Аналіз виховної роботи класного керівника

Про матеріал
Розробка аналізу виховної роботи класного керівника учнів 7 класу за І семестр 2019 - 2020 н.р.
Перегляд файлу

Аналіз виховної роботи

класного керівника 7 класу

за 2019 -2020 н.р.

      У класі навчається 9 учнів: 3 хлопчиків і 6 дівчат.

      На початку навчального року я визначила мету і завдання для дитячого колективу й для себе як класного керівника. Запланувала  роботу зі зміцнення класного колективу, формуванню в учнів позитивного відношення до його цілей, завдань, діяльності й окремих членів колективу. Також продовжила роботу з виховання в школярів пізнавальних інтересів, активності, самостійності й творчого відношення до навчання й підвищення на цій основі успішності.

      Стосунки у класі загалом дружні й доброзичливі, присутнє порозуміння у стосунках між хлопчиками і дівчатками. Але часом виникають конфлікти між Янковець Зоряною та Щур Валерією, з якими безпосередньо проводяться бесіди. Колектив класу діяльний, учні долучаються до організації класних справ, активно виконують доручення вчителя, приймають участь в шкільних та позашкільних конкурсах. Клас із задоволенням бере участь у позакласних заходах, хоча й не всі учні бажають прикладати зусиль для їх організації.

      Діти у класі з повних сімей, де панує взаєморозуміння і злагода.

      У даному семестрі у виховній роботі з класом ставилися наступні завдання:

  • визначити рівень лідерства в класі;
  • продовжувати роботу над формуванням цілісного, дружнього колективу;
  • формувати навички ведення здорового способу життя;
  • працювати над розвитком моральних якостей дитини;
  • продовжувати роботу над формуванням національно-патріотичного виховання;
  • розвивати естетичні та художні смаки;
  • продовжити роботу над формуванням почуттів поваги та любові до рідного краю, народу, мови;
  • створити умови для повноцінної адаптації до класного колективу до умов навчання.

     Основною метою виховної діяльності є створення в колективі оптимального позитивного мікроклімату як на уроках, так і в позаурочний час, який би сприяв творчому саморозкриттю, саморозвитку кожного учня. Протягом семестру велася виховна робота, яка поєднувала як традиційні форми роботи (бесіди, години спілкування, виховні години), так і нетрадиційні (тестування, інтерактивні ігри, квести, флешмоби, робота над проектами).

      Формування ціннісного ставлення до себе відбувалося через пропагування здорового способу життя, застосування здоров’язберігаючих технологій, через проведення бесід з техніки безпеки з метою профілактики дитячого травматизму, проведення тематичної  виховної  години «Поведінка на дорогах і вулицях у зимовий період ». Також проводились урок добросердя «Твори добро на радість людям» та уявна подорож « Ми діти козацького роду». Для повного становлення дитини у колективі проводилась гра – тренінг «Я та мій клас».

      Формуванню ціннісного ставлення до праці  сприяли організація класного чергування.  Діти активно беруть участь у проекті «Трудовий десант», в рамках якого прикрашали класну кімнату.

      З метою формування ціннісного ставлення до природи з учнями класу проводилися екскурсії на природу, виставка «Осінні фантазії», милування природою «Зимовий пейзаж»,  а також екологічна операція «Встанови годівничку».  А ще учні брали участь в акції «Озеленення класу».

     Формування ціннісного ставлення до культури до мистецтва (естетичне виховання) у цьому семестрі  відбувалося через проведення свят «День знань», «Козацькі розваги»,  «Мужні захисники»,  «Новорічний вечір».

     Крім цього, учні брали активну участь у шкільних заходах, конкурсах, вікторинах.

    Одним із напрямків виховної роботи з класом було превентивне виховання, проведення роботи щодо попередження скоєння правопорушень. В рамках тижня правових знань були проведені дні правових знань та виховні години «Право на освіту», «Знай свої права, дитино», «Що я знаю про права на ліки» та «Обов’язки школяра». Протягом року постійно здійснювався контроль за станом відвідування учнями школи. У класі є учень схильних до правопорушень це Ярмоліч Олексій. Але є багато пропусків по хворобі, і діти хворіють досить часто. Тому і для дітей, і для батьків проводяться постійні бесіди про охорону здоров’я.

     З метою формування ціннісного ставлення до суспільства, до держави (національно - патріотичного виховання) відповідно до всесвітніх історичних дат, пам’ятних подій нашої держави проводились різноманітні заходи, серед яких: Перший урок, конкурс «Голуб миру».  Проводилась вікторина «Що я знаю про своє село» та групова справа «Вітаємось один з одним», яка була присвячена Дню толерантності, а також уроки – мужності «День збройних сил України» та бесіда за круглим столом до Дня Гідності.

     Значне місце у діяльності класовода займає робота з батьками. Проводилися батьківські збори, за яким обговорювалися актуальні питання виховання дітей. Мають місце також індивідуальні консультації для батьків. Батьківський комітет класу активно бере участь у житті класу, в організації класних та позакласних заходів, також співпрацює зі шкільним комітетом. Найбільш цінною є допомога батьківського комітету в поповненні матеріально – технічної бази класу та школи в цілому.

      Таким чином, аналіз виховної роботи у відповідності з метою та завданнями показує, що проведена робота сприяла згуртуванню учнівського колективу, інтелектуальному, моральному та фізичному становленню особистості, створенню умов для розвитку творчих здібностей, покращенню рівня мотиваційної сфери дітей, вдалій адаптації учнів в класному колективі, вдалому процесу формування навичок аналізу власних дій та роботи товаришів.

 

docx
Додано
17 лютого 2020
Переглядів
544
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку