Контрольна робота зі всесвітньої історії 9 клас на тему "Міжнародні відносини наприкінці 19 - на початку 20 століття. Культура та повсякденне життя наприкінці 18 - на початку 20 ст

Про матеріал
Підсумкова контрольна робота зі всесвітньої історії до теми "Міжнародні відносини наприкінці 19 - на початку 20 століття. Культура та повсякденне життя наприкінці 18 - на початку 20 століття" містить різнорівневі завдання для перевірки логічної, аксіологічної, хронологічної, просторової компетентностей учнів.
Перегляд файлу

Контрольна робота № 5

Міжнародні відносини наприкінці 19 - на початку 20 століття. Розвиток культури та повсякденне життя наприкінці 18 - на початку 20 століття.

1 варіант

1  рівень: завдання з вибором однієї відповіді:

1.«Союз трьох імператорів» утворився

а)1871 року;

б)1873 року;

в)1891 року;

г)1882 року.

2. У якій країні був збудований дредноут?

а)Франція;

б)Німеччина;

в)Британія;

г)США.

3.Який вчений є автором праці

«Походження видів шляхом природного відбору»?

а)Т.Морган;

б)І.Павлов;

в)Д.Менделєєв;

г)Ч.Дарвін.

4. З якою країною в 1898 році воювала

Іспанія за Карибський басейн? а)Японія;

б)США;

в)Португалія;   

г)Італія.

5.                  Автором якого з цих творів є А .Стендаль?

а) «Людська комедія»; 

б) «Пригоди Олівера Твіста»; 

в) «Червоне і чорне»;  

г) «Пер Гюнт».

6.                  Мешканців якої колонії в Африці називали бурами? а)Алжиру; 

б)Капської колонії;

в)Конго; 

г)Німецької Східної Африки.

2  рівень: завдання на встановлення відповідності та визначення історичних термінів:

7.  Установіть відповідність між прізвищем ученого та його винаходом:

1)А.Белл;                              а)радіоприймач;

2)Т.Едісон;                           б)двигун внутрішнього згорання;

3)Г.Марконі;                       в)телефон; 4)Р.Фултон;                         г)пароплав; 5)Р.Дизель;                         д)фонограф.

6)Е.Резерфорд.

8.  Дайте визначення термінів: тайпіни, геополітика.

3 рівень: завдання з вибором кількох правильних відповідей:

 9. Оберіть із списку художників тих, що започаткували напрям імпресіонізму:  1)П.Пікассо, 

2)К.Брюлов, 

3)П.Ренуар,

4) Е.Мане, 

5)П.Гоген, 

6)Е.Делакруа,  7)Т.Руссо, 

8)Ж.Дюпре.

10. Оберіть плакати, карикатури, які стосуються військово-політичного блоку Антанти:

image                    1                              2                                                   3                                          4

 image 

                       5                                               6                                                       7  

4 рівень: завдання відкритої форми відповіді:

11. Чому Велика Британія відмовилася від своєї політики «блискучої ізоляції»?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


2 варіант

1 рівень: завдання з вибором однієї відповіді:

1.      Оберіть зайве: три «народні принципи» Сунь Ятсена включали: а)соціалізм;  б)народовладдя; 

в)націоналізм;  г)народний добробут.

2.      Яка незалежна держава утворилась унаслідок Балканських війн?

а)Болгарія;  б)Сербія;  

в)Македонія;  г)Албанія.

3.      Які держави уклали Союз трьох імператорів?

а)Британія, росія, Сербія;

б)Австро-Угорщина, Росія, Італія;

в)Німеччина, росія, Австро-

Угорщина;

г)росія, Болгарія, Сербія.

4.      До реалістичного напряму в літературі належать твори письменників:

а)О.де Бальзака, А.Стендаля,

Ч.Діккенса, Л.Толстого;

б)О.Пушкіна, Р.Шеллі, Й.Гете,

Ф.Шиллера;

в)В.Гюго, Г.Лонгфелло, В.Скотта,

М.Лермонтова;

г)Ф.Купера, Я.Грімма, Д.Байрона. 5. Назвіть хронологічні рамки Сіньхайської революції: а)1850-1864 рр.;

б)1904-1905 рр.;

в)1911-1912 рр.;

г)1898-1901 рр.

6. Які території за результатами іспано-американської війни 1898 року отримали США?

а)Індонезію, Корею, Маньчжурію;

б)Гуам, Пуерто-Ріко, Філіппіни;

в)Сомалі, Еритрею, Лівію;

г)Техас, Мехіко, Каліфорнію.


2 рівень: завдання на встановлення відповідності та визначення історичних термінів:

7.  Установіть відповідність між прізвищами композиторів і назвами їх творів:

1)Р.Вагнер                              а) «Фантастична симфонія»;

2)Ж.Бізе                                  б) «Аїда»;

3)Г. Берліоз;                           в) «Кармен»;

4)М.Глінка                              г) «Кільце Нібелунгів»;

                                                  д) «Руслан і Людмила».

8.  Дайте визначення термінів: метрополія, Троїстий союз.

3 рівень: завдання з вибором кількох правильних відповідей:

9.  Оберіть із списку вчених, що працювали у галузі фізики:

1)І.Мечников, 

2)Г.Герц, 

3)Л.Пастер, 

4)Д.Менделєєв, 

5)А.Беккерель, 

6)А.Ейнштейн,  7)А.Белл,  8)О.Павлов.

10.              Оберіть карикатури, плакати, листівки, які стосуються міжнародних криз і воєнних конфліктів початку ХХ століття:

 

     image       

                     1                                                          2                                                            3                                                                                                 

image           image  

                     4                                                   5                                                            6

image    

                                 7

4 рівень: завдання відкритої форми відповіді:   

11. Чому Балкани стали «пороховим льохом « Європи на початку ХХ століття? Обґрунтуйте. 

 

 

 

 

 

 

 

3  варіант

1 рівень: завдання з вибором однієї відповіді:

1.  Яка держава була найбільшою колоніальною імперією на початку XX ст.?

а)Британія; б)Франція;  в)Німеччина;  г)Португалія.

2.  Найвищі темпи мілітаризації економіки були притаманні:

а)Британії;  б)Німеччині;  в)росії;  г)Франції.

3.  Наприкінці XIX ст. з’явилася нова зброя, винайдена Хайремом Максимом. Яку назву мала ця зброя ?

а)кулемет;  б)граната;  в)автомат;  г)танк.

4.  Засновник однієї з найпрестижніших міжнародних премій, яку щорічно присуджують за видатні наукові досягнення,  винаходи або значний внесок у культуру чи розвиток суспільства:

а)І. Мечников;  б)А. Ейнштейн;  в)М. Планк;  г)А. Нобель.

5.  Культура, що відповідає інтересам, уподобанням і потребам широких верств населення- це:

а)народна культура;

б)елітарна культура;

в)міська культура;

г)масова культура.

6.  Винахідником парового потяга був:

а)К. Бенц;  б)Д. Уатт;  в)Р. Фултон;  г)Д. Стефенсон.

2 рівень: завдання на встановлення відповідності та визначення історичних термінів:

7. Установіть відповідність між датами та подіями:

1)                  1899-1902 рр.;                   а)італо-турецька війна;

2)                  1911-1912 рр.;                   б)перша марокканська криза;

3)                  1905-1906 рр.;                   в)боснійська криза;

4)                  1908-1909 рр.;                   г)англо-бурська війна.

8. Дайте визначення термінів: боксерське повстання, Антанта.

3 рівень: завдання з вибором кількох правильних відповідей:

9.      Які з цих картин створені художниками-авангардистами?

image                       1                                             2                                            3

 

 

 

image                             4                                                5                                                         6

image 

                     7

10.  Оберіть зі списку німецьких композиторів:

1)Л. ван Бетховен;

2)Джузеппе Верді;

3)Ференц Ліст;

4)Фредерік Шопен;

5)Карл Вебер; 6)Нікколо Паганіні; 7)Ріхард Вагнер.

4 рівень: завдання відкритої форми відповіді:   

11.   Які події та процеси, що відбувалися на міжнародній арені в  останній третині XIX  — на початку XX  ст., вказували на наближення світової війни?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4  варіант

1 рівень: завдання з вибором однієї відповіді:

1.  Яка карикатура стосується іспано-американської  війни?

image 

                            1                                          2                                           3

image 

                    4

2.  Яка держава до початку Першої світової війни дотримувалась політики ізоляціонізму?

а)Британія;   б)росія;   в)Франція;  г)США.

3.  Політичне протистояння двох або декількох держав (а частіше — цілих військових блоків) за перевагу у військовій силі, коли кожна зі сторін накопичує величезні запаси зброї, намагаючись встановити паритет із супротивником або обігнати його - це: а)мілітаризація;  б)анексія;   в)агресія;  г)гонка озброєнь.

4.  Хто з названих вчених став лауреатом Нобелівської премії?

а)І. Пулюй;   б)А. Ейнштейн;  в)Д. Менделєєв;   г)В. Хавкін.

5.  Напрям у  культурі, що характеризується утвердженням самоцінності духовно-творчого життя особистості, зображенням сильних характерів тощо – це…: а)реалізм;  б)романтизм;  в)модернізм;  г)авангардизм.

6.  Хто з названих митців започаткував кінематограф?

а)А. Конан Дойл;

б)О. і Л. Люм’єр;

в)Ч.Чаплін;

г)Л. Пренс.

2 рівень: завдання на встановлення відповідності та визначення історичних термінів:

7.  Установіть відповідність між прізвищем науковця та його винаходом, відкриттям:

1)П. Мартен;     а)ліки від туберкульозу;

2)Р. Кох;             б)піч для виготовлення сталі;

3)Д. Томсон;     в)електрон;

4)Г. Мендель;   г)наука про спадковість.

8.  Дайте визначення термінів: Сіньхайська революція,  еклектизм.

3 рівень: завдання з вибором кількох правильних відповідей:

9.                  Із запропонованого переліку оберіть міжнародні цілі Франції наприкінці ХІХ - на початку ХХ століття:

1)Економічне ослаблення Німеччини.

2)Посилення позицій на Близькому Сході.

3)Посилення позицій у басейні Середземного моря.

4)Захоплення німецьких колоній.

5)Повернення Ельзасу та Лотарингії.

6)Захоплення Саару та Рейну.

7)Послаблення Британії, перерозподіл її колоній.

10.              Які явища стосуються змін у повсякденному житті людей упродовж ХІХ – початку ХХ століття?

1)Поява нових транспортних засобів: трамваю, метро, автомобіля.

2)В архітектурній забудові міст переважають дерев’яні та цегляні будівлі.

3)Швидкі темпи урбанізації.

4)У побуті людей з’явились холодильники, телевізори, пилосмоки.

5)Зростання споживання чаю, кави, цукру.

6)Жінки отримали право голосу в більшості країн світу.

7)Поява елітарної культури.

 

4 рівень: завдання відкритої форми відповіді:   

11.   Суперечності між якими державами стали визначальними для міжнародних відносин другої половини XIX — початку XX  ст. і  чому?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pdf
До підручника
Всесвітня історія 9 клас (Гісем О.В., Мартинюк О.О.)
Додано
13 травня
Переглядів
2154
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку