Матеріал для узагальнення вивченого з української літератури в 10 класі. Василь Стефаник. "Камінний хрест". Тести. Питання - відповіді. Сподіваюся, що така форма узагальнення матеріалу допоможе учням швидко та якісно повторити вивчене.
10 клас. Василь Стефаник. «Камінний хрест». Тести
А реалізму Б радянського періоду В Західної України Г Слобожанщини Д Київщини
2. Перша збірка новел В. Стефаника називається:
А «Палій» Б «Дорога» В «Кленові листочки» Г «Синя книжечка» Д «Сини»
3. Які слова найточніше характеризують сутність творчого доробку Василя Стефаника?
А «поет мужицької розпуки» Б «основоположник української літератури» В «співець нашої історії» Г «ніжний лірик» Д «сонцепоклонник»
3. Василь Стефаник є майстром у жанрі:
А трагедії Б роману В поеми Г новели Д повісті
5. Індивідуальну стильову манеру Василя Стефаника визначають:
А об′єктивний тип розповіді Б реалістичний метод зображення В лаконізм Г глибокий психологізм Д символізм
6. Стилістичну манеру Василя Стефаника визначають як:
А імпресіоністичну Б експресіоністичну В реалістичну Г романтичну Д психологічну
7. Яка з названих нижче ознак не характерна для експресіонізму?
А бажання жити за критеріями ідеалу, а не буднів Б увага до простих характерів В пошуки витоків людського зла Г посилення уваги до проблеми вини і кари Д потворне бачиться неминучим, обов′язковим антиподом прекрасного
8. Оповідання Василя Стефаника «Камінний хрест» написане під враженням від:
А подій Першої світової війни Б смерті Івана Франка В масової еміграції галицьких селян до Америки Г Жовтневої революції в Росії Д подорожі у наддніпрянську Україну
9. Головний герой оповідання «Камінний хрест» Іван мав прізвисько:
А Битий Б Горбатий В Зігнений Г Переламаний Д Струджений
10. Нивка Івана Дідуха з оповідання Василя Стефаника «Камінний хрест» була неродючою, тому що знаходилась:
А на суцільних пісках Б у болотяній низині В на глиняному грунті Г на старому смітнику Д на каменистому горбі
11. Більша частина новели «Камінний хрест» Василя Стефаника являє собою:
А прощання Івана з сусідами Б лист Івана до дружини В свідчення Івана в суді Г подорож Івана до Америки Д мрії Івана про щасливе майбутнє
12. Іван Дідух – герой новели Василя Стефаника:
А «Виводили з села» Б «Синя книжечка» В «Новина» Г «Сини» Д «Камінний хрест»
13. Який троп не зустрічається в наведених нижче словах?
«Ціла хата заридала, як би хмара плачу, що нависла над селом, пірвалася».
А гіпербола Б епітет В порівняння Г метафора Д уособлення
14. Своєрідність сюжету оповідання «Камінний хрест» Василя Стефаника полягає в тому, що:
А у ньому відсутня експозиція Б воно має затягнену експозицію В у ньому відсутня зав′язка Г у ньому відсутня розв′язка
15. Реалістичний метод зображення – це зображення:
А «світу в собі» Б вигаданого світу В бажаної дійсності Г «світу довкола себе» Д характерне тільки для реалістичного стилю
16. Справжнє прізвище Василя Стефаника:
А Васильченко Б Степаненко В Дідух Г Рудченко Д Стефаник
17. Укажіть назву течії модернізму, ознаки якої яскраво представлені у творчості В.Стефаника:
А імпресіонізм Б експресіонізм В символізм Г класицизм Д реалізм.
18. Значення творчості В. Стефаника в українській і світовій літературі полягає:
А у майстерному розкритті теми голодомору
Б у вдалому і майстерному введенні розмовної діалектної лексики до літературного вжитку
В у майстерності розкриття соціального конфлікту
Г в умінні в малому за обсягом психологічному творі передати картини людського життя
19. Хто з українських письменників так сказав сам про себе і своє сприйняття світу: «Людський біль цідиться крізь серце моє, як крізь сито, і ранить до крові»?
А Михайло Коцюбинський Б Степан Васильченко В Василь Стефаник Г Борис Грінченко Д Марко Черемшина.
20. Василь Стефаник народився у селі:
А Криворівня Б Колодяжне В Нагуєвичі Г Косів Д Русів
21. Хто так образно передбачив долю В. Стефаника: «Цей хлопець буде сонечком села гріти і землю дощиком росити»?
А Іван Франко Б Марко Черемшина В Лесь Мартович Г Михайло Коцюбинський Д Осип Маковей.
22. Що символізує камінний хрест в однойменній новелі В. Стефаника?
А могили предків Б межі села В центральне місце села Г майстерність народних умільців Д трагічну долю селянина-бідняка
23. Персонажі якої новели В. Стефаника прощаються з рідною землею перед еміграцією?
А «Новина» Б «Сини» В «Вона — земля» Г «Камінний хрест» Д «Палій»
24. Вкажіть письменників, що складали «Покутську трійцю»:
А Іван Франко Б Василь Стефаник В Марко Черемшина Г Осип Маковей Д Лесь Мартович Е Юрій Федькович Є Станіслав Пшибишевський.
25. Події в новелі «Кам’яний хрест» В. Стефаника відбуваються
А за часів кріпаччини Б після скасування кріпосного права В наприкінці 19 – на початку 20 ст. Г під час Першої світової війни Д після більшовицького перевороту
26. Символом розпачу від прощання з рідним краєм у новелі «Кам’яний хрест» В. Стефаника є
А горб Б хрест В танець Г камінь Д збіжжя
27. У якому значенні розкривається символіка каменю у новелі «Камінний хрест»?
А бездушності Б злиденності В неродючої землі Г пам’яті
28. Іван Дідух не кидав того «тєжкого» горба, який забирав усі його сили, бо це:
А відрада у скруті Б подарунок батьків В засіб існування Г улюблена справа.
Завдання на встановлення відповідностей
1. Утворіть логічні пари між назвами жанрів, наведеними в лівій колонці, та назвами творів, наведених у правій колонці .
1 поема А «Intermezzo»
2 новела Б «Мартин Боруля»
3 трагікомедія В «Чорна рада»
4 роман Г «Мойсей»
Д «Наталка Полтавка»
2. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та іменами авторів, наведених у правій колонці .
1 Т. Шевченко А «Мартин Боруля»
2 Г. Квітка-Основ′яненко Б «Кавказ»
3 І. Карпенко-Карий В «Максим Гримач»
4 Марко Вовчок Г «Маруся»
Д «Енеїда»
3. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та назвами стилів, наведених у правій колонці.
1 «Intermezzo» А романтизм
2 «Камінний хрест» Б імпресіонізм
3 «Хіба ревуть воли, як В експресіонізм
ясла повні ?» Г реалізм
4 «Гайдамаки» Д класицизм
4. Утворіть логічні пари між назвами літературних жанрів, наведеними в лівій колонці, та іменами авторів, наведених у правій колонці, які досягли найбільших успіхів у цих жанрах.
1 повість А В. Стефаник
2 комедія Б Панас Мирний
3 роман В І. Карпенко-Карий
4 новела Г Марко Вовчок
Д Іван Франко
5. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними у правій колонці .
1 «Максим Гримач» А Галайда
2 «Камінний хрест» Б Пацюк
3 «Хіба ревуть воли, як В Дідух
ясла повні?» Г Семен
4 «Гайдамаки» Д Дідона
6. Утворіть логічні пари між назвами художніх прийомів, наведених у правій колонці, та їх короткими визначеннями, наведеними у лівій колонці .
1 приховане глузування А епітет
2 протиставлення Б гіпербола
3 перебільшення В антитеза
4 художнє означення Г іронія
Д епіфора
7. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними у правій колонці .
1 «Катерина» А Василь
2 «Мартин Боруля» Б Куць
3 «Лісова пісня» В Омелько
4 «Маруся» Г Івась
Д Возний
8. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та назвами жанрів, наведеними у правій колонці.
1 «Маруся» А драма-фієрія
2 «Лісова пісня» Б поема
3 «Хіба ревуть воли, як В повість
ясла повні?» Г роман
4 «Гайдамаки» Д новела
9. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними у правій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними у лівій колонці .
1 Мойсей А «Наталка Полтавка»
2 Івоніка Б «Мойсей»
3 Виборний В «Тіні забутих предків»
4 Марічка Г «Земля»
Д « Гайдамаки»
10. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та іменами авторів, наведеними у правій колонці.
1 «Енеїда» А І. Франко
2 «Маруся» Б І. Котляревський
3 «Заповіт» В Г. Квітка-Основ′яненко
4 «Гімн» Г Т. Шевченко
Д Марко Вовчок
11. Утворіть логічні пари між назвами жанрів, наведеними в лівій колонці, та назвами творів, наведеними у правій колонці.
1 поема А «Енеїда»
2 трагікомедія Б «Камінний хрест»
3 оповідання В «Кайдашева сім′я»
4 повість Г «Мартин Боруля»
Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
12. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними у правій колонці .
1 «Тіні забутих предків» А Мелашка
2 «Кайдашева сім′я» Б Евріал
3 «Енеїда» В Шраменко
4 «Чорна рада» Г Палійчук
Д Галайда
13. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та назвами літературних родів, наведеними у правій колонці.
1 «Чого являєшся мені у сні» А епос
2 «Земля» Б лірика
3 «Наталка Полтавка» В ліро-епос
4 «Катерина» Г драма
Д кіно-епіка
14. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними у правій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними у лівій колонці.
1 Терпелиха А «Лісова пісня»
2 Килина Б «Наталка Полтавка»
3 Красовський В «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
4 Лушня Г «Мартин Боруля»
Д «Кайдашева сім′я»
15. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та назвами жанрів, наведеними у правій колонці.
1 «Катерина» А поема
2 «Земля» Б комедія
3 «Наталка Полтавка» В новела
4 «Intermezzo» Г повість
Д роман
16. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними у правій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними в лівій колонці.
1 баба Палажка А «Енеїда»
2 Лукаш Б «Чорна рада»
3 Сомко В «Кайдашева сім′я»
4 Лавінія Г «Лісова пісня»
Д «Гайдамаки»
17. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та назвами жанрів, наведеними у правій колонці.
1 «Мойсей» А поема
2 «Камінний хрест» Б малоросійська опера
3 «Маруся» В оповідання
4 «Наталка Полтавка» Г повість
Д роман
18. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними у правій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними в лівій колонці.
1 Чіпка А «Енеїда»
2 Трандалєв Б «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
3 Лаврін В «Кайдашева сім′я»
4 Зевес Г «Мартин Боруля»
Д «Лісова пісня»
19. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та іменами авторів, наведеними у правій колонці.
1 «Наталка Полтавка» А Марко Вовчок
2 «Маруся» Б І. Котляревський
3 «Земля» В О. Кобилянська
4 «Максим Гримач» Г Г. Квітка-Основ′яненко
Д І. Франко
20. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними у правій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними в лівій колонці.
1 Галя А «Енеїда»
2 Дядько Лев Б «Гайдамаки»
3 Турн В «Лісова пісня»
4 Залізняк Г «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Д «Чорна рада»
ЗНО. Василь Стефаник. «Камінний хрест». Тести. Відповіді
А реалізму Б радянського періоду В Західної України * Г Слобожанщини Д Київщини
2. Перша збірка новел В. Стефаника називається:
А «Палій» Б «Дорога» В «Кленові листочки» Г «Синя книжечка» * Д «Сини»
3. Які слова найточніше характеризують сутність творчого доробку Василя Стефаника?
А «поет мужицької розпуки» * Б «основоположник української літератури» В «співець нашої історії» Г «ніжний лірик» Д «сонцепоклонник»
3. Василь Стефаник є майстром у жанрі:
А трагедії Б роману В поеми Г новели * Д повісті
5. Індивідуальну стильову манеру Василя Стефаника визначають:
А об′єктивний тип розповіді Б реалістичний метод зображення * В лаконізм Г глибокий психологізм Д символізм
6. Стилістичну манеру Василя Стефаника визначають як:
А імпресіоністичну Б експресіоністичну * В реалістичну Г романтичну Д психологічну
7. Яка з названих нижче ознак не характерна для експресіонізму?
А бажання жити за критеріями ідеалу, а не буднів * Б увага до простих характерів В пошуки витоків людського зла Г посилення уваги до проблеми вини і кари Д потворне бачиться неминучим, обов′язковим антиподом прекрасного
8. Оповідання Василя Стефаника «Камінний хрест» написане під враженням від:
А подій Першої світової війни Б смерті Івана Франка В масової еміграції галицьких селян до Америки * Г Жовтневої революції в Росії Д подорожі у наддніпрянську Україну
9. Головний герой оповідання «Камінний хрест» Іван мав прізвисько:
А Битий Б Горбатий В Зігнений Г Переламаний * Д Струджений
10. Нивка Івана Дідуха з оповідання Василя Стефаника «Камінний хрест» була неродючою, тому що знаходилась:
А на суцільних пісках Б у болотяній низині В на глиняному грунті Г на старому смітнику Д на каменистому горбі *
11. Більша частина твору «Камінний хрест» Василя Стефаника являє собою:
А прощання Івана з сусідами * Б лист Івана до дружини В свідчення Івана в суді Г подорож Івана до Америки Д мрії Івана про щасливе майбутнє
12. Іван Дідух – герой новели Василя Стефаника:
А «Виводили з села» Б «Синя книжечка» В «Новина» Г «Сини» Д «Камінний хрест» *
13. Який троп не зустрічається в наведених нижче словах?
«Ціла хата заридала, як би хмара плачу, що нависла над селом, пірвалася».
А гіпербола Б епітет * В порівняння Г метафора Д уособлення
14. Своєрідність сюжету оповідання «Камінний хрест» Василя Стефаника полягає в тому, що:
А у ньому відсутня експозиція Б воно має затягнену експозицію * В у ньому відсутня зав′язка Г у ньому відсутня розв′язка
15. Реалістичний метод зображення – це зображення:
А «світу в собі» Б вигаданого світу В бажаної дійсності Г «світу довкола себе» * Д характерне тільки для реалістичного стилю
16. Справжнє прізвище Василя Стефаника:
А Васильченко Б Степаненко В Дідух Г Рудченко Д Стефаник*
17. Укажіть назву течії модернізму, ознаки якої яскраво представлені у творчості В.Стефаника:
А імпресіонізм Б експресіонізм* В символізм Г класицизм Д реалізм.
18. Значення творчості В. Стефаника в українській і світовій літературі полягає:
А у майстерному розкритті теми голодомору
Б у вдалому і майстерному введенні розмовної діалектної лексики до літературного вжитку
В у майстерності розкриття соціального конфлікту
Г в умінні в малому за обсягом психологічному творі передати картини людського життя*
19. Хто з українських письменників так сказав сам про себе і своє сприйняття світу: «Людський біль цідиться крізь серце моє, як крізь сито, і ранить до крові»?
А Михайло Коцюбинський Б Степан Васильченко В Василь Стефаник * Г Борис Грінченко Д Марко Черемшина.
20. Василь Стефаник народився у селі:
А Криворівня Б Колодяжне В Нагуєвичі Г Косів Д Русів*
21. Хто так образно передбачив долю В. Стефаника: «Цей хлопець буде сонечком села гріти і землю дощиком росити»?
А Іван Франко Б Марко Черемшина* В Лесь Мартович Г Михайло Коцюбинський Д Осип Маковей.
22. Що символізує камінний хрест в однойменній новелі В. Стефаника?
А могили предків Б межі села В центральне місце села Г майстерність народних умільців Д трагічну долю селянина-бідняка*
23. Персонажі якої новели В. Стефаника прощаються з рідною землею перед еміграцією?
А «Новина» Б «Сини» В «Вона — земля» Г «Камінний хрест»* Д «Палій»
24. Вкажіть письменників, що складали «Покутську трійцю»:
А Іван Франко Б Василь Стефаник* В Марко Черемшина* Г Осип Маковей Д Лесь Мартович* Е Юрій Федькович Є Станіслав Пшибишевський.
25. Події в новелі «Кам’яний хрест» В. Стефаника відбуваються
А за часів кріпаччини Б після скасування кріпосного права В наприкінці 19 – на початку 20 ст.* Г під час Першої світової війни Д після більшовицького перевороту
26. Символом розпачу від прощання з рідним краєм у новелі «Кам’яний хрест» В. Стефаника є
А горб Б хрест В танець* Г камінь Д збіжжя
27. У якому значенні розкривається символіка каменю у новелі «Камінний хрест»?
А бездушності Б злиденності В неродючої землі Г пам’яті*
28. Іван Дідух не кидав того «тєжкого» горба, який забирав усі його сили, бо це:
А відрада у скруті Б подарунок батьків* В засіб існування Г улюблена справа.
Завдання на встановлення відповідностей
1. Утворіть логічні пари між назвами жанрів, наведеними в лівій колонці, та назвами творів, наведених у правій колонці .
Г1 поема А «Intermezzo»
А2 новела Б «Мартин Боруля»
Б3 трагікомедія В «Чорна рада»
В4 роман Г «Мойсей»
Д «Наталка Полтавка»
2. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та іменами авторів, наведених у правій колонці .
Б1 Т. Шевченко А «Мартин Боруля»
Г2 Г. Квітка-Основ′яненко Б «Кавказ»
А3 І. Карпенко-Карий В «Інститутка»
В4 Марко Вовчок Г «Маруся»
Д «Енеїда»
3. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та назвами стилів, наведених у правій колонці.
Б1 «Intermezzo» А романтизм
В2 «Камінний хрест» Б імпресіонізм
Г3 «Хіба ревуть воли, як В експресіонізм
ясла повні ?» Г реалізм
А4 «Гайдамаки» Д класицизм
4. Утворіть логічні пари між назвами літературних жанрів, наведеними в лівій колонці, та іменами авторів, наведених у правій колонці, які досягли найбільших успіхів у цих жанрах.
Г1 повість А В. Стефаник
В2 комедія Б Панас Мирний
Б3 роман В І. Карпенко-Карий
А4 новела Г Марко Вовчок
Д Іван Франко
5. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними у правій колонці .
Г1 «Інститутка» А Галайда
В2 «Камінний хрест» Б Пацюк
Б3 «Хіба ревуть воли, як В Дідух
ясла повні?» Г Устина
А4 «Гайдамаки» Д Дідона
6. Утворіть логічні пари між назвами художніх прийомів, наведених у правій колонці, та їх короткими визначеннями, наведеними у лівій колонці .
Г1 приховане глузування А епітет
В2 протиставлення Б гіпербола
Б3 перебільшення В антитеза
А4 художнє означення Г іронія
Д епіфора
7. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними у правій колонці .
Г1 «Катерина» А Василь
В2 «Мартин Боруля» Б Куць
Б3 «Лісова пісня» В Омелько
А4 «Маруся» Г Івась
Д Возний
8. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та назвами жанрів, наведеними у правій колонці .
В1 «Маруся» А драма-феєрія
А2 «Лісова пісня» Б поема
Г3 «Хіба ревуть воли, як В повість
ясла повні?» Г роман
Б4 «Гайдамаки» Д новела
9. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними у правій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними у лівій колонці .
Б1 Мойсей А «Наталка Полтавка»
Г2 Івоніка Б «Мойсей»
А3 Виборний В «Тіні забутих предків»
В4 Марічка Г «Земля»
Д « Гайдамаки»
10. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та іменами авторів, наведеними у правій колонці.
Б1 «Енеїда» А І. Франко
В2 «Маруся» Б І. Котляревський
Г3 «Заповіт» В Г. Квітка-Основ′яненко
А4 «Гімн» Г Т. Шевченко
Д Марко Вовчок
11. Утворіть логічні пари між назвами жанрів, наведеними в лівій колонці, та назвами творів, наведеними у правій колонці.
А1 поема А «Енеїда»
Г2 трагікомедія Б «Камінний хрест»
Б3 оповідання В «Кайдашева сім′я»
В4 повість Г «Мартин Боруля»
Д «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
12. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними у правій колонці .
Г1 «Тіні забутих предків» А Мелашка
А2 «Кайдашева сім′я» Б Евріал
Б3 «Енеїда» В Шраменко
В4 «Чорна рада» Г Палійчук
Д Галайда
13. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та назвами літературних родів, наведеними у правій колонці.
Б1 «Чого являєшся мені у сні» А епос
А2 «Земля» Б лірика
Г3 «Наталка Полтавка» В ліро-епос
В4 «Катерина» Г драма
Д кіно-епіка
14. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними у правій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними у лівій колонці.
Б1 Терпелиха А «Лісова пісня»
А2 Килина Б «Наталка Полтавка»
Г3 Красовський В «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
В4 Лушня Г «Мартин Боруля»
Д «Кайдашева сім′я»
15. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та назвами жанрів, наведеними у правій колонці.
А1 «Катерина» А поема
Г2 «Земля» Б комедія
Б3 «Наталка Полтавка» В новела
В4 «Intermezzo» Г повість
Д роман
16. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними у правій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними в лівій колонці.
В1 баба Палажка А «Енеїда»
Г2 Лукаш Б «Чорна рада»
Б3 Сомко В «Кайдашева сім′я»
А4 Лавінія Г «Лісова пісня»
Д «Гайдамаки»
17. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та назвами жанрів, наведеними у правій колонці.
А1 «Мойсей» А поема
В2 «Камінний хрест» Б малоросійська опера
Г3 «Маруся» В оповідання
Б4 «Наталка Полтавка» Г повість
Д роман
18. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними у правій колон2ці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними в лівій колонці.
Б1 Чіпка А «Енеїда»
Г2 Трандалєв Б «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
В3 Лаврін В «Кайдашева сім′я»
А4 Зевес Г «Мартин Боруля»
Д «Лісова пісня»
19. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними в лівій колонці, та іменами авторів, наведеними у правій колонці.
Б1 «Наталка Полтавка» А Марко Вовчок
Г2 «Маруся» Б І. Котляревський
В3 «Земля» В О. Кобилянська
А4 «Інститутка» Г Г. Квітка-Основ′яненко
Д І. Франко
20. Утворіть логічні пари між назвами творів, наведеними у правій колонці, та іменами, прізвищами або прізвиськами літературних героїв, наведеними в лівій колонці.
Г1 Галя А «Енеїда»
В2 Дядько Лев Б «Гайдамаки»
А3 Турн В «Лісова пісня»
Б4 Залізняк Г «Хіба ревуть воли, як ясла повні?»
Д «Чорна рада»