"Бережливе ставлення до природи"

Про матеріал
Виховний захід, який допоможе розповісти дітям про збереження природи, про її цінність і особливість; познайомити дітей з Червоною книгою України. Навчити дітей любити природу, зберігати її красу, охороняти навколишнє середовище від забруднення.
Перегляд файлу

Комунальний заклад «Соколівський ліцей імені Отакара Яроша»

Харківської області Чугуївського району

 

 

 

 

 

Виховний захід на тему

«БЕРЕЖЛИВЕ СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ»

 

 

 

 

Підготувала:

вчитель початкових класів

Кречик Тая Миколаївна

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Виховний захід на тему

«Бережливе ставлення до природи»

Мета: розширювати знання молодших школярів про навколишній світ; формувати інтерес до навколишнього середовища; розвивати бажання допомагати природі, довкіллю; виховувати дбайливе ставлення до природи і всього живого на планеті Земля; виховувати любов до природи; вчити учнів охороняти навколишнє середовище від згубних чинників.

Хід заходу

Організація класу.

Вчитель:

Добрий день, дорогі діти! Сьогоднішній захід хочу розпочати словами української поетеси Надії Красоткіної.

Краса природи — справжнє диво

Краса природи — справжнє диво.
Все неповторне і живе.
Де не поглянь, скрізь так красиво:
По небу сонечко пливе,
Навколо височіють гори,
Між горами дзюрчить вода.
А ліс зелений, наче море,
І всюди казка ожива!

Вчитель: в цих рядках дуже точно і красиво змальовано неповторність природи, її велич, яскравість кольорів. 

– Скажіть,  діти, які емоції та почуття викликав у вас цей вірш?

-         Чи хотілося б вам чимось доповнити цей вірш?

Мотивація виховної діяльності.

-         Діти, озирніться навкруги. Що ми бачимо? Чудові з приємним ароматом квіти, високі, з пишними кронами, дерева, бурхливі ріки і тихенькі струмочки, високі, могутні гори і невеликі пагорби, легенькі хмаринки, барвисту веселку, ніжне сонечко, і ще багато чудових неповторних речей. Все це і є наша матінка природа. Але вся ця неповторність може зникнути, якщо ми, люди, не змінимо своє ставлення до навколишнього середовища.

Обговорення теми і мети заходу.

На протязі багатьох років люди не дуже дбайливо ставилися до природи і це призвело до глобальних проблем. Давайте зараз разом оговоримо проблеми, які існують на нашій плане, фактори, що призвели до цього і знайдемо шляхи їх подолання.

Проблеми – будемо розміщувати в прямокутниках, шляхи вирішення і подолання проблем у сердечках.

 

Ми з вами люди. А людина – істота розумна. Але чомусь дуже часто ми робимо не зовсім гарні, а іноді навіть жахливі речі, які призводять до певних втрат – маленьких чи великих. Людина століттями винищує рослини, тварин, птахів. Дехто заради цікавості, дехто заради грошей чи задовільнення своїх бажань. Наприклад, китів виловлювали заради виготовлення парасольок з їхніх вусів, ведмедів, тигрів, песців, норок знищували заради хутра, деякі види рослин, квітів зривали заради краси чи власних потреб. Все це призвело до того, що багато видів рослин, тварин, птахів було або просто знищено, стерто з лиця Землі, або залишилось дуже мало видів.

І саме тоді, людина задумалась. Якщо знищити все живе на Землі – це призведе до катастрофи нереальних масштабів. Саме тоді було створено Червону книгу України. До неї занесено зникаючі види рослин і тварин, які охороняються законом, за знищення яких передбачене покарання.

 


 

Зараз пропоную вам розглянути рослини, тварин та птахів, які занесені до Червоної книги України. Тварини Червоної книги України:

 

 

      

 

  

 

 

 

 

 

Рослини Червоної книги України:

 

 

   

 

  

 

 

 

 

 

 

Птахи Червоної книги України:

 

 

  

 

   

 

   

Вчитель:

 Діти, ми повинні захищати зникаючі види рослин, тварин, птахів, тому що якщо не ми , тоді хто. Природа потребує нашої допомоги, тому давайте зробимо все що в наших силах.

Пропоную вам пограти в одну гру. Я буду говорити факти, дії, а ви піднімаєте червоний листочок, якщо так робити не можна, зелений листочок, якщо так можна робити.

              C:\Users\User\AppData\Local\Microsoft\Windows\INetCache\Content.MSO\415BED39.tmp

 

  1. Палити сміття, луки, ліси.
  2. Насаджувати молодий ліс.
  3. Вирубувати ліси, посадки.
  4. Знищувати гнізда птахів.
  5. Очищати річки, озера, струмочки.
  6. Підгодовувати птахів і тварин взимку.
  7. Зривати з корінцями первоцвіти.
  8. Милуватися квітами, рослинами, фотографувати їх.
  9. Сортувати сміття.
  10.  Викидати батарейки в довкілля.
  11. Викидати сухе листя, траву в компоснту яму.

Учень 1:

Наш дивний світ такий, як казка,

Он в небі хмаронька пливе.

Тож бережи його, будь ласка,

Все в ньому гарне і живе.

Он квітка полум'ям палає,

Яскраве сонечко блищить.

Чарівна пташечка співає,

Все в дивосвіт прийшло, щоб жить.

Учень 2:

Світ прекрасний навколо тебе -
Сонце ясне і синє небо,
Птахи і звірі, гори і ріки -
Нехай він буде таким навіки!
Нехай людина добро приносить -
Бо світ навколо любові просить.

 

 

Підсумок заходу.

Вчитель:

Ось і підійшов до кінця наш захід. Любі діти! Давайте берегти нашу чудову природу. Вона неймовірна і неповторна. Давайте оберігати кожну квіточку, травинку, не кривдити тваринок та птахів. Нехай повітря на планеті Земля буде чистим, вода прозорою, а люди дбайливими та щасливими. Лише ми можемо подбати про чистоту довкілля. Завершити урок хочу ось такими словами:

Любий друже! Я благаю -

Природу вмій любити,

Не смій ніколи і нізащо

Їй шкоду спричинити!

Даремно квіточку не рви,

Пташині спокій дай,

Усе, що є навколо тебе,

Люби й оберігай!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Виховна робота
НУШ
Додано
28 березня
Переглядів
81
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку