Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок у малюванні тварин. Відтворення характерних особливостей силуету тварин. «Вірні друзі людини»

Про матеріал
Розробка уроку побудована на основі нетрадиційній техніці зображення - розпис пряників.
Перегляд файлу

Тема. Анімалістичний жанр та його особливості. Розвиток навичок у малюванні тварин. Відтворення характерних особливостей силуету тварин. «Вірні друзі людини»

Мета:

навчальна: ознайомити учнів з анімалістичним жанром та його особливостями, елементарною будовою тварин, правилами зображення тварин; навчити відтворю­вати характерні особливостей силуету тварин у русі;

розвивальна: розвивати навички у малюванні тварин (кота та собаки), уміння насолоджуватися творами художників-анімалістів, аналізувати їх; фор­мувати естетичні почуття, смак; активізувати ініціативу учнів;

виховна: виховання соціальної та громадської компетенції, прищеплювати любов до тварин та творів художників-анімалістів.

Оснащення

Матеріали та інструменти: альбом-посібник, медові пряники овальної та округлої форми, айсинг різних колорів, паперові серветки, вологі серветки, кондитерські мішечки, одноразові перчатки, одноразові головні убори, одноразові фартушки, упаковочні пакетики, стрічка.

Зоровий ряд: репродукції творів художників-анімалістів, схеми малювання тварин, фото готових розписаних пряників, мультимедійний проектор, соціальний відеоролик про дітей-сиріт.

Тип уроку: комбінований урок.

Хід уроку

  1. Організаційний момент

Продзвенів шкільний дзвінок

Всіх покликав на урок.

Всі почули: дзень-дзелень?

Тож привітайтесь:

  • Добрий день!

II. Мотивація навчальної діяльності. Повідомлення теми і мети уроку

 Відгадайте загадки.

Довгі вуха, куций хвіст,

До мисливства в нього хист:

Все знаходить навмання

Це маленьке… (цуценя).

В хаті я мишей ганяю,

Вуса ще з дитинства маю,

Лапкою миюся щодня.

Я пухнасте… (кошеня).

—Ви правильно відгадали всі загадки.

 Про кого ми говоритимемо сьогодні на уроці? Правильно, про тварин.

IIІ. Актуалізація опорних знань

 Яких тварин ви знаєте?

 Які з них вам подобаються?

 Назвіть свійських та диких тварин.

Які тварини вважаються «друзями людини»?

Чому?

IV. Викладання нового навчального матеріалу

— Ми вже говорили, що художники зображують те, що їх хви­лює, що їм подобається. Так, одні художники зображують пейзажі. Ми їх називаємо художниками -...(пейзажистами). Інших приваблює зображення людей. Таких художників називають художниками-… (портретистами).

А є художники, які захоплюються життям тварин. Їм подо­бається спостерігати за тваринами і малювати їх. Саме про таких художників та їхні роботи ми сьогодні говоритимемо.

Розповідь вчителя відбувається під супровід презентації.

А називають таких художників художниками-анімалістами, тому що жанр образотворчого мистецтва, де йдеться про життя тварин, називають анімалістичним.

На початку урока, я у вас не даремно запитала: «Чому коти та собаки вважаються вірними друзями людини»?

Скажіть, чи є такі люди, які самотні?

Я пропоную переглянути  відео ролик «Одна година вашого часу може змінити чиєсь життя!»

https://youtu.be/MUq0AQcywwg

V. Самостійна практична робота учнів

   Я  пропоную вам створити солодкий подарунок для дітей-сиріт, зобразити на медовому прянику «Вірного друга людини». Спочатку розгляньте додаткові фото робіт із зображенням тварин на пряниках, які знаходяться у вас на партах та на екрані.

     Намітьте контури чорним або білим айсингом (суміш яєчного білка та цукрової пудри), потім залийте обраним кольором айсингу силуетне зображення тваринки. Поки ваші роботи підсихають ….

Фізкультхвилинка.

«Місточок дружби»

Там, де бистра річка протікає в лузі,
Міст побудували наші друзі-дітки.
І тепер місточком малюки тупочуть,
Враз перетворившись, в кого самі хочуть.
Ось місточком скачуть сірі зайченята,
Ось ступають тихо друзі-кошенята.
Ось на ведмежаток всі перетворились,
Ось, козенята, дітки вскач пустились…
А тепер малята – дружні всі солдати,
Разом марширують, весело крокують

А зараз прийшов час, прикрасити (декорувати) ваші роботи

 

VІ. Актуалізація набутих знань

 Що зображують художники-анімалісти?

 Яку тваринку намалювали ви? Чому?

—Які ще тваринки вам подобаються?

VII. Підведення підсумків уроку

  1. Підбиття підсумків (загальна оцінка уроку).
  2. Запаковування пряників у подарункові пакети.
  3. Передавання кошику «Доброти» волонтеру, який передасть виготовлені пряники дітям у дитячому будинку.
  4. Визначення завдання для підготовки до наступного уроку (роз­глянути вдома та принести на урок фото чи картинку пташки; при­нести на наступний урок альбоми, олівці, гуаш, пензлі).
  5. Проголошення уроку завершеним.

 


Додаток 1

Роздатковий матеріал

Котики на пряниках

Результат пошуку зображень за запитом "пряники ввиде кота"Результат пошуку зображень за запитом "пряники ввиде кота"Результат пошуку зображень за запитом "пряники ввиде кота"

Результат пошуку зображень за запитом "пряники ввиде кота"Результат пошуку зображень за запитом "пряники ввиде кота"Результат пошуку зображень за запитом "пряники ввиде кота"Результат пошуку зображень за запитом "пряники ввиде кота"


Собачки на пряниках

Результат пошуку зображень за запитом "пряники ввиде собаки"Результат пошуку зображень за запитом "пряники ввиде собаки"Результат пошуку зображень за запитом "пряники ввиде собаки"


 

 

 

 

 

 

ДОДАТКИ

docx
Додано
10 лютого 2020
Переглядів
1762
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку