Бінарний урок з англійської мови та музичного мистецтва в 4 класі на тему "Різдво"

Про матеріал
Урок з англійської мови та музичного мистецтва включає розвиток компетентностей учнів, відповідає рівню сформованості мовленнєвих навичок і вмінь.
Перегляд файлу

                   Хід уроку

Учні  заходять  до класу  під пісню  «Щедрик»  в українських  костюмах.

I  Початок уроку

1 Організаційний момент.

Привітання  англійською  мовою ( пісня- привітання):

Good morning, good morning, 

Good morning to you!

Good morning, good morning, 

We are   glad to see you!

2. Вчитель англійської мови:

Dear  children! Dear guests!   I’m  really  glad to see you  too.  The  topic of our  lesson is “ The traditions of Ukrainian people”.  During the  lesson we’re  going to  repeat  the words  and word- combinations  of the  topic  and  to listen  to the text  about  Ukrainian  traditions.  Also  we’re going to watch  an interesting  film  about  Christmas in England  and speak   how  Ukrainian  people celebrate  Christmas. I hope we  have  an interesting  lesson  with Music;  also  we’ll  sing  carols in  English  and  Ukrainian  and   I  hope  we’ll have a  good  time.

3. Вчитель музики:

 Дорогі  діти!  Ми сьогодні  повторимо  тему « Виражально – зображальні  інтонації»  та  пригадаємо  інтонації  в музиці та  їхні   характеристики.. Перш ніж  будемо  навчатись  нам  потрібно  розспіватись.

   Dashing through the snow
In a one horse open sleigh
O'er the fields we go
Laughing all the way
Bells on bobtails ring
Making spirits bright
What fun it is to laugh and sing
A sleighing song  tonight

Jingle bells, jingle bells
Jingle al lthe way
Oh, what fun it  is to ride
In a one horse open sleigh
Jingle bells, jingle bells
Jingle al lthe way
Oh, what fun it  is to  ride
In a one horse open sleigh

II  Основна   частина  уроку

2 Актуалізація  та автоматизація  вживання  ключових  ЛО в УМ.

 Вчитель англійської мови:

So,  as you’ve  understood, we’ll  recollect   the words  of the topic.   Please, listen to the words, word- combinations   and sentences in English  and try to  remember  these  words.  Open your  books on page 72., Ex. 1  and  listen  attentively.

Прослуховування  аудіозапису. 

Повторення  ЛО:  бесіда Т-Сl .

  1.     Активізація  навичок аудіювання. Зв’язок  навчального  матеріалу з реаліями  життя. Перегляд  фрагменту фільму « Різдво  в  Англії»   та  бесіда за  темою  переглянутого  фільму.

Вчитель англійської мови:

Well  done, my dear.  And  let’s  repeat about Christmas  in  England.

Do you know  when  English  people celebrate  Christmas?

P1: Yes, they  celebrate  Christmas on the 25th  of December.

T: Yes, and now we’re  watching  the  film about Christmas  in  England.

Перегляд фільму.

 Бесіда T-Cl  за  темою фільму.

T: Do English  people  sing  Christmas  carols?

T: Can you say  how  do English  children celebrate  Christmas?

T:What  are  traditional Christmas  decorations?    Etc.  T-P1-P2- Cl

 Музична  фізкультхвилинка з прискоренням.

  1.     Робота   з підручником.  Аудіювання  тексту  з  опорою  на  малюнок.  Розвиток  навичок  читання.

Pupil’s book.  Unit 4. Lesson 2.  Ex. 1  p. 72.

Pre-Listening  Activity

Вчитель англійської мови:

Taras  received the  letter  from  Bill  about Christmas and  decided  to tell  him  about  Ukrainian  holidays and Christmas in Ukraine.  Now let’s listen  his letter  and look on the  photos  on page 72 in your  books.

 

T-P1-P2 –Cl

 

T:  What do they  do on  Christmas?

P1: They  sing koliadas.

P2: They  have  Vertep Show.

T: Yes, you’re  right.Let’s listen  the  text attentively.

Прослуховування  тексту  Ex. 1 p. 72.  Listening.

 

  1.     Reading.  Розвиток  навичок читання  в  режимі  P1-P2-P3.
  2.     Post-Reading   Activity.  Бесіда  T-Cl  за  текстом.

T:  Answer   the  questions:

Can you  sing  Koliadas  at school?

Cl: Yes,  we  can.

  1.     Вчитель  музики:

Пригадайте,  які  колядки  ми  співали  на  уроках  музики.   Коли  співають  колядки?

  1.     Вчитель англійської мови:
  •        Do you  have  Vertep  Show  on  Christmas?  
  •        - Is  Christmas  a family  holiday?
  •        What does a traditional  Chrictmas  supper  consist  of?

Ps:  Usually  the   hosts   cook  twelve  dishes  on  ”sviata  vecherya”  or “holly  supper”

T: What  do you  usually  do  on  Christmas  at  home?

Ps:  We  visit  our  grandparents, we  have  Christmas  supper..  Etc.

  1.     Вчитель  музики:

З   появою  першої зірочки  на  небі  діти  і  дорослі збираються  разом відвідують  своїх  рідних  і  друзів,  беруть  в  руки  зірку,  як  символізує  народження  Христа,  одягають  національні  костюми  і колядують. 

Український композитор Дмитро Леонтович , портрет якого ви бачите, любив обробляти українські народні пісні. Прикладом  є пісня «Щедрик».Її знають у всьому світі.

Слухання пісні «Щедрик»

 Український   Вертеп

 

Учень 1 :  З  Новим  роком йдемо  до  хати, щоб   вам  щастя  побажати:

                Бажаємо  Вам   щастя, здоров’ я  і  сили. 

                Щоб  ви  раді  були, здорові  ходили.

                А господині  ми бажаємо  доброї долі,

                 Нехай  має  стільки  грошей, як  трави  у  полі.

                 А господареві  ми  бажаємо   добрую  вроду, як  холодну  воду.

                 А всім   разом    ми   бажаємо   довгий  вік.

                 А  для  себе -  медівник.

Учень 2:    Зірочка  з  неба   світло  кидає.

                   Христос-  дитятко  нині  рождаєсь.

                 Світи  весело  Христу й Марії, кріпи  у  серці  віру й надію.

                  Хай  ця  зірничка  в  Різдвяні  свята 

                      несе  все  щастя  до  вашої    хати                                                                                                            

                  Здоров’я,  втіхи, пошани  світу,

                      багатства  й  долі   на  многії   літа.

  Учень 3:   Хай  родиться  в  полі  жито й пшениця,

                  Хай хліб- сіль  будуть  у  вашій   світлиці.

                  Щоб  ви  в  своїм  домі  всі   були  здорові,

                  І  щоби  було  у  вас  всього   доволі!

Учень 4:    Віншуєм  вам   щастям,  здоров’ям,

                 Щастям,  здоров ям, святим  Рождеством!

                  Дай, Боже,  два  стоги  гречки, два  стоги  гречки  та  пиріжечки!

Учень   5:    Віншую вам  нині, усі  добрі  люди,

                   Нехай  Божа  поміч  завжди  з  вами  буде.

                   Нехай  тої  днини, кожної  години,

                   Бог  благословить,  біда   хай  загине.

Учень 6 :     Коляд, коляд,  колядниця,  добра  з  медом  паляниця,

                   А без  меду  не  така, дайте, дядьку, п’ятака.

                   Одчиняйте  скриньку  та  давайте  сливку,

                   Одчиняйте  сундучок  та  давайте  п’ятачок.

Учень  7 :    Ой, Ісусе  любий,  кращий, як  ті  квіти,

                  Пригорни  до  себе нині  українські   діти,

                  Щоби  були  добрі, щоби  були  щасні,

                  І розумні, і здорові, як  ті  квіти  красні.

                  Ти, Дитино   Божа,  на  пахучім  сіні,

                 Дай  нам  щастя  й кращу  долю  рідній  Україні.

  Учень 8:  Радісно  співаймо!  Гордо  колядуймо!

                   І  традиції   різдвяні  любимо й шануймо!

 

  1.     Робота  з WB.

WB  p. 45  Ex. 1

Вчитель англійської мови:

Open  your  WB  on p. 45  and  write  the  missing   letters.

Учні  працюють   над  граматичним   завданням  у  робочих  зошитах.   Читають   та  перекладають  записані  слова.

T:  Then  read these  words  ans  translate  into   UKRAINIAN.

 

III  Заключна   частина  уроку

  1.        Повідомлення  та  пояснення  д\з у WB.

 

        Вчитель англійської мови:           

Dear  pupils,  your  homework  is  the  task  number 2 on p. 45 in WB.  Open  your  WB  and  complete  the  sentences  about  Christmas  in Ukraine.

P1- P2- P3   Учні  читають  початок  речення  та  пропонують   власне   продовження  речень  про   святкування  Різдва  в  Україні.

 

    Вчитель  музики:  Дорогі  діти,   пригадайте  вдома  українські  народні  щедрівки, які   вивчали  в  1  та  2  класах.

  1.      Підсумок  уроку.

Вчитель англійської мови:

T:  Well   done,  my  dear.  The  lesson  was  interesting.  I give you   ….   exc.  marks.

Оцінювання   та  коментування  оцінок.

Вчитель англійської мови:

T:   The   lesson  is  over.  Thank  you  for  a  good  lesson, your  active  work. You  were  busy  and have  a  good  time.

CL:  Yes, we  do.

Good- Bye!

             

 

 

docx
Додав(-ла)
Юлія Яковлєва
Додано
29 жовтня 2021
Переглядів
496
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку