Бінарний урок з української та англійської мови

Про матеріал
Анотація до матеріалу Бінарний урок - одна з форм реалізації міжпредметних зв'язків і інтеграції знань з кількох предметів. В даному випадку, з української та англійської мов. Мета уроку української мови закріпити здобуті знання про частини мови, урок англійської мови націлений на повторення раніше вивчених слів. Обʹєднувальною ланкою стала тема тижня «Великдень». В конспекті уроку також простежується інтеграція з образотворчим мистецтвом (розфарбування крашанок), ЯДС (тема «Культура і звичаї різних країн світу»). На уроці застосовані ігрові, інтерактивні, технологія критичного мислення, проблемного навчання, використані ІКТ.
Перегляд файлу

Д.І.Лозорко, вчитель початкових класів

О.М.Пікалова, вчитель англійської мови

Бінарний урок з української та англійської мови

(2клас)

Тема з української мови: повторення та закріплення знань про вивчені частини мови.

Тема з англійської мови: повторення раніше вивчених мовних одиниць.

Мета.

Формування ключових компетентностей:

  • уміння вчитися (формувати вміння само організовуватися, контролювати свою навчальну діяльність; орієнтуватися в часі та берегти його; проявляти зацікавленість у навчанні);
  • громадянської (учити усвідомлювати свою належність до українського народу, дбайливо ставитися до традицій та звичаїв, рідної мови);
  • інформаційно-комунікативної (розвивати вміння здобувати нові знання, уміння відстоювати свою думку;  зв’язне мовлення; правильно формулювати висловлювання; дотримуватися етичних норм мовлення, культури спілкування);
  • соціальної (удосконалювати навички продуктивної співпраці з різними партнерами у групі, виявляти ініціативу, докладати власні зусилля для досягнення спільного результату; виховувати почуття дружби та відповідальності, позитивне ставлення до прекрасного, працьовитість, старанність);

Формування предметних компетентностей:

  • навчальної (поглибити знання про вивчені частини мови, про їх значення у мовленні, розвивати вміння встановлювати зв'язок слів за допомогою питань; збагачувати словниковий запас; вдосконалювати навички роботи в групах.
  • Розвивальної (розвивати критичне мислення, уважність, пам'ять, уміння аналізувати, робити висновки);
  • Виховної (виховувати любов до рідної мови, бережливе ставлення до традицій та звичаїв українського народу, працьовитість, старанність, почуття дружби та відповідальності).

 

Тип уроку:повторення та закріплення знань, умінь та навичок (бінарний урок)

Обладнання: комп’ютер, мультимедійна презентація,  малюнки, картки, цеглинки Lego, конверти з завданнями, дидактична гра «Збери пасхальний кошик», відеозапис.

Форми роботи:групова, фронтальна.

 

Хід уроку

І. Організація класу

1. Привітання.

Учитель.Нумо, діти, підведіться!

Всім приємно посміхніться

                 Та вітанням поділіться

Діти.Добрий день!

У добрий час!

           Радо ми вітаєм Вас!

Учитель. Раді гостей ми вітати

                  І урок розпочинати!

2. Мотивація навчальної діяльності

Вчитель української мови:Сьогодні зранку на поштову скриньку школи прийшов лист, адресований вам  від учениці 2 класу, яка навчається у Великобританії. І через те, що вона добре розуміє лише англійську мову, на уроці української нам доведеться застосувати свої знання з англійської мови. Тому на сьогоднішній урок я запросила Оксану Михайлівну. Ви нам допоможете, Оксано Михайлівно?

3.  Зняття емоційної напруги

Вчитель англійської мови:Yes, of coursе. Дарино Іванівно, ви сьогодні у гарному гуморі?

–Так!

- Сподіваюся, наші учні також! –Hello, children! Howareyoutoday?

Пісня-привітання «Hello! Hello»

Вчитель англійської мови: Що ж спробуймо прочитати лист. Let’sstart! (Учні разом з учителем читають та перекладають зміст листа). ДОДАТОК

До листа Апп прикріпила ще один файл, пропоную переглянути його.

 

ІІ. Оголошення теми та мети уроку

Вчитель української мови:Урок  у нас сьогодні незвичайний! Ми спробуємо зробити усе можливе, щоб ознайомити Annз традиціями святкування Великодня в Україні. Тому сьогодні ми поговоримо про традиції українського народу; про Великдень та головний атрибут цього свята – пасхальний кошик.Виконуючи завдання з української та англійської мови, спробуємо зібрати пасхальний кошик, щоб показати його Ann. На уроці ми пригадаємо усе, що знаємо про вивчені частини мови та використаємо свої знання з англійської мови.

3.  Вправа  «Очікування»

Вправа «Долонька»

Вчитель української мови:  Передайте одне одному свою впевненість та готовність до уроку.(Учні торкаються долоньок  одне одного)

Вчитель української мови: Діти, розкажіть, а що знаєте Ви про святкування Великодня в Україні? (Відповіді дітей).Можливо, хтось може сказати, що називаю головним атрибутом цього свята? А чи відомо Вам, які продукти кладуть до пасхального кошика? Отож, щоб отримати можливість поставити усе це у Великодній кошик Ann, ми повинні виконати ряд завдань. Готові?

 

ІІІ. Повторення вивченого матеріалу

Вчитель української мови:Пропоную розпочати з розминки та пригадати усе, що ми знаємо про вивчені частини мови.

 «Мозковий штурм» (вчитель створює інтелект-карту). ДОДАТОК1(зразок)

  • Які частини мови вивчили?
  • Що знаєте про іменники?
  • Що відомо про прикметники?
  • Що запам’ятали про дієслова?
  • Що вивчили про числівники?
  • Чим цікаві службові слова?
  • Молодці! Ви чудово впорались із цим завданням!

Поділ учнів на групи: іменники, прикметники, дієслова, числівники, службові слова (використовуючи цеглинки Лего) ДОДАТОК2

Після чого кожна група отримує конверт(відповідного кольору) із завданням та одним з складових  кошика.ДОДАТОК3

  1. Перша група відкриває свій  конверт (Пасха) і зачитує завдання: «Урок продовжим без зупинки з каліграфічної зупинки»

Вчительукраїнської мови: Відкрийте, будь ласка, зошити. (Діти відкривають зошити, розповідаючи вірш:

Зошит свій я відкриваю

Навскоси його кладу

Ручку правильно тримаю

Сяду рівно не зігнусь.)

  • Запишіть дату та вид роботи (класна)

Учні переписують з дошки буквосполучення та склади, слідкуючи за правильним з’єднанням.

Вв Ве ел ли ик кд де ен нь

  • Спробуйте з’єднати вузлики та утворити слово(Великдень)
  • Поставте питання до нього(Що?)
  • До якої частини мови належить?(Іменник)
  • З якої букви написали?(З великої) Чому? (Назва свята)

Вчитель англійської мови: А для того, що дізнатися як на англійській Великдень зіграємо гру, яку запропонувала Ann.

Гра «Шифрувальник»(кожна група отримує шифр та таблицю розшифровку)

ДОДАТОК4

Презентація груп. Далі вчитель разом з учнями тренуються в читанні та записуванні  утвореного слово.

Після виконаного завдання будь-який учасник групи може покласти Пасху до кошика.

 

ІV. Виконання практичних завдань

  1. Друга  група відкриває свійконверт (сир і масло) і зачитує завдання: Зіграти гру «Хто? – Що?».

Учні отримують дві цеглинки з надрукованими запитаннями хто?, що?, які будуть основою двох веж. Інші цеглинки з надрукованими та наклеєними словами (українською та англійською) учні самостійно розділяють на дві групи.ДОДАТОК5

Вчитель української мови:Група «Іменники», зачитайте слова , які ви віднесли до вежі ХТО?, назвіть їх одним словом (імена дівчаток); ЩО?...

Свою роботу презентує кожна група.

  • Ви гарно попрацювали.

Після виконаного завдання будь-який учасник групи може покласти масло та сир до кошика.

  1. Третя  група відкриває свій конверт (ковбаса) і зачитує завдання: «Дібрати та записати ознаки головної страви пасхальної трапези» ДОДАТОК6

Вчитель української мови:Я впевнена, що кожен з вас не лише бачив, але й коштував Пасху. Можливо, серед вас є діти, які допомагають матусі чи бабусі випікати її. Тому переконана, що у вас вийде знайти слова – ознаки, тобто слова якими можна описати Пасху. (Презентація груп)

  • А хто нагадає з якою частиною мови зв’язаний прикметник? (З іменником)
  • До якого іменника ми добирали прикметники? (Пасха)
  • З нового рядка, з великої букви запишіть це слово (один учень пише біля дошки).
  • Кожна група обирає та диктує найвлучніший прикметник, а учні записують їх. (Паска (яка?) свіжа, солодка, маленька…)
  • Чудова робота!

Після виконаного завдання будь-який учасник групи може покласти ковбасу до кошика.

РУХАНКА

Вчитель української мови:Ми гарно відпочили! А зараз скажіть, слова якої частини мови ми найчастіше вживали під час руханки? Хто може повторити їх? Давайте поставимо питання до них?

  1. Четверка  група відкриває свій конверт (крашанки та писанки) і зачитує завдання: «Побудуй вежу з дієслів»

Діти, ми з вами вже говорили про те, що в Україні до Великодня готуються заздалегідь і дуже ретельно, адже підготовка до нього передбачає очищення душі, тіла та власної оселі. Дати лад потрібно всьому, та ще й завчасно про святковий стіл подбати. Нам, а особливоAnnдуже цікаво, яким чином ваші родини здійснюють підготовку(що робили?) до Пасхи. Дане завдання допоможе нам у цьому. (Групи по черзі називають дієслова, при цьому будують вежу)

  1. П’ята  група відкриває свій конверт (хрін) і зачитує завдання: «Порахуй скільки крашанок на малюнку» ДОДАТОК7

Кожна група має свій колір. Вчитель пропонує знайти на малюнку, обвести та порахувати крашанки відповідного кольору. Групи по черзі називають число, спочатку українською, а потім англійською мовами.

Вчительукраїнської мови:Поставимо питання до цих слів. До якої частини мови вони належать? А скільки всього крашанок на малюнку?  Відповідь запишіть. Підкресліть числівник.

  • Молодці! Ви плідно попрацювали. Кошик зібраний. Але його потрібно прикрасити. Як гадаєте, чим? (Вишитим рушником) А для цього ми виконаємо завершальне завдання.

Кожна група отримує надруковане слово. З цих слів треба скласти речення. (Великдень – найважливіше у християн свято!) Речення кріплять на дошці.

 

V. Підсумок уроку

 - Як дізнатися, до якої частини мови належить те чи інше слово?

- До яких слів не можна поставити питання?ДОДАТОК 8

Рефлексія

Вчитель української мови:А зараз спробуйте оцінити свою роботу на уроці. (Діти розфарбовують яєчко у відповідний колір:

Зелений колір – усе зрозуміло, можу поділитися з іншими

Жовтий колір – є труднощі

Червоний колір – багато незрозумілого)

  • Дякую за гарну роботу. Тепер ми зможемо відправити Ann складений нами пасхальний кошик. ДОДАТОК 9
docx
Додав(-ла)
Базаєва Дарія
Додано
28 березня 2021
Переглядів
472
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку