Буклет з досвіду роботи «Формування соціально-культурного та оздоровчого простору учнів шляхом організації дослідно-експериментальної, пошуково-творчої діяльності»

Про матеріал
Одна з головних ідей роботи вчителя є створення технології майстерні, розробка власних методик проведення інтегрованих навчально-виховних занять, уроків-тренінгів, проектів навчально-виховних заходів, форумів творчих ідей з використанням інформаційних компетентностей.
Перегляд файлу
  • Рік народження – 1958.
  • Освіта – вища.
  • Спеціальність за дипломом – вчитель хімії та біології.
  • Педагогічний стаж – 43 роки.
  • Місце роботи –Опорний заклад Нижньосірогозький ліцей
  • За фахом – учитель біології, хімії,основ здоров»я
  • Кваліфікаційна категорія –  “Спеціаліст вищої категорії”.
  • Звання – “Вчитель-методист”.

 

Девіз роботи Пантелей Г.Г.:

“Прагніть того, щоб ваші слова і справи були провідними зірками   

                                             В.Сухомлинський

Головні  ідеї   роботи вчителя:

1. Впровадження  експериментально-наукової  роботи  з  питань  дослідження  ефективності  уроку  через  інноваційні  технології  навчання  на  основі  моніторингу  та  рефлексії.

2.  Робота  з  обдарованою молоддю.

3. Створення  технології  майстерні, розробка  власних  методик  проведення  інтегрованих  навчально-виховних  занять, уроків-тренінгів, проектів  навчально-виховних  заходів, форумів творчих ідей  з  використанням  інформаційних  компетентностей.

4. Пропагувати  досвід   на  сторінках  освітянської  преси,  в  електронному  варіанті на порталі   ,,Учительському журналі  он-лайн”, сайтах « На Урок», « Нижньосірогозький опорний заклад ПЗСО»

       Так,  учитель  біології  Пантелей  Г.Г.  впроваджує  в  навчально-виховний  процес   методичну  ідею

«Формування соціально-культурного та оздоровчого простору учнів шляхом організації дослідно-експериментальної, пошуково-творчої діяльності»

        Суть  полягає  в  тому, щоб  учні  6 - 11-х  класів, де  відбувається  апробація  даної  методичної  ідеї:

  • Спілкувалися   під  час проведення  уроку-тренінгу, уроку-дослідження;уроку-пошуку
  • міркували, проявляли  творчість; досліджували

 

  • навчання було  радісним  процесом  самоконтролю  та  саморозвитку;
  • створювали міжпредметні проекти, комп’ютерні  презентації, вміло  їх  захищали, досліджували, експериментували .

    Вчитель, працюючи над  методичною  проблемою, впроваджує ідеї здоров»язбереження на основі власної   програми  курсу за вибором

 « Природа рідного краю як складова здоров»я» у 6-х  класах.  Під  час навчальних занять формує  дослідницькі компетентності здобувачів освіти через спостереження за видовою різноманітністю рослин, тварин Сірогозщини та виконання практичних робіт; 

  • розвиває ціннісно-смислові компетентності через проведення віртуальних екскурсій у природу шляхами екологічної стежини рідного краю та за допомогою застосування інтерактивних технологій навчання;
  • розвиває компетенції особистісного самовдосконалення: правила особистісної гігієни, турбота про власне здоров’я, культуру мислення і поведінки, внутрішню екологічну культуру.

Досліджуючі  природні екосистеми рідного краю, учні дізнаються про:

 - лікувальне значення природних багатств степової зони, їх значення в народній медицині.;

- основи та рецепти фітотерапії;

- світ йогічних асан, які тісно взаємопов´язані  із природними компонентами оточуючого світу та надають  ефективну можливість управляти власним тілом. Здобувачі освіти досліджують:

- цілющі властивості  рослин, створюють навчальні проекти «Лікувальні властивості рослин рідного краю», презентують власні  творчі роботи.

В ході екскурсій у природу «Спостереження за видовою різноманітністю рослин  місцевого заказника обласного значення», проводять  дослідження видової різноманітності рослин 

Екологічноих стежин країни», практичні роботи «Виявлення лікарських рослин України» . Юні дослідники створюють навчальний проекти «Екологічні проблеми селища»,

дослідницькі  проекти «Забруднення навколишнього середовища, його вплив на організм. Чинники забруднення довкілля.. Наслідки впливу факторів середовища на організм людини» C:\Users\пк\Desktop\Анютка\2022-2023\Конспекти Основи здоровя 2\День здоровя\Домашнє завдання по створенню міні-проекту  Цілюще значення води в житті людини 7 Б кл. хімія.jpgНа изображении может находиться: 3 человека, люди улыбаются, люди сидят, экран, стол, гостиная, ребенок и в помещении E:\Конкурс Дослідники довкілля  6-7 кл\-PAXP-deijE.gif E:\Конкурс Дослідники довкілля  6-7 кл\-PAXP-deijE.gif Вчитель практично  застосовує  прийоми  створення  ситуації  успіху. Під  час виконання  проектів, проведення   інтегрованих  уроків перевага  надається  дослідницькій, пошуковій,  рольовій, творчій  діяльності з  подальшою її презентацією, колективному  обговоренню, висновкам,  практичному  використанню  результатів.

Прийоми ситуації успіху: 

  • під  час  мотивації  навчальної  діяльності (вправа „Зерна Краси, Добра, Любові»  етапу ,,Знайомство”;
  • використання  учнями  аркуша  самооцінки „Радість  успіху”;
  • під  час  комп’ютерної  презентації  знань („Жива  природа-вправа „Знай! Доведи! Порівняй!”, естафета  термінів);
  • елементи  інтеграції  знань(хімія-біологія, хімія-основи здоров»я, біологія-англійська, біологія-психологія, біологія-основи  здоров’я, біологія-екологія, біологія-українська  література, біологія-математика);
  • під  час  хвилинки  практикуму ,,Досліди! Спрогнозуй!”;
  • Вправи  „Посади  Сад  Вдячності”;
  •  Вправи„ Психологічна  нотка”;
  • Під  час  вправи „ Модель  поведінки”;
  • Під  час  виконання  вправи «Прощання»- „Майбутнє  планети  Земля”;
  • Аналізу  домашнього завдання ,.Моя мрія”;
  • Під  час  роботи  кіностудії ,.Карта  вражень! ”

P1010714       Проведення  уроків-тренінгу, що впроваджує вчитель в процесі вивчення навчальних предметів природничого циклу, забезпечуються  умови  успішної  діяльності  учнів, формується  свідоме  ставлення  до  результатів навчальної  діяльності  та  до  нової  пізнавальної  діяльності  з використанням  комп’ютерних  технологій, підготовка  учнів  до  самостійного  життя  та  свідомого  вибору  професії. Послідовно формується здоров»язбережувальна компетентність через дослідження та експеримент

 Вчитель  біології  Пантелей Г.Г.  є автором проведення форумів творчих ідей « Цілющі скарби рідної землі», « Вода- це життя, здоров»я, майбуття»за . За даною  методикою  у   2018-2019 н.р.  вона була  переможцем  заочного  конкурсу ”Панорами  творчих  уроків-2019”. За  рішенням  редакційної  ради  газети „Біологія. Шкільний  світ”, була  дипломантом  конкурсу „Панорама творчих уроків ”   Конкурсні  уроки-тренінги  та  навчальні  виховні заняття-дослідження  Ганни Григорівни розміщені  на  порталі     ,,Учительського  журналу  он-лайн”, на сайті «На Урок» що  підтверджено    сертифікатами.Такі навчальні заняття  в контексті  інтегрованого  навчання  дозволяють:

  • розвивати  життєві  навички;
  • формувати  власну  стратегію самоосвіти, самовиховання, саморозвитку;
  • дозволяють  учням  бути  інтелектуально  грамотними, інформативно-компетентними;
  • формувати  міжпредметні  знання  та  цілісне  уявлення  про  навколишній  світ;
  • формувати  вміння  дослідництва;
  • встановлювати причинно-наслідкові зв’язки, узагальнюючи  та  розширюючи  уявлення  учнів  про  навколишній  світ;
  • формувати  дослідницькі компетенції, творчу  самостійність в навчанні.
  • формувати життєві компетенції укріплювати власне здоров»я.

 

Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей-талант, вміння їх вирощувати-мистецтво

Учні, яких навчає Ганна Григорівна за даною технологією, є переможцями Міжнародних, Всеукраїнських природоохоронних конкурсів, І, ІІ турів Всеукраїнських олімпіад  з біології; І, ІІ етапів конкурсу-захисту науково-дослідних робіт секції біології та екології МАН України. Випускники школи, яких навчалє Ганна Григорівна, обирають професію, тісно пов’язану з біологічною наукою.

                        Нижні Сірогози

2023

              Опорний заклад

     Нижньосірогозький ліцей

IMG_0005

 

Формування соціально-культурного та оздоровчого простору учнів шляхом організації дослідно-експериментальної, пошуково-творчої діяльності

          З    досвіду роботи

вчителя біології Пантелей Г.Г.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

З досвіду роботи

вчителя біології Пантелей Г.Г.

 

docx
Пов’язані теми
Біологія, 9 клас, Майстер-класи
До підручника
Біологія 9 клас (Задорожний К. М.)
Додано
4 серпня 2023
Переглядів
173
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку