2 тиждень 2 заняття: «Як нам стати класною спільнотою?»

Про матеріал

2 тиждень 2 заняття: «Як нам стати класною спільнотою?»

Мета:

  • Навчитися розуміти та поважати думки свої однокласників;
  • Навчити дітей усвідомлювати неповторність кожної людини;
  • Розвивати навички самоусвідомлення і самооцінки.
  • Виховувати толерантність

Матеріали: Комп'ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор.

Перегляд файлу

2 тиждень 2 заняття: «Як нам стати класною спільнотою?»

Мета:

  • Навчитися розуміти та поважати думки свої однокласників;
  • Навчити дітей усвідомлювати неповторність кожної людини;
  • Розвивати навички самоусвідомлення і самооцінки.
  • Виховувати толерантність

Матеріали: Комп’ютер, доступ до інтернету, мультимедійний проектор.

Хід урока:

1.Вітання

Запрошення на ранкову зустріч під пісеньку " ДРУЖБА" ( Виконання рухів)

https://www.youtube.com/watch?v=dTM-2i7nlzc

Вправа «Мені у житті щастить»

Мета: розвиток позитивного мислення, налаштування на успіх.

Усі сидять колом. Учитель пропонує учням розповісти про ті випадки у їхньому житті, коли їх пощастило. Почати розповідь треба словами: «Мені у житті щастить…»

2.Обмін інформацією.

1.Зворотній зв’язок: «Про що ми говорили на минулій ранковій зустрічі?» Вислухайте відповіді дітей, підсумуйте: «Минула ранкова зустріч була присвячена ознайомленню з програмою Як нам стати класною спільнотою?»

2. Оголошення теми ранкової зустрічі: «Сьогодні ми продовжемо говорити про те, як нам стати класною спільнотою».

3. Читання та обговорення вірша Анатолія Костецького «Гойдалка на двох»

ГОЙДАЛКА НА ДВОХ

Спробуй на гойдалці

сам покататись!

Будуть навколо

всі дивуватись.

Тут

навіть зовсім

затятий жаднюга

місцем

повинен ділитися

з другом.

-Чому не можна бути жаднюгою на гойдалці? (Бо самому неможливо покататися; вдвох цікавіше і веселіше гратися.)

Запропонуйте дітям по черзі назвати своє ім’я та розповісти, в які ігри їм подобається грати разом з однокласниками (хованки, бадмінтон, теніс..)

3)Групове заняття

Вправа «Класна спільнота»

Зачитайте твердження, якщо учні згодні з ним, то плескають у долоні, якщо ні – тупотять ногами.

Класна спільнота- це жадібні  та жорстокі відносини .

Класна спільнота- це дружній та веселий колектив.

Класна спільнота- це діти у яких немає спільних інтересів.

Класна спільнота- це учні які навчаються в одному класі.

Класна спільнота- це коли ви щось робите разом і допомагаєте один одному.

Підсумуйте: « Молодці! Ви добре знаєте, як стати класною спільнотою »

4)Щоденні новини.

-А зараз давайте повторимо та доповнимо правила класу , які допоможуть  нам досягати цілей та створити атмосферу дружного співробітництва.

  • Приходити вчасно.
  • Бути лаконічним.
  • Говорити по черзі.
  • Бути доброзичливим.
  • Зберігати таємниці.
  • Бути толерантним.
  • (Варіанти дітей)

 

-А тепер станьте в коло, візьміться за руки і разом скажіть: «Ми-дружній клас, ми дружня родина»

Закінчення заняття оплесками.

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Берхмілер Марина Степанівна
    Розробка зустрічі продумана й добре спланована!
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Розробки уроків
НУШ
Додано
14 липня 2018
Переглядів
12226
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку