Бінарний урок з англійської мови та природознавства у 2 класі

Про матеріал
Тема: Тварини лісів. Animals. Мета: Створити умови для: - формування і розширення знань учнів про тварин лісу; розвинення уваги, логічного мислення, пам'яті; розвинення усного мовлення, вдосконалення навичок говоріння; повторення граматичних структур; продовження вивчати учбовий матеріал з розділу «Animals»; виховання дбайливого ставлення до всього живого навколо нас. Виховувати любов до тварин. Підтримувати інтерес до вивчення англійської мови та природознавства. Обладнання. Ілюстрації із зображенням тварин; індивідуальні картки із завданнями; аудіозаписи із звуками тварин, презентація. Тип уроку: бінарний урок з англійської мови та природознавства
Перегляд файлу

                Бінарний урок з англійської мови та природознавства у  2 класі

Тема: Тварини лісів. Animals.

Мета:

Створити умови для: - формування і розширення знань учнів про тварин лісу; розвинення уваги, логічного мислення, пам'яті; розвинення усного мовлення, вдосконалення навичок говоріння; повторення граматичних структур; продовження вивчати учбовий матеріал з розділу «Animals»; виховання дбайливого ставлення до всього живого навколо нас. Виховувати любов до тварин. Підтримувати інтерес до вивчення англійської мови та природознавства.

Обладнання. Ілюстрації із зображенням тварин; індивідуальні картки із завданнями; аудіозаписи із звуками тварин, презентація.

Тип уроку: бінарний урок з англійської мови та природознавства

                                                                Хід уроку:

І. Організаційний момент:

Психологічний настрій

 

1.Привітання. (слайд______)

                   Треба дружно привітатись:

  «Добрий день» – «Good day»,

  Дружно голосно сказати:

  «Добрий день» – «Good day»,

  Вліво, вправо поверніться,

  Туди-сюди посміхніться,

  «Добрий день» – «Good day».

2. Гра «Паличко, зупинись» (слайд ___) 

Діти стають в коло і передають один одному паличку під музику, коли музика затихає,  учень, у якого в руках паличка, відповідає на питання вчителя.

-How are you? I’m Fine

- Сьогодні у нас незвичайний урок. Ми поєднаємо урок природознавства і англійської мови. А щоб урок пройшов приємно, посміхніться один одному і скажіть комплімент.

 

-  Молодці! Ми починаємо!

ІІ. Актуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності

1. Гра «Синоптик» (слайд ___) 

Гра  «Мікрофон» – відповідаємо коротко

 What season is it now?

What month is it now?

What is the weather now?

               

2. Повторення правил роботи у групі

    – Сьогодні ми працюватимемо в групах (слайд____)

    - Нагадаємо правила роботи у групі

 

3. Постановка проблеми

  •                  Діти, подивіться на дошку і скажіть, кого ми бачимо?
  •                  Які асоціації спадають вам на думку, коли ви бачите або чуєте слово «тварини»? (Діти називають слова)

Асоціативний кущ.(ведмідь, вовк, заєць, лисиця, їжак, олень, білка)

Ліс     вовк              лапи                   хвіст                 їжак           птахи

 

луки                  Тварини          ведмідь

 

водойми                     лисиця               нора

 

- Спробуйте визначити тему уроку     (на дошці малюнки тварин) 

- Значить, піде мова про тварин. (під малюнками роблю запис «ТВАРИНИ»)

- Де живуть ці тварини?

- Переглянемо відео про ліс.  ВІДЕО 1 (Учні дивляться відео ЛІС 1) (слайд ___) 

- А що таке ліс нам розкажуть діти?

4.Слухання вірша (слайд ___) 

Ліс

Ліс - зелений друг людини.
Прохолодний в літню днину.
Він, мов дім, для всіх відкритий.
Дружно тут навчились жити
І звірята, і комахи,
На деревах -  різні птахи.
В цім чудовім  царстві, діти,
Для звіряток стіл накритий:
Ягоди, плоди і віти,
Є ще й листя соковите.
В нашім лісі є лисичка,
Зайчик, білка невеличка,
Вовк, їжак, бобер, кабан,
А в старім дуплі — кажан.
В лісі гомінкім, малята,
Завжди радісно бувати.
Взимку й літом тут красиво,
Ну, не ліс, а справжнє диво.

Н. Красоткіна

- Так що таке ліс?

- Діти, які тварини згадані у вірші?

ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.

 

  • Тема нашого сьогоднішнього уроку – «Тварини лісів. Animals». (слайд ___) 

Завдання уроку (на дошці)  (слайд ___) 

  • Спробуйте визначити завдання до нашого уроку користуючись цими словами:

Поглибити __________________________________________________________________

Виховувати __________________________________________________________________

Щодня ми озираємось і бачимо навколо себе дерева, траву, квіти, птахів, комах, тварин. Це все природа. Людина — частина її. Але у людини є можливість змінювати природу. Кожна зміна позначається на навколишньому середовищі. Змінювати природу людина повинна обережно, бо окремі дії можуть завдавати шкоди і навіть призвести до загибелі. Від людини залежить, чи збереже вона природу, чи зруйнує. Нам подобається чисте повітря, прозора вода в річках, зелена трава на лугах, могутні дерева в лісах. Це життя. І наш обов'язок — зберегти його. Без природи людина загине. Збереження природи — це збереження людини. Пам’ятайте про це.

  • Дякую.
  • Наш урок  буде незвичайним, тому що до нас завітає  гостя. Вона приїде з Англії , щоб дізнатися, які тварини мешкають у наших лісах. За кожну правильну відповідь ви отримаєте фішку. В кінці уроку ми їх порахуємо і визначимо найактивнішу групу.
  •        А що це за гостя, ми дізнаємося відгадавши загадку.

В темнім лісі проживає,

Довгий хвіст пухнастий має,

Їй на місці не сидиться,

А зовуть її ___________. (Лисиця)  (слайд ___) 

-  Ось і завітала наша гостя з Англії! Давайте привітаємося з нею:

-Good morning !

-Good morning !

- I am glad to see you!

-We are glad to see you too!

- Її дуже приємно бути у нас на уроці! Вона добре навчалася в англійській лісовій школі і має по всім предметам лише високі бали! Тому вона розуміє і українську, і англійську мови. Лисичка любить подорожувати! Її цікаво дізнатися про тварин, які живуть в українських лісах! Ми її допоможемо?

-  Деякі діти підготували розповіді про тварин і щоб лисичкі було зручніше, ми будемо розповідати англійською мовою.

Mouse-I am a mouse.I am grey.I am small.

FOX – I am a fox. I am orange. I live in the forest.

WOLF – I am a wolf. I am grey.I like meat very much!

Лисичка: _____________________________________

  • Дякуємо, нашим помічникам.

ІV. Вивчення нового матеріалу.

  1. Загадки на англійській мові про тварин лісу

- Так, які ж тварини мешкають у лісі? Назвіть їх англійською мовою відгадуючи загадки.

 I live in the woods.

I’m very big and furry.

I have a big nose, a little tail and four legs.

I like to eat fish and berries.

I am a…

(Answer: BEAR)

I have four legs and a tail.

I have no teeth.

I can swim and dive underwater.

I carry my house around with me.

I am a…

(Answer: TURTLE)

I am yellow and brown.

I have 4 long legs and a very long neck.

I like to eat green leaves.

I am a …

(Answer: GIRAFFE)

I live in China.

I am a kind of bear.

I am black and white.

I eat bamboo.

I am a…

(Answer: PANDA)

 

 

 ______________________________________________________________________

- Молодці, ви добре знаєте тварин.

2. Гра «Впізнай за звуком»

- А кого ще ми можемо побачити в лісі?

- Послухайте спів птахів і скажіть, що це за пташки ( слухання співу пташок, учні відгадують що за птах) соловей, зозуля, горобчик, дятел

- Так які ж птахи наповнюють ліс своїм співом? (відповіді учнів)

  1. Перегляд відео 2 про комах

- А що ви знаєте про комах?(відповіді учнів)

  • Давайте проглянемо відео (Учні дивляться ВІДЕО 2)  (слайд ___) 

Цікавинка  Мурахи виконують роль санітарів лісу. Вони безстрашні верхолази. Збираючись високо на дерево, вони скидають «трофеї» на землю. Досліджено, що одна мурашина сім'я за добу знищує 40 – 50 тис. шкідників. Синиці на це потрібно місяць, а дятлу- 20 днів. Мурахи розпушують ґрунт, і завдяки цьому коріння дерев одержує більше повітря і вологи. 

  • Що ви запам’ятали?
  • Що дізналися нового?
  • Який ми можемо зробити висновок?

- Так, усі тварини в лісі потрібні і важливі. Поміркуйте і скажіть, чому треба оберігати тварин?

Фізкультхвилинка

V. Узагальнення й систематизація знань

1.Робота в групах

Вчитель: Лисичка дуже полюбляє грати у різні ігри і тому вона підготувала для вас декілька ігор.

- Попрацюємо в групах

Вчитель: у кожного на листочку написано по три тварини.  Побудуйте ланцюги живлення( хто чим живиться) за зразком: гриби- білка- куниця: (слайд ___) 

  •                жук  короїд, дуб, дятел; (слайд ___) 
  •                дикий кабан, вовк, жолуді; (слайд ___) 
  •                миші лісові, жолуді, лисиці; (слайд ___) 
  •                коріння дуба, миші, лисиця; (слайд ___) 

- Який можна зробити висновок?( Зайвих тварин не існує)

2.Гра «What is missing?»

Повторення граматичного матеріалу, складання деформованих речень.

   – Наша Лисичка хотіла написати про себе, але де не візьмись і Вітерець з’явився. Та так сильно дмухнув, що всі слова в реченні розлетілись хто куди. Засмутилась Лисичка, як їй тепер  слова на місця повернути. Просто біда! Діти, допоможіть Лисичці.

  a, is, fox, This. (This is a fox)

  in, It, forest, the, lives. (It lives in the forest.)

  is, It, red. (It is red.)

  much, it, I, very, like. (I like it very much.) (слайд ___) 

3. «Скарбничка народної мудрості. Закінчи прислів'я» (слайд ___) 

- А зараз таке завдання. Кожна група має картку з прислів'ям. Вам треба його закінчити та пояснити його зміст.

  • За двома зайцями не гонись, бо й одного не піймаєш.  (братися за кілька справ одночасно, можно жодної не завершите успішно.)
  • Крутиться, як білка в колесі.  (бути весь час заклопотаним; мати багато роботи)
  • Сорока на хвості принесла. (кому-небудь стало відомо про щось, яке невідомо звідки взято, одержано).
  • Вовка боятись – в ліс не йти. (бояться трудностей)
  • Вовка ноги годують.  (власною працею добувати засоби для існування. Бо в пошуках їжі він долає відстань до 100 км)

- Молодці! Ви гарно впорались!

4. Гра «Пазли» (слайд ___) 

    - Для кожної команди в конверті лежать пазли. Потрібно зібрати назві лісового жителя.

- На  партах лежать цікавинки про вашу тваринку. Прочитайте нам.

1. Лисичка

2. Вовк

3. Ведмідь

4. Заєць

- Що нового дізналися про цих тварин?

5. Гра «Четвертий зайвий»  (слова на картках) (слайд ___) 

- Кожна група отримала по 4 малюнки тварин. Знайдіть зайву і поясніть.

  • олень, сова, ведмідь, лисиця. (Зайве слово — сова, оскільки це — птах.)
  • вовк, мурашка, лось, кабан; (Зайве слово — мурашка, оскільки це — комаха.)
  • зозуля, кабан, сова, дятел; (Зайве слово — кабан, оскільки це — звір.)
  • мураха, зозуля, вовк, жираф. (Зайве слово — жираф, оскільки це — тварина Африки.)

6. Гра «Let's play crocodiles»  (слайд ___) 

- Проведемо конкурс. Один учень отримує малюнок тварини, треба показати рухами та жестами її. Якщо команда відгадає тварину,отримає фішку.

 

VI. Підбиття підсумків, рефлексія, домашнє завдання

 

  • Наш урок наближається до завершення.

Вправа «Незакінчене речення»   (слайд ___) 

  • Продовжить речення:
  • На уроці я дізнався…
  • Мені найбільше сподобалося…
  • Мені було важко ….
  • Мамі я розкажу…..
  • Лисичкі все дуже сподобалось! Вона хотіла б залишитися з вами! Але її треба повертатися. Goodbye!
  • Did you like our lesson?
  • Yes, I did.
  • Well done! Thank you for the lesson! The lesson is over. Goodbye!

 

2.Оцінювання

- Давайте порахуємо хто назбирав найбільше фішок.

- Ви всі гарно працювали. Давайте собі поаплодуємо.

3.Домашнє завдання, інструктаж щодо його виконання

Англійська мова - повторити назви тварин

Природознавство-намалювати улюблену тваринку.

Завантаження...
docx
До підручника
Англійська мова (підручник для загальноосвітніх навчальних закладів) 2 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
6 травня 2021
Переглядів
562
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку