8 клас Контрольна робота №3 Творчість Лесі Українки, Володимира Сосюри, Володимира Підпалого, Василя Голобородька. Тест

Про матеріал
Мета - перевірка засвоєння учнями матеріалу про життя і творчість Лесі Українки, Володимира Сосюри, Василя Голобородька, Володимира Підпалого. Кожне питання тесту має один варіант правильної відповіді, два завдання - на встановлення відповіднсті, одне - для власного висловлення учня. Наявні питання з теорії літератури, міжпредметні звязки з українською мовою. Відповідає вимогам чинної програми.
Перегляд файлу

8 клас Контрольна робота №3

Творчість Лесі Українки, Володимира Сосюри,                                                            Володимира Підпалого, Василя Голобородька. Тест

І Варіант

1.Упродовж  усього життя Леся Українка керувалася правилом

А хотіла б я піснею стати       Б  весна настала для всіх

В я прокинулась, мені тяжко й боляче  Г щоб не плакать, я сміялась

2.У поезії «Хотіла б я піснею стати…» поєднано філософську лірику з

А   пейзажною     Б  інтимною    В  громадянською     Г  патріотичною

3.Установіть відповідність між письменником та його псевдонімом

    1.Остап Вишня              А  Олександр Олесь

    2.Леся Українка             Б  Павло Губенко

    3.Олександр Кандиба    В  Лариса Косач

                                             Г Олена Пчілка

4.Твір В. Сосюри «Любіть Україну!»  

 А драматичний    Б  епічний     В  ліричний

5. У реченні «І гаї синіють ген на видноколі, і синіє щастя у душі моїй»  автор використав

А  епітет    Б  гіперболу   В  метафору  Г  порівняння

6. Вільний вірш – це    А  поезія з неримованими рядками   

Б  співзвучне закінчення у віршованих рядках   

В  невеликий за обсягом, як правило, безсюжетний твір настроєвого характеру

7. Установіть відповідність між письменником та назвою твору

   1.Володимир Підпалий     А  «Теплі слова»

   2.Володимир Сосюра        Б  «Давня весна»

   3.Леся Українка                 В  «Бачиш: між трав зелених…»

   4.Василь Голобородько    Г  «Маруся Богуславка»

                                               Д  «Васильки»

8. Поемою є твір  

А   «Давня весна»    Б  «Давня казка»    В  «Васильки»

9.  Поезія «Васильки» навчає цінувати

А  красу природи рідного краю, навколишнього світу, життя людини

Б  красу людських почуттів, щирість взаємин, прекрасне почуття кохання

В  красу й неповторність поетичного слова майстрів пера

10. Поміркуйте й напишіть, що навчають нас цінувати поезії Володимира Сосюри.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

8 клас Контрольна робота №3

Творчість Лесі Українки, Володимира Сосюри,                                                            Володимира Підпалого, Василя Голобородька. Тест

ІІ Варіант

1.Леся Українка в дитячому віці не ходила до школи через

А несприятливі погодні умови       В бажання здобувати освіту вдома

Б  тяжку хворобу  кісток                 Г нестримне бажання спілкуватися з рідними

2.Основною проблемою поеми «Давня казка» є

А служіння своїй Батьківщині     Б прагнення людини до вдосконалення

В роль митця в суспільстві           Г жадоба до збагачення

3. Установіть відповідність між письменником та назвою твору

   1.Володимир Сосюра         А «Наша мова»

   2.Леся Українка                  Б «Зимовий етюд»

   3.Василь Голобородько     В «Любіть Україну!»

   4.Володимир Підпалий      Г «Заповіт»

                                                 Д «Давня казка»

4.Твір Володимира Сосюри «Осінь»

  А епічний   Б ліричний   В  драматичний

5.У реченні «Бачиш: між трав зелених, як грудочки, пташата…» автор використав

А  метафору  Б   порівняння   В  епітет   Г  оксиморон

6. Верлібр – це  А  співзвучне закінчення у віршованих рядках   

Б   твір, у якому думки й переживання викликані суспільно-політичними подіями

В   поезія з неримованими рядками

7.  Установіть відповідність між образом та його ознакою

     1.Україна      А  щаслива

     2. Мова          Б  жива і нова

     3. Краса         В  вишнева

     4. Очі             Г  солов’їна

     5. Година      Д  ніжно-карі

                            Е  пурпурові

8. Поемою є твір  

 А   «Любіть Україну!»    Б    «Васильки»    В  «Давня казка»

9. У поетичних рядках  «Васильки у полі, васильки у полі, а у тебе, мила, васильки з-під вій» наявний художній засіб  

А   епітет  Б  художній паралелізм    В  гіпербола    Г  персоніфікація

10. Поміркуйте й напишіть, чим унікальні, особливі  поетичні твори Лесі Українки, які почуття вони викликають у вас?

 

 

docx
Додано
13 грудня 2021
Переглядів
4365
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку