Спортивні ігри та інші види хобі (вивчення лексики). Умовні речення другого типу (обговорення життєвих ситуацій, надання поради)

Про матеріал
Введення лексики для обговорення спортивних ігор та хобі; Особливості вживання дієслів "play, do, go" з виразами, які означають приємне проведення часу; Виконання тренувальних вправ на закріплення вивченого матеріалу; Розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення.
Перегляд файлу

Тема: "Спортивні ігри та інші види хобі (вивчення лексики).

Умовні речення другого типу (обговорення життєвих ситуацій, надання поради)

Мета:

- введення лексики для обговорення спортивних ігор та хобі. Особливості вживання дієслів "play, do, go" з виразами, які означають приємне проведення часу;

-  вивчення прийменників місця та назв літнього одягу

- виконання тренувальних вправ на закріплення вивченого матеріалу:

- розвиток навичок діалогічного та монологічного мовлення;

- розвиток стійкої уваги, здатності зосереджуватись протягом тривалого періоду часу.

- виховання позитивного ставлення до вивчення іноземних мов.

Обладнання та матеріали: інтерактивні комп’ютерні ігри, електронні анімовані ілюстрації, презентація Power Point, аудіо та відео матеріал, підручник, комп’ютер, смартфон та телевізор.

Хід роботи

 

 

I. Мовленнєва розминка

1. Повторення лексики за допомогою яскравих анімованих ілюстрацій.  

На екрані з’являються анімовані зображення спортивних ігор. Вихованці вигадують жестикуляцію та міміку для кожного виду спорту, немов би вони зараз грають.

 

 

 

 

 

Вчитель звертається до вихованців:

"Close your eyes and imagine playing different kinds of sports. Show me how you usually play these sports games"

Вихованці за допомогою жестів та міміки показують, як вони грають в спортивні ігри. Виконуючи ці дії, вони також говорять:

"I play football"

"I play soccer"

"I play rugby"

Після того, як вихованці засвоїли основну лексику, вчитель включає аудіозапис, який супроводжується яскравою та жвавою анімацією. Учні співають пісню "What sports do you play ?". Вони роблять вигляд, що грають в спортивні ігри.

 

2. Спілкування з однокласниками на швидкість. Вихованці дізнаються інформацію у своїх друзів та встановлюють свій рекорд.

Вихованці повинні на швидкість підійти до кожного однокласника та поцікавитись, яким видом спорту вони займаються.

Вчитель звертається до учнів, показуючи секундомір:

"Come up to each classmate and find out information about his favourite kind of sport. As fast as you can"

(Підійдіть до кожного вихованця та якомога швидше дізнайтеся інформацію про улюблений вид спорту)

Вчитель засікає час за допомогою секундоміра. Діти повинні побити свій попередній рекорд та поговорити з кожним однокласником якомога швидше.

Учні повинні на слух зрозуміти, який вид спорту називає ком’ютер. Вони підходять до комп’ютера та вибирають відповідне зображення на екрані монітора.

 

ІІ. Вивчення нового матеріалу.

Лексика

1. Перегляд спортивної телепрограми. Ознайомлення з лексикою, яка вживається зі словами "play, do, go". Цю лексику можна використовувати у розповіді про друга, або про своє хобі.

Вчитель показує відеофрагмент спортивної передачі на американському телеканалі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Він просить вихованців подивитися репортаж та сказати, про який вид спорту йде мова в цьому відео.

Вчитель звертається до учнів:

"Watch the video and say what kind of sport it is"

Учні відповідають:

"I can see American football in this video"

(На цьому відео я бачу американський футбол)

На екрані з’являється слайд презентації, на якому зображені різні види спорту.

Вихованці називають ці види спорту, а вчитель записує їх на дошці.

Діти намагаються визначити, які слова вживаються з ними: play, go, чи do:

Вони піднімають руку та говорять: play American football, do gymnastics, та go swimming

 

 

 

 

 

 

 

2. Сортування поданих слів та виразів у 4 колонки під заголовками.

В результаті цього завдання вихованці отримують велику кількість слів та виразів, які вони будуть використовувати в подальшій роботі.

 

Вчитель звертається до вихованців:

"Determine what other words and phrases are used with "play, go do"

(Визначте, які ще слова та вирази вживаються з цими дієсловами)

Кожен вихованець отримує папірець з табличкою та великою кількістю виразів.

Ці слова та вирази потрібно відсортувати та розподілити їх під відповідним заголовком.

Вчитель звертається до учнів та просить розповісти, чим вони хотіли б зайнятися саме зараз :

"Look at the table and tell me what would you do. Use one of the phrases you’ve just learned"

(Подивіться на табличку та скажіть, щоб ви хотіли зараз робити. Використовуйте фрази, які ви щойно вивчили)

Потрібно використати вираз, які вони отримали у вправі.

 Наприклад:

"I would go out for a meal with my friend"

"I would take the dog for a walk"

"I would play chess with my father"

 

 

 

Граматика

 

1. Ознайомлення з умовними реченнями другого типу.

Вони використовуються для вираження нереальної, уявної дії в теперішньому, або майбутньому часі. 

На екрані, з’являється фото дівчини, яка працює на шкільними проектом.

Вчитель з сумним виразом обличчя у розпачі пожимає плечима та говорить:

"She would go to the party if she didn’t have to work on the project"

(Вона пішла б з друзями на вечірку, якби їй не потрібно було працювати над проектом)

Вчитель пише це речення на дошці та пояснює, яким чином формуються умовні речення другого типу.

Він звертається до дітей:

"Speak with your classmates and tell them what this girl would do if she didn’t have to work on her project"

(поговоріть зі своїми однокласниками та скажіть, що ще робила б ця дівчина, якби їй не потрібно було працювати над проектом)

 

2. Складання умовних речень з окремих частин.

 Вихованці з’єднують головну та підрядну частину речень.

Але спершу потрібно знайти частину, якої не вистачає.

Вчитель підходить до кожного вихованця та просить вибрати стрічку:

"Choose the stripe with the Main Clause and find the person who has the Subordinate Clause"

Одна частина класу отримує головну частину умовних речень, а інша – підрядну.

Потрібно підійти до кожного однокласника та знайти частину речення, яка підходить по смислу.

Отримане речення потрібно записати у зошит.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. Обговорення ситуації в магазині. Вихованці володіють обмеженим бюджетом, але їм потрібно вибрати товар.

Вчитель пише на дошці суму $500.

Він просить дітей назвати речі, які вони могли б купити за суму менше, або рівну $500

"What would you buy if you had the sum of money under or equal to $500 ?"

Діти діляться один з одним інформацією про різні варіанти інвестицій цих коштів.

 

4. Перегляд популярного американського шоу "The Price is Right".

Учасники цієї телепередачі вгадують справжню ціну товару.

Виконання завдань до відео.

Вчитель показує фрагмент американського шоу "The Price is Right".

Він просить учнів подивитися телепередачу та сказати, в чому її суть, які правила цієї гри.

"Watch an excerpt from the TV show and tell me what the rules of this show are"

Після перегляду шоу, вихованці піднімають руку та відповідають:

"The point of this show is to guess the real price of the item presented"

(Сенс цього шоу полягає в тому, що учасники вгадують справжню ціну товару)

 

 

5. Проведення гри "The Price is right" у класі.

Використання умовних речень другого типу, для вираження уявної ситуації (наприклад наявніть 300 доларів у класі).

На екрані з’являються різні популярні товари. Вихованці намагаються вгадати ціну кожної речі. Вона повинна бути меншою, ніж $500.

Вчитель корегує відповіді учнів фразами:

- Less expansive

(Дешевше)

- More expansive

(Дорожче)

Як тільки діти вгадують ціну, вони записують в зошит умовне речення другого типу:

"If I had $329, I would buy a smartwatch"

(Якби у мене було 329 доларів, я купив би годинник)

"If I had $468, I would buy

 VR glasses"

(Якби у мене було 468 доларів,

я купив би окуляри віртуальної реальності)

"If I had $324, I would buy PC monitor"

(Якби у мене було 324 доларів, я купив би монітор для комп’ютера)

 

6. Обговорення складних життєвих ситуацій. Використання умовних речень другого типу для того, щоб дати пораду своєму товаришу.

Використання граматичних структур "If I were you" та

"If I were in your shoes".

Вихованці підходять до дошки та вибирають опис складної життєвої ситуації.

Вони підходять до кожного однокласника, пояснюють свою проблему, а співрозмовник повинен запропонувати вихід із цієї ситуації.

Наприклад:

"If I were you, I would do all the household chores and run all the errands for my parents" (На твоєму місці я зробив би всі завдання по дому та виконав би всі доручення моїх батьків)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ІІІ. Підведення підсумків заняття. Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. Робота парах.

Вихованці складають діалог відповідно до заданої ситуації.

Вчитель показує фото, на яких зображені типові ситуації, з якими постійно стикаються люди в своєму житті: вибір необхідного товару в магазині техніки, підготовка до далекої подорожі та запрошення свого друга до кінотеатру.

 

 

 

 

 

 

 

 

Працюючи в парах, вихованці складають діалоги на декілька реплік, використовуючи активну лексику та умовні речення другого типу.

Після того, як вихованці записали діалоги та опрацювали їх, вони виходять до дошки та презентують свою роботу перед класом.

docx
Додав(-ла)
Щербін Максим
Додано
15 травня
Переглядів
33
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку