Безпека користування засобами побутової хімії. Перша допомога при потраплянні хімічних речовин на шкіру, отруєнні

Про матеріал
Методична розробка з основ здоров'я у 6 класі. Урок заплановано у формі квесту. Місце проведення- класна кімната.Час проведення-45 хв. Заплановано 6 локацій з різними видами завдань для учнів та набуття ними як теоретичних знань, так і практичних навичок поводження з ліками та засобами побутової хімії та надання алгоритму долікарської допомоги при отруєннях.
Перегляд файлу

Квест з основ здоров’я у 6 класі

Тема: «Безпека користування засобами побутової хімії. Перша допомога при потраплянні хімічних речовин на шкіру, отруєнні»

Мета:  сформувати в учнів уявлення про призначення та правила користування ліками та засобами побутової хімії,  з’ясувати ознаки хімічних опіків та отруєнь,  навчити надавати першу допомогу при хімічних опіках від побутової хімії  та отруєннях лікарськими препаратами,                          розвивати вміння співпрацювати в групах, діяти швидко в екстремальних ситуаціях, логічне мислення, вміння відстоювати власну думку.

Формування ключових компетентностей:  уміння вчитися впродовж життя,соціальна й громадянська, екологічна грамотність і здорове життя.

Форма проведення : квест

Місце проведення: класна кімната

Обладнання: годинник, підручник «Основи здоров’я»  Т.Є.Бойченко, 2014,  конверти різного кольору (сині, червоні) з картками із завданнями, мапа квесту , назви та  номери зупинок, клей, роздруківки фотографій засобів побутової хімії, картки-алгоритми дій під час потрапляння на шкіру засобів побутової хімії та при отруєнні ліками, тест-картки, беджі або значки для команд.

Хід квесту:

Вступ, керівництво до дії (старт) 4 хвилини:

 Учитель. Вітаю, діти. Сьогодні наш урок пропоную провести у формі  квесту тема якого : «Безпека користування засобами побутової хімії. Перша допомога при потраплянні хімічних речовин на шкіру, отруєнні». Оголошуємо мету квесту.

Обговоримо правила. Працюємо разом, слідкуємо за часом виконання завдань. Не порушуємо дисципліну.  Квест – це командна гра. Капітан відповідає за роботу команди. Усі дотримуються «правила піднятої руки» -якщо хтось підняв руку, то всі повинні припинити розмови і уважно слухати, при порушенні правила, знімаються бали за виконання завдань.

В кінці успішного проходження квесту на усіх учасників чекає з приємний сюрприз.

Пам'ятайте ,що у вас є обмеження у часі - на проходження кожної зупинки надається визначена кількість часу.

Учасник - особа, що бере участь у грі.( Учні)

Команда - добровільне об'єднання  учнів для  участі у грі. Об’єднуємо учнів у 2 команди, діти вибирають емблеми .(Розумники , Помічники)

Капітан - обов'язковий учасник команди, який представляє її інтереси (обирають команди самостійно)

Завдання - етапи сценарію гри-квесту (знаходяться в конвертах синього  та червоного кольору  на зупинках квесту) 

Час проходження - час, що витрачається на проходження всієї гри –1 урок: 45 хвилин

Чек-пойнт - пункт перевірки виконання  командою завдання (6 зупинок)

Рейтинг - кількісний показник  участі команд у  грі. За правильно виконане завдання під час зупинки можна отримати максимально 2 «бонуси». В кінці квесту «бонуси» перетворяться на оцінку для кожного з учасників команди:  кількість «бонусів» = кількості балів

Спочатку ознайомимося з мапою  квесту, щоб зорієнтуватися на правильну та швидку командну роботу.

Тож для успішного проходження  квесту кожна команда подолає шлях із завдань ,за таким маршрутом:

Зупинка №1 – Сортувальна. Серед запропонованих фото та інструкцій засобів побутової хімії вибрати «Відносно безпечні», «Небезпечні», «Вогненебезпечні», «Отруйні» та наклеїти їх у відповідні колонки на бланку завдань. Для інформації с. 118 підручника. Час виконання  4 хвилини.

Зупинка №2 – Дослідницька.  Заповнити схеми «Безпечне зберігання засобів побутової хімії», «Безпечне використання засобів побутової хімії». Для інформації с. 119 підручника. Час виконання  8 хвилин.

Зупинка№3 – Аптечна.

1.Установити відповідності  щодо складу аптечки та безпечного зберігання ліків в домашніх умовах.

2. Розгляньте фотоілюстрації. Чи правильно зберігаються ліки?

Для інформації с. 120 підручника Час виконання  7 хвилин.

Зупинка №4 – Домедична

1.Розшифруйте симптоми отруєння ліками, випишіть в зошит.

2.Ознайомитися з алгоритмом долікарської допомоги. Вклейте в робочий зошит. Час виконання  8 хвилин.

Зупинка №5. Практична.

1.Ознайомитися з  алгоритмом долікарської допомоги при опіках та отруєнні побутовою хімією.

2. Випишіть в робочі зошити.

Час на виконання  8 хвилин.

Зупинка №6- Фінішна. Час виконання  4 хвилини. Підведемо  підсумки гри, оцінки, призи.

docx
Додано
3 березня 2021
Переглядів
973
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку