Атестація. "Навчальна гра, як засіб розвитку комунікативних здібностей молодших школярів".

Про матеріал
Презентація досвіду на тему: "Навчальна гра, як засіб розвитку комунікативних здібностей молодших школярів".
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Презентація досвіду. Вчителя початкових класів. Носівського ліцею №5 Руденко. Наталії Григорівни

Номер слайду 2

Навчальна гра, як засіб розвитку комунікативних здібностей молодших школярів

Номер слайду 3

Гра – це величезне світле вікно, через яке в духовний світ дитини вливаєтьсяживлющий потік уявлень, понять про навколишній світ. В. О. Сухомлинський

Номер слайду 4

Ідея досвіду:— використання ігрових технологій як ефективного засобу формування комунікативної компетентності учнів молодшого шкільного віку, що сприяє:підвищенню мотивації навчання,кращому усвідомленню та засвоєнню навчального матеріалу,всебічному розвитку дитини,розвитку дитини як творчої особистості.

Номер слайду 5

Мета досвіду:варіативність поєднання засобів ігрової діяльностірозвиток особистості школярасформованість показників комунікативної компетентності учнів

Номер слайду 6

Обгрунтування актуальності та перспективності досвіду. Комунікати́вна компете́нтність — здатність особистості застосувати у конкретному спілкуванні знання мови, способи взаємодії з навколишніми й віддаленими людьми та подіями, навички роботи у групі, володіння різними соціальними ролями.

Номер слайду 7

Властивості гринавчаєзахоплюєзнімає психологіч-ну напругупередбачає прийняття рішеньзагострює розумову діяльність пробуджує інтерес і активність дає можливість проявити себе спонукає до спілкування

Номер слайду 8

Номер слайду 9

Стисла анотація досвіду

Номер слайду 10

Номер слайду 11

знання вчителем класифікації ігор;володіння методикою проведення гри;бажання педагога застосовувати ігрові технології (як ефективний засіб формування комунікативної компетентності учнів молодшого шкільного віку);дотримання умов оптимального використання гри. Ефективність впровадження досвіду досягається за умов:

Номер слайду 12

Класифікація дидактичних ігор. За видом діяльності: Фізичні (рухові),інтелектуальні (розумові),трудові,соціальні,психологічні. За характером педагогічного процесу: Навчальні, тренувальні, контролюючі, узагальнюючі;Пізнавальні, виховні, розвиваючі;Репродуктивні, продуктивні, творчі;Комунікативні, діагностичні, профорієнтаційні, психотехнічні та інші. За характером ігрової методики: За ігровим середовищем:предметні,сюжетні,рольові,ділові,імітаційні,ігри-драматизаціїігри з предметами і без них,настільні,кімнатні,вуличні,на місцевості,комп'ютерні

Номер слайду 13

Функції гри в житті дитинирозважальнакомунікативнасамореалізаціїтерапевтичнадіагностичнакорекційнаміжнаціональної комунікаціїсоціалізації

Номер слайду 14

Гра – найбільш доступний для дітей вид діяльностіГра «Істота, не істота»лящкарасьсомщукаокунькоропанчоус. Гра «Рибалка»

Номер слайду 15

Номер слайду 16

Створити неіснуючу тваринку і дати їй кличку

Номер слайду 17

Номер слайду 18

Гра «Як квіточка дружить з бджілкою»Гра «Істота чи не істота»

Номер слайду 19

Назар, Марійка і їхнє кошеня Нявченя складали список напоїв. Допоможи їм. Назарчоловічий рід Марійкажіночий рід Нявченясередній рід. Компот, ситро, лимонад, сік, молоко, кефір, коктейль, чай, кава, какао, вода, зілля. Гра «Глечики»

Номер слайду 20

Гра «Грибочки»Ж. Р.

Номер слайду 21

Вивчаємо рідну мову

Номер слайду 22

Гра «Допоможи Чаклунові зварити зілля»Гра «Хто більше з’їсть яблук»

Номер слайду 23

Номер слайду 24

Таблиці Шульте

Номер слайду 25

Гра «Завдання з рукавички»

Номер слайду 26

Кросворд «Звірі»

Номер слайду 27

Номер слайду 28

Номер слайду 29

Номер слайду 30

Номер слайду 31

Номер слайду 32

розвивається особистість школяра, процеси саморегулювання та управління власною навчальною діяльністю;Результативність впровадження досвіду:стимулюється пізнавальна активність учнів на уроках та у позакласній роботі;підвищується якість навчання;учні виявляють здатність взаємодіяти з іншими людьми, співпрацювати і досягати спільних цілей;

Номер слайду 33

Номер слайду 34

Міжнародний конкурс «Колосок»

Номер слайду 35

Номер слайду 36

Номер слайду 37

Номер слайду 38

Номер слайду 39

Міжнародний математичний конкурс

Номер слайду 40

ІІІ Всеукраїнський відкритий марафон з української мови

Номер слайду 41

ВИСНОВОКТаким чином, за допомогою гри можна познайомити дитину з різними поняттями і навчити її багатьом речам. Ігри надзвичайно важливі в молодшому шкільному віці. Вони допомагають вирішити проблему з адаптацією дитини у світі та шкільним процесом навчання. Дитячому розуму треба надавати нові і нові задачі, ускладнюючи їх, моделюючи на базі чогось нового.

Номер слайду 42

Дякую за увагу!

pptx
Додано
26 жовтня 2023
Переглядів
194
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку