Алгоритм в Скретч (Урок, Презентація, Спрайти, Скрипти)

Про матеріал

Урок-свято з теми «Просимо казку в гості до себе ». Уроки бувають різноманітні: веселі та сумні, цікаві та звичайні. Я ж хочу подарувати вам добрий, казковий урок

Перегляд файлу

КОЛОБОК

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Баба                                                                                                        Дідо             

 

 

 

 

 

           Лисиця   переміститись (100, -80)                      Заєць  переміститись (70, - 80)

                                                                                                 Вовк   переміститись (- 60, - 60)

                                                                                                Медвідь переміститись (150, - 100)

 

 

.png
1.png
2.png
3.png
4.png
5.png
6.png
Перегляд файлу

4 клас                      

Тема. Просимо казку в гості до себе.

Мета навчальна: розширити знання учнів про середовище Скретч; формувати вміння додавати фон, зберігати створені скрипти;

розвивальна: розвивати увагу, пам’ять, словниковий запас, логічне мислення; формувати вміння робити висновки;

виховна: виховувати інтерес до інформатики, до програмування, творче ставленнядо предмета.

Тип уроку: засвоєння нових знань, удосконалення вмінь і навичок.

Форма проведення: урок - казка

 

Обладнання та наочність: дошка, комп’ютери, підручники, малюнок, програмне забезпечення: Скретч.

 

ХІД УРОКУ

І. Організація класу. Ось і продзвенів дзвінок, Починається урок.

Гра «Відновіть вірш» (вчитель пропонує написи на смужках,які потім необхідно переставити, щоб отримати змістовний вірш)

всі розмови, пусті забави.              2

бо  прийшла у гості казка.             4

Відкладіть усі ви справи,               1

Зручно сядьте всі, будь ласка,       3

 

ІІ. Повідомлення теми та мети уроку.

Що ви очікуєте від уроку?

 Що для вас є урок?( Урок- учень, уважний, розум, радісний, обдарованість, охайний, кмітливість, кмітливий)

- Діти, я хочу подарувати вам урок-свято з теми «Просимо казку в гості до себе ».  Уроки бувають різноманітні: веселі та сумні, цікаві та звичайні. Я ж хочу подарувати вам добрий, казковий урок. Спробуємо на ньому оживити героїв вам відомої казки.

 

 

 

 

Таблиця почуттів (складається на дошці для наочності)

malchik-color.jpgМи будемо мислити і думати    (голова)

Ми будемо дивитися і бачити    (очі)

Ми будемо слухати і чути         (вуха)

Ми будемо розмовляти             (рот)

Ми будемо писати і малювати  (руки)

Ми будемо рухатися                  (ноги)

Девіз уроку: «Шукати потрібно серцем – найголовнішого очима не побачиш».

  • Прочитайте назву. На екрані крученик. Розкрутіть його, і ви дізнаєтесь назву і персонажа казки, до якої ми завітаємо в гості.

- Підказка. Відгадай загадку про одного з героїв.

Що втекло від баби з дідом,

Не сиділо на вікні,

А зустрілось з зайченятком,

Й ну співать йому пісні?           («Колобок»)

 

Хто не знає цієї казки?

Структура казки :

заєць

вовк

Колобок                                             ведмідь

   лисиця

ІІ. Актуалізація опорних знань, умінь та навичок.

Початок

  1.   Взяти висівки та яйця. Взяти воду. Замісити тісто. Спекти колобка. Покласти на вікно.
  2.   Котитися по стежині. Зустріти зайчика. Співає пісеньку. Зайчик не з’їдає. Котиться далі.
  3.   Котитися по стежині. Зустріти вовка. Вовк не з’їдає.
  4.   Котитися по стежині. Зустріти ведмедя. Ведмідь не з’їдає.
  5.   Котитися по стежині. Зустріти лисицю. Лисиця з’їдає.

Кінець

III. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

ІV. ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК Робота за комп’ютерами

Інструктаж учителя.

Тепер ви спробуйте скласти цю казку та зобразити її за допомогою програми Скретч.Працюватимете ви в парах. Не забудьте зберегти свою історію за допомогою команди Зберегтиу меню Файл.(Слабші учні можуть відтворити скрипт, поданий у інструкції практичної роботи.)

Повторення правил безпечної поведінки за комп’ютером.

Гра «Допоможи Незнайкові»

Незнайко придбав комп’ютер, щоб спілкуватися зі своїми друзями. Розкажіть йому, чого не можна робити під час роботи за комп’ютером.

Практична робота за комп’ютерами.

Вправи для очей.

«Жмурки». Кілька разів сильно примружтеся, потім просто закрийте очі і посидьте 20-30 секунд.

«Масаж». На наших вухах знаходиться величезна кількість точок, через які можна впливати на той чи інший орган. Так, стимулюючи мочку, ви опосередковано впливаєте на зір.

«Циферблат». Уявіть перед собою великий циферблат золотого кольору (вчені вважають, що саме цей колір сприяє відновленню зору). Виконуйте кругові рухи очними яблуками, залишаючи при цьому голову нерухомою.

Перегляд казок, складених учнями (за їх бажанням).

 

V. ПІДСУМКИ УРОКУ Фронтальне опитування

  • Що таке фон?
  • Як обрати фон у програмі Скретч?
  • Назвіть команду, яка:
  •    переміщує спрайт на певну кількість кроків;
  •    змінює напрямок руху спрайта;
  •    затримує виконання дій на вказану кількість секунд;
  •    змінює костюм-образ на наступний у списку;
  •    прибирає зображення зі сцени.

- Діти, давайте спробуємо зробити висновок, чому все це відбулося?

- Яким був Колобок? Правила БЖД з незнайомцями. Які правила БЖД він порушив? Разом з дітьми необхідно підсумувати вищесказане та виділити правила БЖД у спілкуванні з незнайомими людьми.

Релаксація. Дітям роздаються папірці у формі сердечок.

- У вас є сердечко. Кому з героїв бажаєте його подарувати? Чому? (виходять до дошки, закріплюють).

Або. Самооцінювання учнів за допомогою дерева Знання.

  • А свою роботу ви зараз спробуєте оцінити самі. Хто вважає, хто працював на «відмінно», прикріпіть зелений листочок на дерево Знання; хто вважає, хто працював «добре» - жовтий листочок, а хто відчуває, що працював не на повну силу на уроці та не був активним, прикріпіть червоний листочок.

 

 - Ось і добіг до кінця наш урок , але ми не прощаємося з нею. Читайте і слухайте казки, вивчайте їх, переказуйте, нехай вони ідуть світом, нехай живуть серед нас, адже казки навчають нас бути добрими, сміливими, щедрими, ввічливими.

    Казка веселить і заставляє думати про свою поведінку. Вона допомагає бачити зло і боротися з ним. Отож, не забувайте казки і читайте їх!  

Працювали ви старанно,

Що ж почуйте у кінці:

Так, у третім вашім класі

Діти – просто молодці!

Зміст слайдів
Номер слайду 1

Просимо казку в гості до себе Тип уроку: засвоєння нових знань, удосконалення вмінь і навичок Форма проведення: урок - казка

Номер слайду 2

Гра «Відновіть вірш» всі розмови, пусті забави. 2бо прийшла у гості казка. 4 Відкладіть усі ви справи, 1 Зручно сядьте всі, будь ласка, 3

Номер слайду 3

УРОКучень, уважний,розум,радісний,обдарованість,охайний,кмітливість, кмітливий

Номер слайду 4

Девіз уроку: «Шукати потрібно серцем – найголовнішого очима не побачиш». Ми будемо мислити і думати (головою)Ми будемо дивитися і бачити (очима)Ми будемо слухати і чути (вухами)Ми будемо розмовляти (ротом)Ми будемо складати програму (руками)Ми будемо рухатися (ногами)

Номер слайду 5

БОКЛОКОЩо втекло від баби з дідом,Не сиділо на вікні,А зустрілось з зайченятком,Й ну співать йому пісні?

Номер слайду 6

КОЛОБОК

Номер слайду 7

заєць вовк. Колобок ведмідь лисиця. Структура казки : Структура казки :

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Номер слайду 10

Номер слайду 11

Номер слайду 12

Номер слайду 13

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Номер слайду 19

Номер слайду 20

Номер слайду 21

Номер слайду 22

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Номер слайду 25

Ось і казці кінець

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Кулак Ірина Леонідівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Біла Альона Сергійовна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
zip
Додано
12 серпня 2018
Переглядів
9596
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку