Агітбригада з енергозбереження, приурочена до відзначення свята "День Землі"

Про матеріал
Привернути увагу громадськості до екологічних проблем на Землі . Вказати на недопустимість бездумного втручання людини в природу. Порушити проблеми розумного застосування досягнень науки та особистої відповідальності кожного за стан довкілля.
Перегляд файлу

Агітбригада «Еколайф» 2019

Танець «Вооm»

У 1. Привіт -  привіт усім присутнім!

У 2. Вас вітає щиро й радо,

У 3.  Третьої школи агітбригада!

У 4. Команда наша –

Разом.  ЕКОЛАЙФ

У 5.  Наш девіз:

Разом.  Еколайф команда молода, екологічна проблема нам не страшна!

У 6. Готуй свій дух, і волю й тіло,

        Берися за роботу сміло!

У 1. Давай разом все виправляти,

        Бо в наші руки все треба брати!

У 2.  Необхідно нам довкілля відновити

         Бо на світі цьому є усе, щоб жити!

У 3. Сьогодні!

У 4. Тут!

У 5. В цьому залі!

У 6. Ми постараємося довести ...

У 1. Все доступно розповісти ...

У 2. Театрально показати ...

У 3. А головне - переконати і закликати! ...

У 4. Для цього ЕколайФ на сцені,

       Прийшли твої думки змінить!

Танець «Cheating”

Разом.  Всіх людей  закликаємо!

по троє

У1.Ми сучасне молоде покоління

У2. Ми живемо в епоху бурхливого розвитку науки і техніки.

У3.Та негативних наслідків. 

У1.забруднюється атмосфера, гідросфера, літосфера.

У2. Накопичується великий обсяг відходів.

У3. Що веде  до глобальної екологічної кризи

(міняються)

У4. Та  ми не втрачаємо надії

У5. Ми хочемо бути здоровими.

У6. І кожен день ми мріємо про ясне сонце над головою.

У4. Ми мріємо про чисте довкілля.

У5. Ми мріємо про родючі землі.

(Стають в одну лінію)

Всі разом. Ми мріємо

Музична пауза

У 1. Сьогодні кожен  відчуває гострі екологічні проблеми нашої планети.

Які виникли як завдяки спадщині так  і завдяки діяльності або бездіяльності людини.

(по колу)

Сценка з плакатом

(Пояснення-один учень тримає плакат, на якому наклеєні чинники, через які страждає наша Україна. По черзі кожен називає факт та відриває картинку. В кінці отримуємо чорну Україну. Далі говоримо шляхи вирішення проблем та клеїмо на чорну сторону гарні картинки, в кінці перевертаємо плакат , а там зелена та квітуча Україна)

У1: Щорічно наша країна потерпає від масового вирубування лісів.

У2: Залишаючи багаття, ми не думаємо про наслідки. А це призводить до загорання великих територій.

У3. Погіршення якості питної води забруднення підземних вод.

У4: Намагаючись покращити родючість наших земель, через надлишок пестицидів ми отруюємо її, а це призводить до неспроможності дати гарний урожай.

У5:Кожен житель Землі – це потенційна жертва стратегічних забруднень.( заводи)

У6: Кинувши фантик на землю, згадай, скільки років потрібно для його розкладання.

У1. Забруднення території внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС.

У2. Збільшення кількості несанкціонованих смітттєзвалищ.

У3. Бездіяльність держави у протидії нелегальному видобутку бурштину.

У5. Забруднення атмосферного повітря консерогенними викидами автотранспорту.

У6.Рівно через декілька десятків років, наша Україна виглядатиме саме так!

У 1. Задумайся!!

У2. Тому!

Музична пауза

(в руках таблички, говорять і перевертають таблички )

Говорять слова і після  утворюють галочку

У1.  Ми кажемо ТАК зеленим садам і яскравим квітам.

Разом. Час діяти.

У2. Ми кажемо ТАК чистому повітрю та вільному диханню.

Разом. Час діяти.

У3. Ми кажемо ТАК знищенню сміттєзвалищ і відповідальності за власні  дії.

Разом. Час діяти.

У4. Ми кажемо ТАК сортуванню відходів людської діяльності.

Разом. Час діяти.

У5. Ми кажемо ТАК тим хто потребує нашої допомоги братам нашим меншим.

Разом. Час діяти.

Досліджуємо, вивчаємо активно діяти закликаємо!

Пісня «Школа»

Тихо, тихо час минає

Місяць, рік усе пролітає

Часу мало маєм  діяти

Збережи все що дав нам Бог

Люди прокидайтеся

 люди не ховайтеся

Це останній наш шанс

Страшна біда спіткала нас

У-у-у це життя прекрасне

Без природи нам не жить.

 

 

(стають в одну лінію)

У 1. Ми повинні навчитися жити в межах можливостей природи і не зловживати використанням природних ресурсів.

У 2. А що ж ми за навчальний рік зробили

У 3. Ми подорожували

У4.  Досліджували

У 5.  Пізнавали

У 6. І звичайно дружно

Разом. Природі допомагали

 У 1. Ми надаємо можливість проявити себе беручи у різноманітних та цікавих природоохоронних заходах.

У 2. Співпраця з громадськими та природоохоронними організаціями.

У 3. Ми є постійними учасниками екологічних акцій а саме «Макулатуринг», «Давайте робити світ чистим разом» , «Чисте шкільне подвір’я», «Допомога птахам взимку».

У4. Ми хочемо щоб у нашій школі було чисте повітря тому доглядаємо за вазонами які дають нам тепло у кожному кабінеті.

У 5. Дбаючи про зникаючі види рослин та тварин ми проводимо правові бесіди та роз’яснювальні  роботи  серед  молодших  школярів.

У 6. Прибираємо смітники на берегах водойм щоб наша земля могла напитися чистої води.

У1. Ми сортуємо сміття заради майбутнього,  проводимо лекції на яких розповідаємо дітям як і навіщо сортувати сміття.

У 2. Закликаємо до збереження первоцвітів.

У 3. Ми вміємо бачити душею.

У 4. Ми повинні встигнути, ми ж хочемо жити ми маємо опам’ятатися . врятувати землю – врятувати природу.

У 5. Ми і далі будемо взимку птахів годувати.

У 6. Влітку часто мандрувати доглядати дерева та квіти на нашій стежині.

У 1. Бо дуже ми любимо рідне місто.

У 2. Зробимо все, що зможемо щоб воно чисте та гарне було.

У 3. Заради майбутніх поколінь. Заради ненароджених ще дітей адже вони повинні бачити яка вона наша Земля.

У 4. Заради себе - заради вас дорогі друзі – заради миру на нашій Україні.

ОБМЕЖУЙСОРТУЙЗАОЩАДЖУЙВЖИВАЙ ПОВТОРНОПЕРЕРОБЛЯЙ. (разом)

 

(в руках таблички, говорять і перевертають таблички )

У1.  Ми

У1.Захищаємо багатства природи,

У2. Вміємо  економити природні ресурси.

У3.Навчимо цього інших.

У4.Це моє діло.

У5.І моє!

У6. І Ваше!

У1.І наше!

У2.Важко уявити собі наше життя без світла, тепла, електрики і інших благ цивілізації.

У3. Але якщо ми не змінимо бездумне, безжальне і безвідповідальне ставлення до енергоресурсів, чи надовго нам вистачить цих благ?

 

У 1. О-о-о до нас приїхав Музей воскових фігур мадам Тюссо!

У 2. Знаю-знаю ..., колекція поповнилася фігурами знаменитих людей.

У 1. Стривайте, це ж не Великобританія, це наша рідна Україна, і пропонують вашій увазі зовсім невідому колекцію. Музей пані Теплушки.

У2.Наша колекція абсолютно незвичайна, тому що експонати - звичайнісінькі люди, з якими ми зустрічаємося щодня. Але їх життєвий досвід, вміння економити підштовхнуло мене створити саме такий музей. Знайомтеся, ось наші експонати.

 

Я звичайна домогосподарка. Я можу допомогти. Мий і споліскуй  посуд в будь-1 ємності (наприклад, в тазу), а не під струменем води. Так ти зменшиш кількість води, що потрапляє в каналізацію, і зекономиш енергію, яка витрачається на її підігрів.

слюсар з домоуправління. Я можу допомогти. Постав на водопровідний кран з гарячою водою насадку, що знижує витрату води. Економія до 60%. Економно витрачай воду у ванній кімнаті: краще приймати короткий душ замість ванни.

Я представник «Енергонагляду». Я можу допомогти. Ідеш з дому,вимкни світло. Встановлюй енергозберігаючі лампи. споживаючи при цьому на 70-80% енергії менше.

Я еколог. Я можу допомогти. Ти можеш зменшити забруднення від вихлопних газів і заощадити бензин, якщо будеш намагатися частіше їздити на велосипеді або ходити пішки. Користуйся громадським транспортом.

Я начальник ОСББ. Я можу допомогти. Щільно закривайте двері кімнат і квартир. Встановлюйте прилади обліку тепла.

Я вчений і хочу зауважити що

Реутилізація макулатури в Україні сприяє збереженню мільйонів гектарів лісу, економія енергії і води, зниженню забруднення атмосфери і води це звісно плюс.

Подумайте, чи можете ви сьогодні обійтися без автомобіля. За рік активної роботи ваш автомобіль викидає в атмосферу кількість вуглекислого газу, що дорівнює його вазі! Якщо люди будуть викидати  сміття в навколишнє середовище, то для природної переробки відходів  потрібні довгі роки і навіть століття: скляна пляшка - 1 млн. років, консервна банка - 80-100 років, поліетиленовий пакет - 10-20 років, апельсинова або бананова шкірка - 2-5 тижнів.

У 1. Шановні ровесники! Давайте спробуємо не смітити!

У2. Не рвати даремно квіти!

У3. Охороняти наш ліс!

У4. Дбати про наші озера та ріки!

У5. І побачимо , якою гарною стане наша Земля, адже вона в наших руках!

У6. Багато хто вважає, що на питання екології впливають екологи, політики або виробники.

У1. Але єдині хто може змінити це – ми самі.

У2. Що може один – зробити, любити

У3. Що може один – ліс посадити

У 4. Що може один – світ змінити

У 5. Він

У6. Вона

У1. Вони

Всі. Ми    Всі. Ми можемо змінити світ на краще! Фінальна пісня

docx
Додано
30 березня 2019
Переглядів
1966
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку