Тест " Життя у Всесвіті"

Про матеріал
Найбільш ефективним способом визначення навчальних досягнень учнів є тест — система спеціальних завдань для виявлення факту за¬своєння певних видів навчальної діяльності. Запропоновані тестові завдання складені відповідно до чинної програми й підручників. Усі завдання відповідають рекомендованому Міністерством освіти і науки роз¬поділу навчального матеріалу по темах. Дидактичні матеріали призна¬чені для проведення самостійної роботи учнів на уроках астрономії після вивчення відповідної теми підручника. Тести розраховані на 15—20 хв уроку і дають змогу вчителю протягом вивчення курсу астрономії постійно контролювати ступінь засвоєння учнями матеріалу.
Перегляд файлу

                                                                             Життя у Всесвіті

Варіант 1

1. Як розшифровується абревіатура ДНК?

а) Дихлофосонуклеїнова кис­лота; б) добровільна народна команда; в) демографічна невизначеність космосу; г) дезоксирибонуклеїнова кислота.

2. Які речовини є основою всіх живих організмів на Землі?

а) вода і вуглець; б) кисень і крем­ній; в) водень і кисень; г) азот і вода.

3. Який обсяг інформації передає людина своїм нащадкам за допомогою генів?

а) 10 Мбайт; б) 10 Гбайт; в) 10" байт;г) 1023 байт.

4. Що означає українською абревіатура SETI?

а) зв'язок з інопланетянами;

б) міжзоряний Інтернет-клуб;

в) дослідження і пошук позаземного розуму; г) міжпланетна астрономічна асоціація.

5. Три особливості, що роблять Землю унікальною серед інших планет:

а) розміри, супутник, віддаль від Сонця; б) кисень, водень, азот;

в) атмо-, гідро-, літосфера; г) флора, фауна, грунти.

6. Де у Всесвіті шукати планети, придатні для життя?

а) біля зірок, схожих на Сонце; б) біля планети Земля; в) біля Місяця;

г) біля чорних дір.

7. Хто вперше проголосив «антро­пний принцип»?

а) фізик Б. Картер; б) вчений Ф. Дрейк; в) дослідник М. Майор; г) біолог Ф. Крік.

8. На яку відстань від Землі поши­рюються у космос «розумні сигнали» радіостанцій?

а) 10 світлових років; б) 50 світ­лових років; в) 100 світлових років; г) 200 світлових років.

9. У якому діапазоні хвиль по­трібно вести пошуки позаземних сигналів?

а) гамма-промені; б) інфрачервоні промені; в) радіохвилі; г) оптичний діапазон.

10. Чому освоєння космосу може врятувати земну цивілізацію?

а) Нові джерела енергії; б) нові планети для життя; в) економічна допомога; г) свіжий інтелект.

11. Термін «антропний принцип» означає:

а) ми існуємо, тому що Всесвіт такий, який він є; б) у космосі можуть бути розумні істоти; в) розумні істоти існують лише на Землі; г) космос існує для того, щоб було життя на Землі.

12. Термін «звичайне життя» означає:

а) земні форми живих істот;

б) життя в космосі; в) форми життя поза Сонячною системою; г) існування життя на основі Силіцію.

13. Який стан речовини найпо­ширеніший у Всесвіті?

а) Газоподібний; б) рідкий;

в) твердий; г) плазма.

14. За І. Розенталем, усю структуру Всесвіту та його історію визначають:

а) 1 фундаментальна взаємодія;

б) 2 фундаментальні взаємодії;

в) 3 фундаментальні взаємодії;

г) 4 фундаментальні взаємодії.

15. Чим визначається існування інших всесвітів?

а) Дією неземних фундаменталь­них законів; б) існуванням чорних дір; в) великою густиною космосу; г) земними формами життя.

16. Теорему про неповноту люд­ських знань сформулював учений:

а) К. Гедель; б) Д. Квелоц; в) Г. Гамов; г) Р. Вілсон.

17. «Абсолютний горизонт» — це відстань:

а) за яку не можна зазирнути; б) до небесного горизонту; в) від поверхні Землі до неба; г) до най­ближчої зорі.

18. Що відбувається у сингулярній точці?

а) Діють закони земного життя;

б) закони фізики втрачають свою дію;

в) сильна взаємодія розривається;

г) починається ера лептонів.

19. За яких умов Всесвіт може існувати вічно?

а) якщо це замкнута система; б) якщо середня густина Всесвіту стане більшою; в) якщо середня густина стане меншою; г) Всесвіт існує вічно завжди.

20. Чи можуть існувати паралельні світи?

а) Так; б) ні; в) тільки за певних умов; г) вони не можуть існувати взагалі.

Варіант 2

1. Синергетика — це наука:

а) про закони та еволюцію складних систем; б) що вивчає розвиток Все­світу; в) про використання енергетики в Космосі; г) що вивчає антропний принцип.

2. Коли відбувся гігантський стрибок у збільшенні потоку інфор­мації?

а) 100 000 років тому; б) 10 000 років тому; в) 1 000 000 років тому; г) 1000 років тому.

3. Завдяки чому на сучасному етапі розвитку цивілізації спостерігається значне збільшення потоку інфор­мації?

а) Друковані ЗМІ; б) радіомовні ЗМІ; в) мережа Інтернет; г) енцик­лопедії.

4. Пульсари вперше були заре­єстровані:

а) 2007 року; б) 1977 року;

в) 1957 року; г) 1967 року.

5. Один із сучасних засобів зв'язку для контактів з іншими цивілізаціями:

а) Оптичний телескоп; б) мо­більний телескоп; в) радіотелескоп;

г) супутниковий зв'язок.

6. Абревіатура АМС розшифро­вується як:

а) автономний міжзоряний су­путник; б) авіаційна міжповітряна станція; в) атомно-молекулярний сигнал; г) автоматична міжпланетна станція.

7. Для чого ведуть пошуки інопланетних цивілізацій?

а) Потрібні нові джерела ін­формації; б) для проживання на інших планетах; в) для інтелектуальної допомоги людству; г) потрібно мати більше знайомих.

8. Що означає абревіатура НЛО? а) Нові людські організації;

б) нові літаючі об'єкти; в) найбільші легендарні супутники; г) непізнані літаючі об'єкти.

9. За прогнозами вчених наша цивілізація ще існуватиме:

а) 105 років; б) 103 років; в) 1010 років; г) вічно.

10. Роботи за програмою СЕТІ були започатковані вченим:

а) Р. Вілсоном; б) К. Сейфертом; в) Е. Габблом; г) Ф. Дрейком.

11. Коли було оголошено про відкриття першої позасонячної пла­нети?

а)2012року; б) 1999року;в) 1985 ро­ку; г) 1995 року.

12. Таємницю структури ДНК було розкрито:

а) 1963 року; б) 1953 року; в) 1943 року; г) 2003 року.

13. «Жодна система не може бути пізнаною до кінця ізсередини — поза зв'язком її з іншими системами вищого порядку» — це:

а) теорема про вищий розум;

б) закон розвитку вищого розуму;

в) теорема про неповноту наших знань; г) закон про зв'язки із систе­мами.

14. Через які канали можна встановити зв'язки з іншими все­світами?

а) Через чорні діри; б) через Інтернет; в) через НЛО; г) через озонові діри.

15. До загибелі земної цивілізації, може призвести:

а) виліт космічного корабля поза межі Всесвіту; б) збільшення населення Землі; в) зростання кіль­кості штучних супутників Землі; г) інтелектуальна деградація людства.

16. Контакти третього типу — це контакти між:

а) землянами й інопланетянами;

б) європейцями й африканцями;

в) людиною та природою; г) пла­нетами земної групи.

17. Контактів з іншими циві­лізаціями нині існує:

а) 2 типи; б) 3 типи; в) 10 типів;

г) 20 типів.

18. Зоряне населення нашої Га­лактики сягає:

а) 500 млрд; б) 40Q млрд;

в) 200 млрд; г) 100 млрд.

19. За допомогою чого зберігається й записується інформація про живий організм?

а) Ланцюга ДНК; б) ланцюга РНК; в) карти пам'яті; г) ланцюга хромосоми.

20. Планети, придатні для життя у Всесвіті, знаходяться переважно біля:

а) чорних дір; б) Молочного Шляху; в) зірок, схожих на Сонце;

г) озонових дір.

 

 

 

 

 

doc
До підручника
Астрономія (рівень стандарту) 11 клас (Головко М.В., Коваль В.С., Крячко І.П.)
Додано
30 квітня
Переглядів
264
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку