

 

Мета : навчити дітей організовувати свій час; дотримуватися правил розпорядку дня ; формувати і розвивати гігієнічні навички ;  мислення , мовлення , виховувати прагнення використовувати в повсякденному житті різні чинники  для  зміцнення здорового способу життя.

 

Вихователь : Сьогодні ми поговоримо про здоров’я , всі ми добре знаємо щоб ми росли міцними , не хворіли спорт  нам в   цьому допомагає.

Здоров’я - це багатство ,

І треба щоб з дитинства

Його ти цінував

Здоров’я не придбаєш

За гроші пам’ятаєш

 Хто займається спортом той є людиною вольовою , загартованою . стриманою , впевненою в собі

 Дидактична гра : «Спортивні  загадки »

Мета: розвивати логічне мислення , допитливість , уміння висловлювати власну думку,

     Виховувати позитивне ставлення до свого здоров’я.

Вихователь  - людина не може бути здоровою якщо не буде повноцінно харчуватися,

Дидактична вправа : Прислів’я та приказки про їжу»

Мета : учити розуміти взаємозв’язок між харчуванням  та здоров’ям ; ознайомити дітей з правилами харчування,

поглиблювати знання дітей; розвивати мовлення , увагу, мислення , пам’ять .

Виховувати бажання  та вміння піклуватися про здоров’я

Вихователь – всі хлопчики люблять грати у футбол , але не всі знають правила користування  м’ячом ,  які  є різновидності  м’ячів .

 Тому все пізнається в грі , щоб краще орієнтуватися в футболі потрібно . швидко рухатись .

 

  Дидактична в гра : « Який м’яч потрібен футболістові »

Мета: ознайомлення   дітей з видами спорту , бажання зміцнювання і тренування свій організм. Заохочувати  дітей   до систематичного заняття фізичними вправами.

Вихователь – говорять : «Спорт- це життя , та здоров’я людини» є багато видів спорту , чи ви знаєте про них.

     Зараз перевіримо.

 Дидактична гра – «Види спорту»

Мета:    Вправляти у  найпростіших видах спорту ;  розвивати  моторику , координація рухів .

      Виховувати бережливе ставлення  до свого організму ,  бажання  його розвивати , тренувати ,зміцнювати .

 

Вихователь – ви коли небуть спостерігали за  спорцменами, які у них яскравий спортивний одяг ; охайне взуття ; ви теж повинні дбати про зовнішній одяг , взуття .

Тому ви повинні всі мати змогу самостійно зав’язати шнурки.

 

Дидактична гра : « Шнурівочка»

Мета : розвивати моторику , спостережливість , вміти доглядати за собою та зовнішнім виглядом ; виховувати допитливість, бажання дбати про здоров’я,

 Вихователь : гарно ми попрацювали час трішки   відпочити

Фізична хвилинку- зробити.

 

 

Вихователь : всі ми дбаємо про здоров’я закріпити знання

Пропоную скласти невелику  розповідь  за схемами .

Дидактична гра : « Скласти  речення »

Мета : вчити дітей  виділяти ознаки здоров’я , порівнювати їх, розвивати логічне мислення , уяву ,  збагачення словникового запасу . Формувати навички здорового способу життя.

Підсумок  : в усі часи всі люди звертали увагу на своє здоров’я дбали про нього ,  вихованці нашої групи  теж займаються спортом , змалку зміцнюють   його.

docx
Додав(-ла)
Бабенко Олена
Додано
30 квітня
Переглядів
62
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку