Контрольна робота з ДОВКІЛЛЯ для 6 класу за ІІ семестр, два варіанта з відповідями.

Про матеріал
Контрольна робота з ДОВКІЛЛЯ для 6 класу за ІІ семестр, два варіанта з відповідями.
Перегляд файлу

Довкілля 6  клас

Контрольна робота № 2 з тем: «Я в школі», «Я на спортмайданчику».

І-В

І рівень – одна вірна відповідь (1 бал)

  1. «Автоматична»  відповідь  організму  на  зміну  в  навколишньому  середовищі у  відповідь  на подразник це:

А  увага                                            В  інстинкт

Б  подразливість                             Г рефлекс 

  1. Складний  процес, що  дозволяє  людині  на  основі  органів  чуття, образної пам’яті  та  набутого  досвіду  передбачати  щось чи  угадувати це:

А  інтуіція                                        В  інстинкт

Б  подразливість                              Г рефлекс 

  1. Передача  інформації за  допомогою мови  (усної або  письмової) це:

А  вербальне спілкування       В  друга сигнальна мова

Б  мова жестів                             Г невербальне спілкування

  1. Малорухомий спосіб життя називається:

А  гіпертермія                                       В  анорексія

Б  гіпотермія                                         Г  гіподинамія

ІІ рівень – декілька вірних відповідей (1 бал)

5. За  швидкістю  циклу біологічні  ритми  поділяють на :

А  секундні ритми               В  циркадні  ритми                  Д добові ритми

Б  хвилинні ритми              Г річні ритми                         Е хронологічні ритми

6. За часом зберігання інформації розрізняють такі види пам’яті:

А  миттєва               В  сенсорна               Д образна

Б  емоційна              Г  довготривала                Е короткотривала

7. Кору великих півкуль головного мозку поділяють на такі зони:

А  центральна               В  периферична               Д скронева

Б потилична                Г  тім’яна                         Е лобова

8. Яких принципів потрібно  дотримуватись, щоб фізична  активність  приносила  більше  користі  та  не  зашкодила  здоров’ю:

А  системність               В поступовість.                Д дозованість

Б надмірність                 Г  різноманітність                        

ІІІ рівень – на встановлення відповідності або послідовності (1 бал)

9. Встановіть відповідність між видом пам’яті та  його змістом:

А Миттєва  або сенсорна    3        1. Утримує інформацію, що надходить від сенсорної

                                                        пам’яті.     

Б Короткотривала               1        2. Обсяг цієї пам’яті не обмежений

В Довготривала                   2       3. «Опрацьовує» інформацію від органів чуття і  

                                                       зберігає її дуже короткий час (частини секунд).

10. Встановіть послідовність передачі нервових імпульсів по рефлекторній дузі:

А Спинний або головний мозок

Б Рецептор, що вловлює подразник

В М’яз або орган, що надає відповідь на подразнення

Г Нерви  та нервові волокна № 1

Д Нерви  та нервові волокна № 2

ІV рівень – питання з відкритою відповіддю (2 бала)

11. Поясніть до яких наслідків може призвести звичка сидіти на стільці, підгорнувши ногу під себе.

 

 

 

Довкілля 6  клас

Контрольна робота № 2 з тем: «Я в школі», «Я на спортмайданчику».

ІІ-В

І рівень – одна вірна відповідь (1 бал)

  1. Рівень здатності  людини  вирішувати  певні  завдання,  засновані  на  власному  досвіді  та  досвіді інших  людей це:

А  інтуіція                             В  інтелект

Б  рефлекс                             Г  увага

  1. Неузгодженість  біологічних  ритмів в  організмі  називають:

А  дезорієнтація                             В  десинхроноз

Б  хронологія                                 Г  декомпресія

  1. Передача  інформації за  допомогою  міміки, жестів,  положення  тіла чи  інтонації це:

А  вербальне спілкування                             В  друга сигнальна мова

Б  мова жестів                                                Г  невербальне спілкування

  1. Енергетична  цінність їжі визначається у:

А  моль/л                                               В  кілокалоріях

Б  міжнародних одиницях (МО)         Г млг

ІІ рівень – декілька вірних відповідей (1 бал)

5. Залежно  від характеру  добових  біоритмів  виділяють  три найхарактерніші  типи  людей::

А  зозулі                             В  сови                                    Д голуби

Б  соловейки                     Г жайворонки                        Е орли

6. За типом інформації розрізняють такі види пам’яті:

А  миттєва               В  сенсорна               Д образна

Б  емоційна            Г  рухова                   Е словесно-логічна

7. До центральних відділів нервової системи належать:

А  ганглій                                               В  спинний  мозок              

Б  червоний кістковий мозок               Г  головний  мозок  

8. Поживними компонентами їжі  є:

 А жири                В  білки                         Д лімфа

Б ліквор                Г вуглеводи                                     

ІІІ рівень – на встановлення відповідності або послідовності (1 бал)

9. Встановіть відповідність між видом пам’яті та  його змістом:

А Рухова   2                        1. Пов’язана із інформацією від органів чуття, тому зберігає   

                                              картини навколишнього світу, звуки, запахи

 Б Емоційна    4                  2. Є основою для формування ходіння, танцю,

                                              гри на музичних інструментах

В Образна      1                   3. Запам’ятовування інформації, що пов’язана з 

                                              словосполученнями та реченнями

Г Словесно-логічна   3     4. Надає можливість відновлювати певний емоційний стан у        

                                                                  разі повторення ситуаці.                                             

10. Встановіть відповідність між часткою кори головного мозку та виконуваними функціями:

А Лобова     3           1. Дотик, чутливість шкіри та м’язів

Б Скронева   4          2. Зір

В Потилична   2       3. Рух (контроль довільних рухів). Вищі психічні функції, інтелект

Г Тім’яна    1            4. Слух.

ІV рівень – питання з відкритою відповіддю (2 бала)

11. Поясніть до яких наслідків може призвести гіподинамія.

 

 

docx
Додав(-ла)
Гришина Лариса
Додано
3 травня
Переглядів
1036
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку