ЦІКАВІ ЗАВДАННЯ
Завдання для перевірки знань з музичного мистецтва 2 клас
Варіант 1
Початковий та Середній рівні Кожне питання оцінюється у 1 бали
1. Знайди слова в яких заховані ноти, підкресли ноту. (наприклад: доміно, до і мі)
Донька, фасоль, пляма, дощик, рекорд, сінокос.
2. Мова музики
Як розмовляє музика? Підкресліть слова якими виражається музика
Темп, мелодія, слово, ноти, малюнок, ритм, нотоносець.
3. Ритми. Штрихи. Паузи.
Підпишіть відповідні фрагменти(ритм, штрих, пауза)
|
|
|
|
|
|
4. Тривалості нот. Звуки різної тривалості (Ціла, половина, четвертна)
___________________
___________________
___________________
Достатній рівень Питання оцінюється у 2 бали
5. Пригадай пісню «Ходить гарбуз по грорду». Про кого йдеться в пісні.
(постав + під тим овочем з пісні)
Кавун |
Гарбуз |
Редиска |
Диня |
Часник |
Кабачок |
Огірки |
Буряк |
Укроп |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6. Відгадай слово, змінивши цифри на літери.
1 В |
2 З |
3 Е |
4 І |
5 Д |
6 К |
7 Л |
8 М |
9 Н |
10 О |
11 Т |
12 У |
13 Я |
а) 2 1 12 6 - _________________ ; б) 8 3 7 10 5 4 13 - ________________
Високий рівень Питання оцінюється у 4 бали
7. Характер музичних творів. Дайте характеристику музичним творам.
(весела, сумна, енергійна, бадьора, плавна, мелодійна, наспівана, різка…)
Назва музичного твору |
Характер музичного твору |
Е.Гріг «Восени». |
|
В. Косенко «Дощик». |
|
Укр.нар. пісня«Вийшли в поле косарі». |
|
А. Вівальді «Осінь» |
|
Самооцінювання
Завдання для мене були
Дуже легкі |
|
Легкі |
|
Дуже cкладні |
|
Складні |
|
Оцінювання ++ Має значні успіхи; + Демонструє помітний інтерес;
V Досягає результату з допомогою вчителя; ! Ще потребує уваги та допомоги.
|
Оцінка Підпис вчителя ______________
ЦІКАВІ ЗАВДАННЯ
Завдання для перевірки знань з музичного мистецтва 2 клас
Варіант 2
Початковий та Середній рівні Кожне питання оцінюється у 1 бали
1. Мова музики
Як розмовляє музика? Підкресліть слова якими виражається музика
Нотоносець, слово, ноти, малюнок, ритм, музичні інструменти.
2. Знайди слова в яких заховані ноти, підкресли ноту. (наприклад: доміно, до і мі)
Дошка, парасолька, факел, пляма, дощик, редиска, таксі.
3. Ритми. Штрихи. Паузи.
Підпишіть відповідні фрагменти(ритм, штрих, пауза)
|
|
|
|
|
|
4. Тривалості нот. Звуки різної тривалості (Ціла, половина, четвертна)
___________________
___________________
___________________
Достатній рівень Питання оцінюється у 2 бали
5. Пригадай пісню «Де поділось літечко?» Оберіть слова із пісні..
(постав + під тим словом яке є в пісні)
Літечко |
Сховалось |
Привіталось |
Друзі |
Снігом |
Попрощалось |
|
|
|
|
|
|
6. Відгадай слово, змінивши цифри на літери.
1 А |
2 З |
3 Е |
4 И |
5 Д |
6 К |
7 Л |
8 М |
9 Н |
10 О |
11 Т |
12 У |
13 Я |
9 10 11 1 - _________________ ; 8 12 2 4 6 1 - ________________
Високий рівень Питання оцінюється у 4 бали
7. Темп музичних творів. Проаналізуйте темп у музичних творах. (Швидко, повільно, помірно, стримано, жваво)
Назва музичного твору |
Темп музичного твору |
Укр.нар. пісня«Вийшли в поле косарі». |
|
В. Косенко «Дощик». |
|
Е.Гріг «Восени». |
|
А.Вівальді «Осінь» |
|
Самооцінювання
Завдання для мене були
Дуже легкі |
|
Легкі |
|
Дуже cкладні |
|
Складні |
|
Оцінювання ++ Має значні успіхи; + Демонструє помітний інтерес;
V Досягає результат у з допомогою вчителя; ! Ще потребує уваги та допомоги.
|
Оцінка Підпис вчителя ______________