8 клас. Календарно-тематичне планування уроків хімії (за підручником М.М.Савчин)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків хімії укладено відповідно до чинних програм “Хімія. 7–11 класи”, затверджених наказом МОН України № 804 від 07. 06. 2017.
Перегляд файлу

Календарне планування уроків хімії у 8 класі

(70 год, 2 год. на тиждень)

( за підручником М.М.Савчин. Хімія. 8 клас. 2016. )

№п/п

Теми уроків:

Лабораторні роботи

Дата

 

Повторення основних питань курсу хімії 7 класу

1.

Найважливіші хімічні поняття. Прості й складні речовини (кисень, вода). Реакція розкладу, сполучення.

 

 

2.

Відносна молекулярна маса, її обчислення за хімічною формулою.

Масова частка елемента в складній речовині.

 

 

3.

Масова частка розчиненої речовини

 

 

 

Тема 1. Періодичний закон і періодична система хімічних елементів.

Будова атома

4.

Короткі історичні відомості про спроби класифікації хімічних елементів.

Навчальні проекти

1. З історії відкриття періодичної системи хімічних елементів.

2. Форми періодичної системи хімічних елементів

 

5.

Поняття про лужні, інертні елементи, галогени.

 

 

6.

Періодичний закон Д.І.Менделєєва.

 

 

7.

Структура періодичної системи хімічних елементів

 

 

8.

Будова атома. Склад атомних ядер.

 

 

9.

Сучасне  формулювання періодичного закону. Ізотопи.

 

 

10.

Розв’язування задач і вправ.

 

 

11.

Узагальнення та систематизація знань.

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ №1

 

 

12.

Стан електронів в атомі.

 

 

13.

Будова електронних оболонок атомів хімічних елементів 1-20.

 

 

14.

Електронні та графічні електронні формули атомів хімічних елементів № 1-20. Поняття про радіус атома.

 

 

15.

Залежність властивостей елементів та їх сполук від електронної будови атомів.

 

 

16.

Характеристика хімічних елементів № 1-20 за їхнім місцем у періодичній системі та будовою атома.

 

 

17.

Значення періодичного закону.

 

 

18.

Розв’язування задач із теми «Періодичний закон і періодична система хімічних елементів».

 

 

19.

Розв’язування задач і вправ.

 

 

20.

Контрольна робота №1

 

 

21.

Узагальнення та систематизація знань.

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ №2

 

 

 

Тема 2. Хімічний зв’язок і будова речовини  

22.

Природа хімічного зв’язку. Електронегативність елементів.

 

 

23.

Ковалентний зв'язок. Полярний і неполярний ковалентний зв’язок.

 

 

24.

Йонний зв’язок, його утворення.

 

 

25.

Розв’язування задач і вправ.

Навчальні проекти

3. Залежність фізичних властивостей речовин від типів кристалічних граток.

 

26.

Кристалічні ґратки. Атомні, молекулярні та йонні кристали.

Лабораторні досліди:

1.Ознайомлення з фізичними властивостями речовин атомної, молекулярної та йонної будови.

 

27.

Ступінь окиснення. Валентність і ступінь окиснення. 

 

 

28.

Визначення ступеня окиснення елемента за хімічною формулою сполуки.

 

 

29.

Складання формули сполуки за відомими ступенями окиснення елементів.

 

 

30.

Розв’язування задач і вправ.

 

 

31.

Узагальнення та систематизація знань.

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ №3

 

 

32.

Підсумковий урок

 

 

 

Тема 3. Кількість речовини. Розрахунки за хімічними формулами

33.

Кількість речовини. Моль - одиниця кількості речовини. Число Авогадро.

 

 

34.

Розв'язання задач.

Обчислення числа частинок (атомів, молекул, йонів) у певній кількості  речовини, масі, об’ємі.

 

 

35.

Молярна маса речовини.

 

 

36.

Розв'язання задач. Обчислення за хімічною формулою маси даної кількості речовини і кількості речовини за відомою масою

 

 

37.

Закон Авогадро. Молярний об'єм газів.

 

 

38.

Розв'язання задач.  Обчислення об’єму певної маси або кількості речовини відомого газу за нормальних умов.

 

 

39.

Відносна густина газів.

 

 

40.

Розв'язання задач. Обчислення з використанням відносної густини газів

 

 

41.

Розрахунки за хімічними формулами.

 

 

42.

Розв’язування задач і вправ.

 

 

43.

Узагальнення та систематизація знань.

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ №4

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4. Основні класи неорганічних сполук

44.

Класифікація неорганічних сполук, їхні склад і номенклатура. Оксиди, їх склад, назви, класифікація.

 

 

45.

Кислоти, їх склад, назви, класифікація.

 

 

46.

Солі, їх склад, назви, класифікація.

 

 

47.

Основи, їх склад, назви, класифікація.

 

 

48.

Фізичні та хімічні властивості оксидів.

 

 

49.

Поширення оксидів у природі. Використання оксидів. Вплив на довкілля.

 

 

50.

Способи добування оксидів.

 

 

51.

Розрахунки за хімічними рівняннями маси, об’єму, кількості речовини реагентів та продуктів реакцій.

 

 

52.

Розв’язування розрахункових задач.

 

 

53.

Фізичні та хімічні властивості кислот.

Лабораторні досліди

2.Дія водних розчинів кислот на індикатори.

3.Взаємодія хлоридної кислоти з металами.

 

54.

Хімічні властивості кислот, їх взаємодія з основами та солями.

 

 

55.

Поширення кислот у природі. Способи добування кислот. Використання кислот.

Навчальні проекти

4. Хімічний склад і використання мінералів.

5. Сполуки основних класів у будівництві й побуті.

 

56.

Розв’язування розрахункових задач.

 

 

57.

Узагальнення і систематизація знань.

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ №5

 

 

58.

Фізичні та хімічні властивості розчинних і нерозчинних основ. Реакція нейтралізації.

Лабораторні досліди

4.Дія водних розчинів лугів на індикатори.

5. Взаємодія лугів із солями.

6.Взаємодія лугів з кислотами в розчині.

 

59.

Фізичні та хімічні властивості амфотерних гідроксидів.

 

 

60.

Способи добування лугів, нерозчинних основ та амфотерних гідроксидів.

 

 

61.

 Практична робота №1

Дослідження властивостей основних класів неорганічних сполук.

 

 

62.

Фізичні та хімічні властивості солей.

Лабораторні досліди

7.Взаємодія металів із солями у водному розчині.

8.Взаємодія солей з лугами у водному розчині.

9.Реакція обміну між солями в розчині.

 

63.

Експериментальний метод в хімії.

Лабораторні досліди

10.Розв’язування експериментальних задач.

 

64.

Практична робо­та 2.

Розв’язування  експериментальних задач.

 

 

 

 

 

 

65.

Поширення солей у природі та їх практичне використання. Способи добування солей.

Навчальні проекти

6. Вирощування кристалів солей.

7. Вплив хімічних сполук на довкілля і здоров’я людини.

 

66.

Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних сполук.

 

 

67.

Розв’язування розрахункових задач.

 

 

68.

Контрольна робота №2

 

 

69.

Узагальнення та систематизація знань.

ТЕМАТИЧНЕ ОЦІНЮВАННЯ №6

 

 

70.

Підсумковий урок

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. фертак наталя
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
doc
Пов’язані теми
Хімія, 8 клас, Планування
Додано
4 травня 2020
Переглядів
6382
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку