Виступ "Важливість розвитку дрібної моторики рук у дітей"

Про матеріал
Донести до батьків, що нейровправи - це інноваційний підхід до розвитку дітей, який базується на принципах нейробіології та мозкової активності. Ці методи використовуються з метою покращення когнітивних, емоційних та соціальних навичок у дітей. Ознайомити з віковими особливостями розвитку моторики рук.
Перегляд файлу

 

Тема. Важливість розвитку   дрібної моторики рук у дітей

Мета. Донести до батьків , що нейровправи - це інноваційний підхід до розвитку дітей, який базується на принципах нейробіології та мозкової активності. Ці методи використовуються з метою покращення когнітивних, емоційних та соціальних навичок у дітей. Ознайомити з віковими особливостями розвитку моторики рук.

Слайд 1  Важливість розвитку   дрібної моторики рук у дітей

Слайд 2  Дрібна моторика – це сукупність рухів пальців, долонь і кистей рук дитини.

Вже доведено, що розвиток руки знаходиться в тісному зв'язку з розвитком мови, мисленням дитини і загальним рівенем  інтелектуального  розвитку.

Тому робота з розвитку дрібної моторики починається задовго до вступу дитини в школу

 

Слайд 3  З перших кроків життя дитини батьки дітям покупали різні іграшки, де малюк розвивав дрібну моторику. Це іграшки з різними наповнювачами, з різних матеріалів.

Батьки і працівники дитячих установ активно займаються розвитком дрібної моторики.

Це не тільки іграшки і предмети, а ще і масажування кінчики пальців, рук.

 

Слайд 4   Розвиток моторики рук може мати свої вікові особливості.

У віці 1-2 року дитина може тримати два предмети в одній руці, креслити олівцем різну каракули, перевертати сторінки книги.

У віці 2-3 року дитина може відкривати різні ящики і діставати предмети , грає з піском, нанизує буси, ліпить фігурка з пластиліну або глини.

У 3-4 роки чітко тримає олівець або ручку пальцями, збирає і будує різні споруди з кубиків, і багато що інше.

У 4-5 років малює олівцями, визначає предмети в мішку на дотик, ліпить з пластиліну декілька частин, (наприклад ручки, ніжки, голова) і т. д. Уміє шнурувати черевики (бажано це вміти!).

У 6-7 років закінчується дозрівання певних зон головного мозку, які відповідають за дрібну моторику і розвиток мови.

Тому умовно виділяють 4 етап підготовки дитини з розвитку моторики руки

 

Слайд 5 -20

Слайд 21    Нейромоторика

Нейромоторика - це вид вправ дрібної моторики,  спрямованих на розвиток роботи  мозку  (лівої і правої півкуль) через рух рук, пальців.

координації  зору  та  в просторі, 

синхронної  роботи очей і рук,

Це такі вправи, як малювати обома руками одночасно корисно як дітям, так і дорослим.

Вправи допомагають розвинути почуття симетрії,

зменшити занепокоєння,

прискорити процес корекції дисграфії, дислексії, дискалькулії і

розвитку мови.

 

Дисграфія – порушення письма: не правильне письмо букв, зʼєднань, грамотичні помилки.

Дислексія – пропуск, перестановка, дзеркальне письмо  букв.

 

Дискалькулія – не запамʼятовує числа, не розуміє значення + - 

 

Слайд 22

При недоліках  дрібної моторики діти:

  1. Нездібні  провести пряму лінію.
  2. Мають труднощі формування правильної траєкторії рухів при виконані графічних елементів.
  3. Відсутнє бажання малювати, ліпити, займатися ручною працею.
  4. В школі дуже повільний темп письма.
  5.  Проблеми дисграфії, дислексії, дискалькулії
  6. розвитку мови

 

Розвиток дрібної моторики сприяє оволодінню навичків письма, малювання, творчості, а також уникнути проблем шкільного навчання.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Ключарьова Олена Михайлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 лютого
Переглядів
334
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку