Бінарний урок "Погода.Прогноз погоди"

Про матеріал

Бінарний урок. Англійська мова та образотворче мистецтво.

Тема. Погода. Прогноз погоди. 5 клас семестр Мета англійської мови. Повторити й активізувати ЛО теми «Погода». Розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення. Удосконалювати навички читання.

Розвивати пам'ять,логічне мислення,увагу,уяву,фонематичний слух

Виховувати бережливе ставлення до природи,культуру спілкування,інтерес до вивчення англійської мови.

Мета образотворчого мистецтва. Ознайомити учнів із виражальними можливостями рельєфної форми. Навчити відтворювати фактуру поверхні,створювати художній образ.

Розвивати вміння бачити красу в навколишньому світі,аналізувати види скульптури.

Виховувати акуратність при виконанні роботи.

Перегляд файлу

                                 Урок№ 5клас                                                                                                      Дата

Бінарний урок. Англійська мова та образотворче мистецтво.

Тема. Погода. Прогноз погоди.

Мета англійської мови. Повторити й активізувати ЛО теми «Погода». Розвивати навички діалогічного та монологічного мовлення. Удосконалювати навички читання.

Розвивати память,логічне мислення,увагу,уяву,фонематичний слух

Виховувати бережливе ставлення до природи,культуру спілкування,інтерес до вивчення англійської мови.

Мета образотворчого мистецтва. Ознайомити учнів із виражальними можливостями рельєфної форми. Навчити відтворювати фактуру поверхні,створювати художній образ.

Розвивати вміння бачити красу в навколишньому світі,аналізувати види скульптури.

Виховувати акуратність при виконанні роботи.

Обладнання.Ілюстрації,музичний супровід,підручник,пластилін,дощечка,стек,зошит.

Тип уроку. Бінарний урок.

                                         Хід уроку.

  1. Організація класу.

1.Привітання.

Вчитель образотворчого мистецтва. Доброго дня,друзі. Я рада вітати вас на незвичайному і сподіваюсь дуже цікавому для вас уроці. А незвичайними він буде,у тому,що вести його буде відразу два вчителя і спілкуватися ми теж двома мовами.

Вчитель англійської мови. Red, yellow, green and blue!

                                             Hello children! How are you!

Діти. Hello, Hanna Anatoliivna and Yulia Victorivna. We are fine. And how are you?

Вчитель англійської мови. I am very well.

Вчитель образотворчого мистецтва. У мене чудово.

  1. Повідомлення теми і мети.

Вчитель англійської мови.Let’s start our lesson. Today, we are going to have an unusual lesson. We speak about weather and forecast.

III.Уведення в іншомовну  атмосферу.

1)Мовна розминка(з підручника)

- What’s the weather like now?- It’s cold and frosty.

- What do you think it’ll be like tomorrow?- I think it’ll be cold and snowy.

IV. Основна частина.

Вчитель англійської мови.1.Подання для читання діалогів.Впр.2 ст.108

1)Етап підготовки до читання.

2)Етап читання

3)Етап перевірки розуміння прочитаного. Впр.3 ст.108

2.Вивчення нового матеріалу.

Вчитель образотворчого мистецтва. Сьогодні,діти ви спробуєте себе у ролі скульпторів. Ми  обєднаємо прогноз погоди з станом погоди в мистецтві. Скульптори створюють не тільки красиві пам’ятники, а й прикрашають цікавими рельєфами стіни будинків. Що ж таке рельєф?Рельєф - один із основних видів скульптури, у zкому виконані зображення мають об’ємну форму, що частково виступає над зображувальною площиною. Рельєф відрізняється від круглої скульптури,тому іноді,коли дивишся на будинки,прикрашені рельєфами,здається,що їх розмалював талановитий художник. Скульптор – це також художник. Надихаючись природою,він створює чарівні зображення у пластичних скульптурних матеріалах.

Завдяки мистецьким засобам, використаними скульпторами під час роботи,рельєфи іноді наближаються до графіки та малярства.

Уважно розгляньте ілюстрації. Який стан погоди надихнув скульпторів на створення цих рельєфів?Рельєфи можуть бути окремим твором, а не тільки прикрасою будинків. Але будь-який рельєф скульптури виконують у вигляді плити, використовуючи,звичайні скульптурні матеріали. Пригадаймо які матеріали використовують скульптори?Сьогодні ми створюватимемо рельєф із пластиліну.

V. Фізкультхвилинка.

Вчитель англійської мови.Time to relax. Let’s do finger play. “Ten fingers”

VI. Практична робота

Вчитель образотворчого мистецтва. На уроці ми з вами виготовимо рельєф «Стан погоди». Для цього вам знадобиться основа з картону. Нанесіть на картон тонкий шар пластиліну. Деталі композиції слід міцніше притискати до основи. Використовуйте пластилін різних кольорів. За допомогою стеків можна виконати фактуру.( Учні виконують під музику). Повторення правил ТБ.

VII.Заключна частина

1.Оцінювання роботи учнів на уроці.

Вчитель образотворчого мистецтва. Оцінювання робіт.

Вчитель англійської мови.P1-you worked perfect your mark is 11. P2-you read well your mark is 10.P3- de more active next time your mark is 8.

2.Підсумок

Вчитель англійської мови. Good job! I like the lesson! What about you? Do you like the lesson?- Yes!!!!!

Вчитель образотворчого мистецтва. А що вам найбільше сподобалося на уроці?Чи сподобалося бути скульптором?

3.Домашнє завдання.

Вчитель англійської мови. Make up the forecast for a week. The lesson is over! Good-bye!

Вчитель образотворчого мистецтва. До наступних зустрічей.