Тематична діагностувальна робота: робота з літературним твором "Як я став відмінником" (За Ольгою Бусенко).

Про матеріал
Тематична діагностувальна робота з літературного читання створено для 4 класу. Художній текст дібрано відповідно до вимог програми. Завдання передбачають перевірку сформованості в учнів навички роботи з літературним твором
Перегляд файлу

 Тематична діагностувальна робота:  робота з літературним твором               
                                      з літературного  читання
                                уч _______________ ____ класу
                        ____________________________________
                        ____________________________________
1.  Прочитай уважно текст мовчки. Виконай письмово завдання.

                                ЯК Я СТАВ ВІДМІННИКОМ
    Я не вірю ні в які чудеса. На відміну від моєї сусідки по парті Каті Мишки.Вона навіть уважає, що й сама вміє трохи чаклувати. Звісно, я в цьому сумніваюся. Але помічав, що, коли Катя не хоче, щоб її викликали до дошки, вона щось шепоче собі, і її не викликають.
   Якось Катя сказала мені: -Півнику (прізвище в мене таке), хочеш одержати одинадцять балів з української мови?

-Я знаю, що це неможливо, – відповів їй, – тому про таке й не мрію.

-А якщо я тобі допоможу? – не вгавала дівчинка.

-Почаклуєш? – запитав я.

-Авжеж, тільки ти повинен виконати всі мої умови. І якщо у твоєму щоденнику з’явиться одинадцятка, то віддаси мені свій брелок для ключів.

   Я погодився. Бо впевнений, що швидше вся школа ходитиме на головах, ніж Леся Степанівна виведе в журналі навпроти мого прізвища одинадцять. Мишка загадала мені на завтра вивчити параграф 27 і розповісти їй.   Наступного дня після уроків вона прискіпливо питала мене, ще й диктант примусила написати. А в п’ятницю був урок української мови. Я, чесно кажучи, хвилювався і не насмілювався підняти руку. Допомогла Катя, вона весь час штовхала мене в бік, аж поки Леся Степанівна не запитала її:

-Мишко, ти хочеш до дошки?

-Ні, це не я, а Сашко Півник хоче.

-Ну що ж, Півнику, іди відповідай, – сказала вчителька.

   І я пішов. Коли я розповідав, Леся Степанівна здивовано дивилася на мене. Потім сказала:

-Півнику, я приємно вражена і з задоволенням ставлю тобі одинадцять балів.

Коли я сів за парту, Мишка одразу ж прошепотіла:

-Віддавай брелок, ти обіцяв.

А я не сперечався. Через кілька днів Мишка знову запитала мене:

-Одинадцять балів з природознавства хочеш?

-Це теж можливо? – засумнівався я.

-Авжеж! – відповіла Мишка впевнено.

    І все повторилося. Я вивчив параграф із природознавства. Мишка знову вимогливо перевірила, я одержав гарну оцінку. А потім почав отримувати одинадцятку за одинадцяткою. Довелося віддати Мишці свій рожевий фломастер, гумку і ще багато чого. Зате в наступному семестрі я став відмінником.

 У чаклунство я не вірю, але пояснити те, що сталося, не можу. Спробуйте ви.    (За Ольгою Бусенко)                                       (350 слів)

2. Виконай завдання.

2.1.Визнач жанр прочитаного твору.

А) народна казка;       Б) авторська казка;     В) оповідання.

 

2.2. Хто є головним героєм твору?

А) Сашко Півник;     Б) Катя Мишка;       В) Леся Степанівна.

 

2.3. Яким був учень Сашко Півник?

А) лінивим, байдужим;  Б) здібним, але лінивим; В) наполегливим, упевненим.

 

2.4. З якого предмета учень Сашко Півник отримав першу гарну оцінку?

А) з української мови;  Б) з математики;    В) з природознавства.

 

2.5. Визнач головну думку твору.

А) Знання – найбільша цінність.

Б) Учитися ніколи не пізно.

В) Тільки наполегливою та старанною працею можна досягти успіху.

 

2.6. Установи відповідність між назвою літературного жанру та його визначенням.

Скоромовка

 

*                 *                         

 

*        *

 

 

* *

короткий влучний народний вислів повчального     характеру,часто римований.

Легенда

жартівливий вислів, складений з важких для швидкої  вимови слів.

Прислів’я

твір-переказ про події, факти, людей, оповитий казковістю,фантастикою.


2.7. Віднови порядок дій в тексті.

 

Розмова між однокласниками.

 

Сашко Півник не вірить ні  в які чудеса.

 

Одинадцятка за одинадцяткою.

 

Сашко виконує всі завдання.

2.8. Що, на твою думку, допомогло Сашкові стати відмінником? ________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

 

             Самооцінювання

 Завдання для мене були:                                                 

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\a8497ef925c87924e90626cf237b5c7b.jpg 

 

дуже легкі

легкі

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\0674855fa8fa69be9e8f2c55d86b1ca4.jpg

складні 

\\lyc-dc\Desktop\mariana.ruptash\Desktop\24d20bc2a841ac263da02649f9fdddd5.jpg

дуже складні

                     Оцінювання вчителем 

В     (Має значні успіхи.)

Д     (Демонструє помітний прогрес.)

С     (Досягає результату з допомогою вчителя.)

П     (Потребує значної уваги і допомоги.)

 

______________________ 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
6 травня
Переглядів
381
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку