Актуальні проблеми які є наявні в інфраструктурі сучасного кіберспорту

Про матеріал
Однією з актуальних проблем сучасного кіберспорту є відсутність законодавчої бази і правового регулювання питань. Необхідно відзначити, що на цей момент у правовій системі цілого ряду країн відсутні дефініції понять кіберспорт, комп'ютерна гра, учасник турніру або чемпіон з кіберспорту, а також інших термінів, супутніх цій категорії суспільних відносин. Відсутність належного правового регулювання даної сфери створює потенційну небезпеку для учасників відносин у сфері кіберспорту, породжує можливість для численних правопорушень і зловживань з боку агентів щодо учасників і організаторів електронних змагань. Крім того, значним питанням після офіційного визнання кіберспорту видом спорту стало питання застосування допінгу. Зокрема, залишається невизначеним розуміння, які саме речовини і фармакологічні препарати є забороненими для кіберспортсменів. Це питання є досить важливим, оскільки в історії кіберспорту вже існує прецедент, коли Корі "semphis" Фрісен (досить відомий гравець в Counter-Strike) в інтерв'ю заявив, що під час змагань вся його команда приймала аддеролл — психостимулюючий препарат на основі амфетаміну. Аналіз особливостей впливу кіберспорту на фізичне і психічне здоров'я людини розкриває перелік проблемних моментів, що потребують уваги і регулювання. До таких проблем фахівці відносять тривале перебування перед монітором, занурення у віртуальну реальність, погіршення зору, порушення постави, патологічні зміни діяльності серцево-судинної, нервової, ендокринної та інших систем унаслідок зменшення рухової активності. Однак вищезгадані проблеми можна вирішити досить просто — за допомогою гігієни праці та відпочинку під керівництвом професійних тренерів або фахівців-медиків. Безумовно, кіберспорт як вид діяльності людини є досить специфічним, а медико-біологічних досліджень в цій сфері на сьогодні недостатньо. Проте поступово формується система знань за даними досліджень психіки кіберспортсменів і фізіології їх спортивної діяльності. Надалі вона повинна стати основою для розробки системи спеціальної підготовки спортсменів до змагань, що дозволить розширити і правильно розуміти прикладний аспект комп'ютерного спорту. Інноваційні технології та інструментарій у вигляді апаратно-програмних додатків контролю здоров'я і фізичної активності, електронні фітнес-платформи, трекери, пульсометри та інші прилади надають досить широкі можливості для правильної організації тренувального процесу кіберспортсменів з урахуванням принципу індивідуалізації, складання раціональних програм харчування і розпорядку дня, контролю і моніторингу динаміки функціонального стану організму спортсменів. Одним з аргументів, висунутих опонентами, проти занять кіберспортом вважають кількість часу, який особа витрачає на комп'ютерні ігри, і який вона могла б витратити на прогулянки, безпосереднє спілкування з друзями і більш високоінтелектуальні заняття (читання книг, відвідування театру), а також різноманітні психологічні аспекти трансформації особистості — стирання межі добра і зла через агресивний характер деяких ігор, формування емоційної нестабільності, залежність від комп'ютера. Дійсно, з усім перерахованим вище важко сперечатися, але якщо спробувати розібратися в цьому питанні більш детально, то слід зупинитися на деяких фактах. У дослідженнях психологів зазначено, що віртуальна реальність викликає залежність лише у певної групи людей, які переживають серйозні психологічні проблеми в реальному житті.
Перегляд файлу

Міністерство освіти і науки України

Львівський державний університет фізичної культури

Імені Івана Боберського

 

 

 

 

 

 

 

 

Актуальні проблеми які є наявні в інфраструктурі сучасного кіберспорту

 

 

 

 

 

Виконав

Кункевич Олег Анатолійович

 

 

 

 

 

Львів – 2021

  1. Які актуальні проблеми є наявні в інфраструктурі сучасного кіберспорту.

 

Однією з актуальних проблем сучасного кіберспорту є відсутність законодавчої бази і правового регулювання питань. Необхідно відзначити, що на цей момент у правовій системі цілого ряду країн відсутні дефініції понять кіберспорт, комп'ютерна гра, учасник турніру або чемпіон з кіберспорту, а також інших термінів, супутніх цій категорії суспільних відносин. Відсутність належного правового регулювання даної сфери створює потенційну небезпеку для учасників відносин у сфері кіберспорту, породжує можливість для численних правопорушень і зловживань з боку агентів щодо учасників і організаторів електронних змагань. Крім того, значним питанням після офіційного визнання кіберспорту видом спорту стало питання застосування допінгу. Зокрема, залишається невизначеним розуміння, які саме речовини і фармакологічні препарати є забороненими для кіберспортсменів. Це питання є досить важливим, оскільки в історії кіберспорту вже існує прецедент, коли Корі "semphis" Фрісен (досить відомий гравець в Counter-Strike) в інтерв'ю заявив, що під час змагань вся його команда приймала аддеролл — психостимулюючий препарат на основі амфетаміну. Аналіз особливостей впливу кіберспорту на фізичне і психічне здоров'я людини розкриває перелік проблемних моментів, що потребують уваги і регулювання. До таких проблем фахівці відносять тривале перебування перед монітором, занурення у віртуальну реальність, погіршення зору, порушення постави, патологічні зміни діяльності серцево-судинної, нервової, ендокринної та інших систем унаслідок зменшення рухової активності. Однак вищезгадані проблеми можна вирішити досить просто — за допомогою гігієни праці та відпочинку під керівництвом професійних тренерів або фахівців-медиків. Безумовно, кіберспорт як вид діяльності людини є досить специфічним, а медико-біологічних досліджень в цій сфері на сьогодні недостатньо. Проте поступово формується система знань за даними досліджень психіки кіберспортсменів і фізіології їх спортивної діяльності. Надалі вона повинна стати основою для розробки системи спеціальної підготовки спортсменів до змагань, що дозволить розширити і правильно розуміти прикладний аспект комп'ютерного спорту. Інноваційні технології та інструментарій у вигляді апаратно-програмних додатків контролю здоров'я і фізичної активності, електронні фітнес-платформи, трекери, пульсометри та інші прилади надають досить широкі можливості для правильної організації тренувального процесу кіберспортсменів з урахуванням принципу індивідуалізації, складання раціональних програм харчування і розпорядку дня, контролю і моніторингу динаміки функціонального стану організму спортсменів. Одним з аргументів, висунутих опонентами, проти занять кіберспортом вважають кількість часу, який особа витрачає на комп'ютерні ігри, і який вона могла б витратити на прогулянки, безпосереднє спілкування з друзями і більш високоінтелектуальні заняття (читання книг, відвідування театру), а також різноманітні психологічні аспекти трансформації особистості — стирання межі добра і зла через агресивний характер деяких ігор, формування емоційної нестабільності, залежність від комп'ютера. Дійсно, з усім перерахованим вище важко сперечатися, але якщо спробувати розібратися в цьому питанні більш детально, то слід зупинитися на деяких фактах. У дослідженнях психологів зазначено, що віртуальна реальність викликає залежність лише у певної групи людей, які переживають серйозні психологічні проблеми в реальному житті.

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
4 грудня 2021
Переглядів
254
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку