Девіз: "Дорогу здолає той, хто йде, а математику - мислячий".
Проблема: створення умов розвитку інтересу учнів до математики.
Цілі:
• Розвивати та зміцнювати інтерес до математики, історії її розвитку, мотивувати пізнавальну та творчу діяльність, розвивати кмітливість, допитливість, логічне та творче мислення.
• Розширювати математичний кругозір учнів.
• Щеплювати навички самостійного пошуку нових знань.
• Сприяти розвитку культури колективної праці, формуванню доброзичливих та дружніх відносин.
Завдання:
Учень:
- активний суб'єкт діяльності;
- задовольняє особистий інтерес;
- ініціативний;
- самостійний у пошуку вирішення проблем, виявляє здібності, талант, творчість.
1. Вступне слово
Шановні гості! Шановні учасники гри! Сьогодні ми з вами зібралися у цій залі на математичний турнір “Брейн-ринг”. Нас усіх привела сюди загальна любов до математики. Математика багатозначна і невичерпна. Одних підкорює її логічна стрункість, інших – її точність, а третіх – краса. Адже не дарма Жуковський Н.Є. говорив: "У математиці є своя краса, як у живопису". Тож давайте, друзі, ми теж подивимося на красу математики, порадіємо стрункості, точності та логічності математики. Я бажаю командам-учасникам удачі та успіхів у грі! Наша гра складається з 7 раундів (по 2 питання кожній команді) та розминки (по 6 питань кожній команді).
Завдання, звичайно, не надто просте:
Граючи вчити і грати вчитися.
Але якщо з навчанням скласти розвагу,
То святом стане будь-яке навчання
Наздоганяння (розминка)
Запитання 1 команді:
Запитання 2 команді:
Запитання 3 команді:
ІІ РАУНД.
Вибери мене (з 4 варіантів відповідей треба вибрати 1-ну правильну)
4. Яка з цих геометричних фігур не є плоскою?
5. Що не є одиницею виміру кутів?
6. Чиїм ім'ям названа теорема, за допомогою якої ми можемо ділити відрізок на будь-яку кількість рівних частин?
ІІІ РАУНД.
Практичне застосування математики
ІV РАУНД.
Анаграми
V РАУНД.
Цікаві задачі.
1. Саша дає друзям покататися своїм велосипедом. За 1 плитку шоколаду він дозволяє кататися 1,5 години, а за 2 цукерки - 0,5 години. Юра дав Саші 2 плитки шоколаду та 4 цукерки. Скільки часу може кататись Юра?
(4ч.)
2. У Великій Британії користуються попитом будинки з привидами. Будинок із привидами на 25 % дорожчий від такого ж будинку без привидів. А на скільки % будинок без привидів дешевший за будинок з привидами?
(На 20%.)
3 Два хлопчики зустрілися у вагоні поїзда.
— Я завжди їду за п'ятим вагоном від хвоста поїзда. - сказав Вітя.
— А я — на п'ятому від голови, — заявив Сергій.
Скільки вагонів було у поїзді?
(9 вагонів.)
4.На озері росли лілії. Щодня їх число подвоювалось, і на 20-й день заросло все озеро. А на який день зросла половина озера?
(на 19 день)
5. Якщо о 12 годині ночі йде дощ, то чи можна очікувати через 72 години на сонячну погоду?
(ні, ніч)
6. Одне яйце вариться 5 хвилин. За скільки хвилин зваряться 4 яйця?
VІ РАУНД.
ТАК – НІ (бліц-питання) Відповіді на запитання оцінюються 1,2,3 балами залежно від ваги питання