Аудіювання "Їжачок" для 2 класу

Про матеріал
Перевірити знання учнів з аудіювання за прослуханим твором для 2 класу з української мови
Перегляд файлу

Аудіювання

для    2 класу

                                                 Їжачок


Зустрів я нещодавно в лісі двох хлоп'ят. Валько і Петько звати їх. Близнята. Відмінники. Одним словом — розумні хлопці.
У беретику одного з них зненацька щось заворушилось.
— Їжачка знайшли! — радісно повідомили брати. — Несемо додому, нехай перезимує в теплі-добрі. А навесні випустимо.
— Де ж ви його на зиму поселите? — перш за все поцікавився я.
— У куточку під батареєю!
— Друзі мої дорогі, — не втримався я. — Вашому знайді не треба такого тепла на зиму. Він повинен під корчем десь у лісі в м'якому кубельці заснути, і тоді той сон буде міцним, бо завірюхи його колисатимуть. А у вас, напевно, телевізор гримить допізна.
— Еге ж, — знітився Петько.
— Хотіли ж як краще...
Хлопці з деяким жалем відпустили їжачка, і він, не гаючись, чкурнув у хащі.
                                                                                                                    (Г. Труфанов, 120 слів)

 

 

 

 

 

 

 

 

І варіант

Виберіть правильну відповідь

 

1. Як звали хлопчиків ?

а) Валько і Петько;

б) Павлик і Степанко;

в) Петрик і Тарасик;

 

2. Кого несли діти в беретику ?

а) Лисичку;

б) вовчика;

в) їжачка.

 

3. Де діти хотіли поселити тваринку ?

а) У стодолі;

б) у куточку живої природи;

в) удома під батареєю.

 

4. Як вчинили діти ?

а) Закрили в клітку ;

б) відпустили тваринку на волю;

в) залишили їжачка собі.

 

 

5. Допишіть речення

1. Зустрів я нещодавно в лісі двох  ­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­­_________________ .

 

2. Вони несли їжачка в   ____________________ .

 

3. А у вас, напевно, телевізор ____________.
 

 4. Діти хотіли, щоб тваринка перезимувала у куточку під _____________.

 

 

docx
Додано
21 листопада 2023
Переглядів
574
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку