Девіз роботи Пантелей Г.Г.:
“Прагніть того, щоб ваші слова і справи були провідними зірками
В.Сухомлинський
Головні ідеї роботи вчителя:
1. Впровадження експериментально-наукової роботи з питань дослідження ефективності уроку через інноваційні технології навчання на основі моніторингу та рефлексії.
2. Робота з обдарованою молоддю.
3. Створення технології майстерні, розробка власних методик проведення інтегрованих навчально-виховних занять, уроків-тренінгів, проектів навчально-виховних заходів, форумів творчих ідей з використанням інформаційних компетентностей.
4. Пропагувати досвід на сторінках освітянської преси, в електронному варіанті на порталі ,,Учительському журналі он-лайн”, сайтах « На Урок», « Нижньосірогозький опорний заклад ПЗСО»
Так, учитель біології Пантелей Г.Г. впроваджує в навчально-виховний процес методичну ідею
«Формування соціально-культурного та оздоровчого простору учнів шляхом організації дослідно-експериментальної, пошуково-творчої діяльності»
Суть полягає в тому, щоб учні 6 - 11-х класів, де відбувається апробація даної методичної ідеї:
Вчитель, працюючи над методичною проблемою, впроваджує ідеї здоров»язбереження на основі власної програми курсу за вибором
« Природа рідного краю як складова здоров»я» у 6-х класах. Під час навчальних занять формує дослідницькі компетентності здобувачів освіти через спостереження за видовою різноманітністю рослин, тварин Сірогозщини та виконання практичних робіт;
Досліджуючі природні екосистеми рідного краю, учні дізнаються про:
- лікувальне значення природних багатств степової зони, їх значення в народній медицині.;
- основи та рецепти фітотерапії;
- світ йогічних асан, які тісно взаємопов´язані із природними компонентами оточуючого світу та надають ефективну можливість управляти власним тілом. Здобувачі освіти досліджують:
- цілющі властивості рослин, створюють навчальні проекти «Лікувальні властивості рослин рідного краю», презентують власні творчі роботи.
В ході екскурсій у природу «Спостереження за видовою різноманітністю рослин місцевого заказника обласного значення», проводять дослідження видової різноманітності рослин
Екологічноих стежин країни», практичні роботи «Виявлення лікарських рослин України» . Юні дослідники створюють навчальний проекти «Екологічні проблеми селища»,
дослідницькі проекти «Забруднення навколишнього середовища, його вплив на організм. Чинники забруднення довкілля.. Наслідки впливу факторів середовища на організм людини» Вчитель практично застосовує прийоми створення ситуації успіху. Під час виконання проектів, проведення інтегрованих уроків перевага надається дослідницькій, пошуковій, рольовій, творчій діяльності з подальшою її презентацією, колективному обговоренню, висновкам, практичному використанню результатів.
Прийоми ситуації успіху:
Проведення уроків-тренінгу, що впроваджує вчитель в процесі вивчення навчальних предметів природничого циклу, забезпечуються умови успішної діяльності учнів, формується свідоме ставлення до результатів навчальної діяльності та до нової пізнавальної діяльності з використанням комп’ютерних технологій, підготовка учнів до самостійного життя та свідомого вибору професії. Послідовно формується здоров»язбережувальна компетентність через дослідження та експеримент
Вчитель біології Пантелей Г.Г. є автором проведення форумів творчих ідей « Цілющі скарби рідної землі», « Вода- це життя, здоров»я, майбуття»за . За даною методикою у 2018-2019 н.р. вона була переможцем заочного конкурсу ”Панорами творчих уроків-2019”. За рішенням редакційної ради газети „Біологія. Шкільний світ”, була дипломантом конкурсу „Панорама творчих уроків ” Конкурсні уроки-тренінги та навчальні виховні заняття-дослідження Ганни Григорівни розміщені на порталі ,,Учительського журналу он-лайн”, на сайті «На Урок» що підтверджено сертифікатами.Такі навчальні заняття в контексті інтегрованого навчання дозволяють:
Вміння знаходити обдарованих та здібних дітей-талант, вміння їх вирощувати-мистецтво
Учні, яких навчає Ганна Григорівна за даною технологією, є переможцями Міжнародних, Всеукраїнських природоохоронних конкурсів, І, ІІ турів Всеукраїнських олімпіад з біології; І, ІІ етапів конкурсу-захисту науково-дослідних робіт секції біології та екології МАН України. Випускники школи, яких навчалє Ганна Григорівна, обирають професію, тісно пов’язану з біологічною наукою.
Нижні Сірогози
2023
Опорний заклад
Нижньосірогозький ліцей
Формування соціально-культурного та оздоровчого простору учнів шляхом організації дослідно-експериментальної, пошуково-творчої діяльності
З досвіду роботи
вчителя біології Пантелей Г.Г.
З досвіду роботи
вчителя біології Пантелей Г.Г.