6 клас. Українська мова. Контрольна робота. Числівник

Про матеріал
У даній публікації подано матеріал для контрольної роботи з української мови для 6 класу з теми "Числівник" ( 2 варіанти). Запропоновано завдання за рівнями ( тести з однією відповіддю, завдання на знання матеріалу з вивченої теми, творчі завдання).
Перегляд файлу

       6  клас  КОНТРОЛЬНА  РОБОТА    Ч И С Л І В Н ИК.   ВАРІАНТ 1.
Прізвище, ім’я учня  __________________________ Дата _______________

            Початковий і середній рівні  ( 6 балів )

1.  Повнозначна частина мови, яка означає кількість предметів або їхній порядок при лічбі, називається:

а)  іменником;                             б)  прикметником;

в) числівником;                           г)  займенником.

2.  Запишіть п'ять числівників ______________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.  Числівники за значенням поділяються на:

а)  якісні, відносні й присвійні;                б)  назви істот і неістот;

в) прості й складні;                                  г)  кількісні й порядкові.

4.  Запишіть п'ять кількісних числівників ___________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.  За будовою числівники поділяються на:

а)  прості, складні й складені;                б)  якісні, відносні й присвійні;

в) тверді, м'які й мішані;                        г)  кількісні, збірні, дробові.

6.  Запишіть п'ять складних числівників  ____________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.  Виділіть речення, яке слід відредагувати.

а) Під одним козирком чотири козаки (Народна твор­чість).

б)  Сімсот соколят на одній подушці сплять (Народна творчість).

в)  Бігає Марушка у сто кожушках, як вітер повіє, то й спина зіпріє (Народна творчість).

г)  Сиділа старуха в дев'ятьох кожухах; хто побаче, той заплаче (Народна творчість).

8.  Провідміняйте числівник сімсот.

Н.________________________________З._______________________________________Р.________________________________О.________________________________________Д._______________________________М.______________________________________

9.  Позначте речення, у якому вжито порядковий чис­лівник.

а)  Під тисячолітнім платаном розташувалися музи­канти (М. Трублаїні).

б)  Один за одним промчали вершники (М. Трублаїні).

в) Восьмий вершник, у червоному башлику, промчав, як вітер (М. Трублаїні).

г)  За умовою змагання вони мусили десять разів об­бігти це коло (М. Трублаїні).

10; Запишіть речення зі збірним числівником ________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11.  Виділіть речення, яке потребує редагування.

а)  Уроки починаються о восьмій годині.

б) Я скажу тобі про це, коли мине тринадцята година.

в)  Ми провели з ним чудових шість годин.

г)  Магазин відчиняють у сім годин.

12. Запишіть речення з числівником на позначення дати чи години
_____________________________________________________________________________________________________________________________        ____6 балів _____
             Достатній рівень  ( 3 бали)
1.    Провідміняйте числівник 675,
Н.________________________________________________________________________Р._________________________________________________________________________Д._________________________________________________________________________З._________________________________________________________________________О.________________________________________________________________________М.________________________________________________________________________2.    Прочитайте текст. Запишіть числівники словами, поставивши їх у по­трібну форму. Слово «поліглот» складається з 2 грецьких слів — «полі», що означає «багато», й «глот» — «мова». Так називаються люди, які во­лодіють багатьма мовами. Історія знає приклади, коли люди знали велику кількість мов. Напевно, рекордсменом серед поліглотів був німецький мовознавець Л. Г. Шютц, який володів 270 мовами! Не ба­гато поступився перед ним і датчанин Р. X. Раск. Він об'їхав увесь світ, знав 230 мов і був автором 28 словників.
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.    Утворіть словосполучення, записавши числівники словами та поста­вивши іменники в потрібному відмінку.

2 (зошит), 4-еро (друг), 150 (гривня), 2/3 (гектар) _______________________________
________________________________________________________________________________________________________________________________    ___  3 бали _____
                       Високий рівень ( 3 бали )       

4.    Запишіть словами подані числівники.

4-сотий, 39-тисячнйй, 200-мільонне, 40-мільярдна ______________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

5.    Знайдіть помилки в наведених словосполученнях іменників та числівників. Запишіть правильно.

У тисячі дев'ятсот дев'яноста восьмому році; чотири будинків; п'ятеро олівців; три четвертих кілометрів _______________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

6.    Слова трійка, четвірка, п 'ятірка та три, чотири, п 'ять мають одна­кове числове значення. Чому слова першої групи належать до імен­ників, а слова другої  — до числівників? __________________________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

                                                                            ______3 бали  ________

                                                                        Р А З О М : 12 БАЛІВ.

                  6 клас КОНТРОЛЬНА  РОБОТА.  ЧИСЛІВНИК. Варіант 2.

Прізвище, ім’я учня  _________________________________ Дата _______________
                 Початковий і середній рівні  ( 6 балів )

1 Числівник  — це повнозначна частина мови, яка:

а)   має значення предметності;

б)  означає кількість предметів або їхній порядок при лічбі;

в) виражає ознаку або властивість предмета;

г) вказує на предмети, ознаки, кількість, але не нази­ває їх.

2.  Запишіть п'ять числівників _____________________________________________
_________________________________________________________________________
_________________________________________________________________________

3.  Числівники за значенням поділяються на:

а) кількісні й порядкові;                              б) прості й складні;

в) назви істот і неістот;                                г) якісні, відносні й присвійні.

4.  Запишіть п'ять порядкових числівників __________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

5.  За будовою числівники поділяються на:

а)  якісні, відносні й присвійні;                      б)  тверді, м'які й мішані;

в) прості, складні й складені;                          г) кількісні, збірні, дробові.

6.  Запишіть п'ять складних числівників _____________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

7.  Виділіть речення, яке слід відредагувати.

а)  Реве віл на сто гір, на сто кроків, на сто потоків (Народна творчість).

б)  Головата, дженджуриста, сорочок наділа триста, а нога одна (Народна творчість).

в) Що то за птах, що на вісьмох гонах? (Народна твор­чість).

г)  У сім няньок дитина без носа (Народна творчість).

8.  Провідміняйте числівник дев'ятсот
Н._____________________________З.__________________________________________
Р._____________________________О.__________________________________________
Д._____________________________М._________________________________________

9. Позначте речення, у якому вжито дробовий числівник.

а)  Уздовж дороги тягнуться кактуси до двох цілих і п'яти десятих метра заввишки.

б)  Північна територія займає п'яту частину площі всієї Австралії.

в)  Він зайняв шосте місце з десяти.

г)  Три великих цілих яблука лежали на столі.

10.  Запишіть речення зі збірним числівником ________________________________
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

11.  Виділіть речення, яке потребує редагування.

а) Ми працюємо до шостої години.

б) Ігор народився п'ятнадцятого травня.

в)  Чоловіки вітали жінок з Восьмим березнем.

г)  Святковий вечір розпочнеться о шістнадцятій го­дині тридцять хвилин.

12. Запишіть речення з числівником на позначення дати чи години
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________                  
                                                                                         _____________6 балів _____________
                          Достатній рівень   ( 3 бали )
1.    Випишіть числівники.

Три, трійка, тричі, троє, одна третя, утрьох, потроїти, третина, трійня, третій.
_________________________________________________________________________

2.    Прочитайте речення. Випишіть  кількісні  та порядкові числівники
1. Незграбною ходою трударів йшли двоє вантажників і один каменяр (Ю. Опільський). 2. Слухаю першого грому удари, наче най­кращу симфонію в світі (П. Сингаївськиії). 3. — Впало наших галиць­ких дружинників понад триста п'ятдесят людей, бо був бій завзя­тий, — говорив воєвода (П. Мирний).
Кількісні_____________________________________________________________________________________________________________________________________________Порядкові__________________________________________________________________________________________________________________________________________

3.    Знайдіть у поданих реченнях кількісні числівники. Запишіть їх, поді­ливши на групи: а) цілі числа; б) дробові; в) збірні.

1. Дві темні стіни дерев стояли по обидва боки дороги (/. Нечуй-Левщький). 2. Через місяць після Покрови Демид уже рахував вісь­мох певних школярів: сімох хлопців і — що найважливіше — одну дівчину (Б. Грінченко). 3. Довжина маршруту першої залізниці скла­дала всього одну цілу і шість десятих кілометра (3 журналу «Барві­нок»)
Цілі числа _________________________________________________________________
Дробові ___________________________________________________________________
Збірні ____________________________________________________________________

              Високий   рівень ( 3 бали )

4.    Запишіть словами кількісні числівники — цілі числа. Де можливо, утворіть від них збірні числівники:    4; 60; 19; 52; 180  ________________________________
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________
__________________________________________________________________________

5.    Запишіть на місці крапок, де потрібно, м'який знак.

П'ят...десят...ом, сім...десяти, вісімдесят...ма, шіст...десят, шіс-т...ма.

6 .  Провідміняйте числівник 794
Н.________________________________________________________________________Р._________________________________________________________________________Д._________________________________________________________________________З._________________________________________________________________________О.________________________________________________________________________М.________________________________________________________________________

                                                                                                         _______ 6 балів ______

 

                        Р А З О М : 12 БАЛІВ.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Гузь Дарина Сергіївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Дідківська Наталія Володимирівна
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додав(-ла)
Щербак Ольга
Додано
21 квітня 2021
Переглядів
4266
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку