Ментальна карта КВЕСТ Почніть Що означає…? (знання) Моя оцінка? (ставлення) Де і як застосовуємо з користю… ? (застосування) Тема – компетентний образ “Я” Тема – проблема, яку треба вирішити наводить приклади: розчинних і нерозчинних речовин; розчинів у природі; використання води людиною; описує результати власних спосте режень і дослідів називає: склад повітря; властивості повітря, води; використовує: додаткові джерела інформації для виконання навчального завдання; вивчену природничо-наукову лексику в самостійних усних повідомленнях;аргументує власні судження пояснює: колообіг води у природі
Наведіть приклади використання води людиною Без води не можуть рости …. Вода розчиняє поживні речовини ґрунту й доставляє їх до стебел, листків, плодів Людина використовує воду для пиття У складі крові вода розносить поживні речовини по всьому організму Випаровуючись із поверхні шкіри, вона запобігає перегріванню …
Поясніть колообіг води у природі Уважно розгляньте мал. 113 і прослідкуйте, який шлях проходить краплина води. Вода, що впала на землю з дощем, просочується крізь гірські породи або стікає по поверхні у зниження, наповнюючи струмки. З ними вона прямує до річки й далі в потоці, долаючи тисячі кілометрів, — до моря чи океану. З їх поверхні вода випаровується, утворюючи хмари. Хмари вітер переносить на великі відстані, й вода знову випадає дощем уже зовсім в іншому місці. Потім просочується крізь поверхневий шар і під землею по нахилених пластах порід знову дістається до океану. Так у природі відбувається кругообіг води