Конспект заняття для дошкільнят на тему: "Подорож по каках"

Про матеріал
«Подорож по казках» Програмовий зміст: вчити впізнавати знайомі казки за допомогою різних завдань, мнемо таблиць, закріпити з дітьми назви і персонажів знайомих дітям казок, уточнити і збагатити знання дітей про українські народні казки, розвивати мовлення дітей, збагачувати словниковий словник, активізувати усне мовлення, вчити підбирати слова антоніми, що визначають героїв, прищеплювати інтерес і любов до усної народної творчості. Учіть творчо мислити, розгадувати загадки.
Перегляд файлу

«Подорож по казках»

Програмовий зміст: вчити впізнавати знайомі казки за допомогою різних завдань, мнемо таблиць, закріпити з дітьми назви і персонажів знайомих дітям казок, уточнити і збагатити знання дітей про українські народні казки, розвивати мовлення дітей, збагачувати словниковий словник, активізувати усне мовлення, вчити підбирати слова антоніми, що визначають героїв, прищеплювати інтерес і любов до усної народної творчості. Учіть творчо мислити, розгадувати загадки.

Обладнання: мнемо таблиць до казок, скринька, ключ, книжка з казками, фігурки пальчикової казки.

ХІД ЗАНЯТТЯ

˗ Діти, сьогодні, коли я до вас йшла, побачила біля дверей скриньку. Подивіться, яка вона гарна. Я теж її уважно розглянула і виявилося, що це незвичайна скринька, а чарівна. Але я не змогла її відкрити. Виявляється, щоб відкрити її, спочатку потрібно виконати завдання.

Зараз я вам загадаю загадку, а ви спробуєте її відгадати.

Чудеса в ній відбуваються,

Багато, багато чарівництва.

Багато там добра і ласки,

Ну звичайно це – (Казка).

        Правильно, діти, ну звичайно це казка. А ви любите казки?

Тому, я пропоную вам відправитися в казкову подорож. Шлях нашої подорожі викладений стрілочками. Але він не  простий, на ньому нам зустрічатимуться безліч завдань. Виконавши усі завдання ми зможемо отримати ключ і відкрити скриньку.

        Діти, якими словами починається казка? (Жили були, жив був.)

        А що таке казка? (Незвичайна історія, з тваринами. З героями трапляються незвичайні події. Чари.)

        А як казки закінчуються? (Добро перемагає зло, щасливий кінець, ми радіємо разом з героями.)

        Діти, а ви любите казки? (так)

- Малята, щоб вам легше було пригадати знайомі казки, я вам загадаю загадки-підказки.

 «Рукавичка»

Плету хлівець на четверо овець, а на п’яте окремо. (Рукавичка)

Давайте пригадаємо казочку.

-         Хто перший прийшов до Рукавички? (Мишка-норушка)

-         А хто останній? (Ведмідь)

-         Чому ведмідь неміг увійти в рукавичку? (Ведмідь великий, а рукавичка маленька)

-         Що питали звірі перш ніж увійти в рукавичку? (Хто хто в рукавичці живе?)

Вивішуємо мнемо таблицю на дошку і переказуємо казку групово/індивідуально.

Молодці дітки, з першим завданням впоралися. Можемо пройти по нашій чарівні стежині далі.

Фізкультхвилинка:

Давайте трішки відпочинемо і виконаємо фізкультхвилинку.

За казками ми пішли

Не одразу їх знайшли!

Ніжками ми тупали,

Кулачками стукали.

Памятають казки нас,

Нахилились ми на «раз».

А на «два» ми піднялись,

І за руки узялись.

Всі по колу ми пішли,

Наші казочки знайшли.

-Відпочили? А тепер продовжуємо, рухаємось далі. Відгадайте, наступну загадку.

 Рум'яний, круглий хлопчина,

 Втік з дому на день. 

 З веселою пісенькою бродив,

 І всі напасті обходив.

 До того часу поки в лісі,

 Не зустрів хитру лисицю. (Колобок)

- З чого був колобок?  Скільки героїв?  Що трапилося з колобком?  Хто з'їв колобка?

Діти опираючись на мнемотаблицю відповідають на запитання.

Гра «Побудуй правильну відповідь»

Малята у цій казочці зустрічається багато звірів. Ваше завдання : розказати що вони полюбляють їсти,але відповідь даємо повними реченнями.

Заєць полюбляє їсти капусту та морквочку.

Ведмедик їсть мед.

Вовк любить м'ясо.

Молодці!А тепер відгадуємо наступну загадку.

Сумує бабуся і плаче,

Дідусь витирає сльозу,

А курочка кудкудаче:

«Я вам золоте принесу»! (Курочка ряба)

«Курочка ряба»

- Давайте згадаємо, про що піде мова в цій казці.  Випадково чи навмисно мишка яєчко впустила?

http://dou85.pa.infobox.ru/wp-content/uploads/2016/12/%D0%9C%D0%BD%D0%B5%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%B0%D0%B1%D0%BB%D0%B8%D1%86%D0%B0-%D0%BA-%D1%81%D0%BA%D0%B0%D0%B7%D0%BA%D0%B5-%D0%9A%D1%83%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%BA%D0%B0-%D0%A0%D1%8F%D0%B1%D0%B0.jpg

-  Ой, діти, ви чуєте хтось кричить «Допоможіть!».Тільки не зрозумію, кому потрібна допомога?

Гра «Допоможіть!» Пропонується назвати тих, кому потрібна допомога.

 - «Допоможіть!  Нас хоче з'їсти сірий вовк!»  (Козенятам з казки «Вовк і семеро козенят»).

 - «Допоможіть, я розбила яйце - не просте, а золоте!» (Мишка з казки

 «Курочка Ряба»).

 - «Допоможіть!  Я зламав будиночок звірів!» (Ведмідь з казки «Рукавичка»).

- «Допоможіть, у мене відірвався хвіст!» (Лисичка з казки «Лисичка сестричка і сірий вовк»).

- «Допоможіть!  Мого брата вкрали! »(Дівчинка з казки« Гуси лебеді »).

«Пальчиковий театр – Ріпка»

Молодці!А тепер відгадуємо наступну загадку.

Що за казка: кішка, внучка,

 Миша, ще собака Жучка.

 Дідові з бабцею допомагали.

 На городі виривали?  («Ріпка»)

Вихователь розповідає казку за допомогою пальчикового театру.

unnamed.jpg

Вихователь: Які молодці! Ми дійшли до закінчення шляху  і знайшли наш ключик, відкриваємо скриньку.

-         О ,що ж тут?(Книга з казками).

-         Нам чарівник подарував книгу,щоб ми не забувалися про казки. Давайте залишимо її у нашій групі.

А де ми розмістимо цю книжку?(Вибираємо місце в групі і ставимо туди цю книжку. За бажанням дітей можна його особливо облаштувати.)

 

docx
Додано
12 травня
Переглядів
55
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку