День вчителя "Школа мрій та бажань"

Про матеріал
Розважальна програма для вчителів та одинадцятикласників. Весело, креативно, дотепно та цікаво.
Перегляд файлу

                          ДЕНЬ ВЧИТЕЛЯ «ШКОЛА МРІЙ ТА БАЖАНЬ»                                       

 

-  Вітаємо неймовірних вчителів !                                                                                      

 

- Вітаємо найкращих !                                                                   

 

-Слава Україні ! Героям Слава!

 

- Україна - понад усе!

 

-Шкільне життя  таке сповнене веселощів та вигадок. І за всі ці веселощі та вигадки, сьогодні, ми перш за все дякуємо нашим Збройним Силам України.

 

- Всім хто на суші, в небі та на воді боронять нашу рідну землю від нерозумних орків, хто пожертвував своїм мирним життям заради того, щоб ми з вами мали можливість жити в Україні,

 

- Тим, хто проміняв зручне ліжко на солдатське, тим – хто проміняв зручні умови на військові, та звичне життя на хвилю боротьби .

 

- Окремо просимо вшанувати тих, хто віддав своє мирне життя за наше мирне завтра.

                             ХВИЛИНА МОВЧАННЯ

-Ми - не забудемо! Ми- не пробачимо!

 

- Згадайте наш День вчителя кілька років назад, як все було інакше, ми не могли й уявити собі сирени, ракети, прильоти, тривожні рюкзачки.

 

- Здається , то було геть в іншому житті, не знами.

 

- Але дякуємо за те, чого нас навчила війна: бути сміливим, відданим Україні, та вірити у перемогу рідної землі до останнього.

 

- А ще сміятися, щоб не боліло, щоб в нас були сили щодня наближати перемогу, щоб ми не впали духом. 

 

- Власне цьому ми пропонуємо присвятити наш час, попереду – година відмінного настрою та правдивих, а то й не правдивих історій про шкільне життя.                                             

 

 - Осінь… Таємнича, чарівна… Вона заколисує нас на золотих колисках. Ніжний шелест листя огортає душу, як Божа любов. Сьогодні небо, переплівшись з веселкою,  загусло на сонці і розсипалося льодяниками на радість усім нам.

 

-Золоте листя вкриває задуману землю розкішним пухнастим килимом, у якому ніби загубилися ваші ніжні посмішки, наші любі, дорогі вчителі.

 

- І це золото, дароване вам щедрою осінню, і день цей, осяяний тисячами щирих посмішок вдячних учнів, належать вам, наші неповторні, любимі вчителі!

 

 - Вам, людям нелегкої, але найпочеснішої, найсвятішої на Землі професії, складаємо сьогодні величаві слова подяки і просимо Всевишнього для всіх вас щасливої і доброї долі.                     

- Нам, вашим учням, дуже приємно вітати сьогодні вас усіх із професійним святом – Днем учителя.                                  

-  Учитель – це наша совість, взірець у житті єдиний                                          Без нього життєва повість , не пишеться у людини.

                        Пісня «Королеви й королі».

- Добрі наші вчителі! Вельмишановні педагоги!

 

-  Ви такі талановиті, уперті, невгамовні!

 

-Завжди такі різні.

 

-То ніжною тремтячою рукою ставите нам двійки із довірливою

              посмішкою призначаєте день перездач.

 

- То суворо і твердо виставляєте усьому класу оцінки,

 докірливо питаючи себе : « Чому у всіх десять а то й дванадцять?»

 

-А якими лагідними та підбадьорюючими словами  ви намагаєтесь підняти    успішність класу?

 

-Ми так вдячні вам за турботу про нас, учнів.

 

-Так хочеться подарувати вам долі світлої.

- Ангела – спасителя.

- Мрії блакитної.

- Надії на краще.

- Любові неземної.

- Краси золотої.

-Та багато побажань і сердечних вітань.

-А ще -  нової української школи, та такої,якою її бачить кожен з вас.

 

-Отже, запрошуємо всіх до нової української школи, школи Мрій та Бажань!!! 

 

-Наше  свято наповнене пахощами осені та прекрасною музикою, яка лине з кожного нашого люблячого серця. Саме музикою, дорогі наші вчителі, ми будемо зараз насолоджуватися.

                               Дзвонить дзвоник на урок.

-І так, перший урок- музика.

Завдання:  на кожне запитання, ви, повинні відповісти уривком пісень  подібним за змістом. Будьте уважні, зосереджені та активні !

 

  1. Коли Ви їдете на роботу,яку пісню співаєте?(«Я тепер крутий чувак»)
  2. Як Ви кличете до дошки своїх учнів?(«Котику,ходи до…»)
  3. Учень не розуміє теми уроку,які Ваші дії?(«Я не здамся без бою»)
  4. Як Ви почуваєтеся коли учні втекли з вашого уроку?(«Я просто королева»)
  5. Якщо учень не вивчив вірш,Ви даєте йому другий шанс – вивчити на наступний раз?(«Двічі в одну річку не ввійдеш»)
  6. Чи є у Вас домашні тваринки і які?(«Жив собі павук»)
  7. Чого Ви найбільше чекаєте протягом тижня? («Вихідний»)
  8. Що для Вас означає школа?(«Бо без неї ніяк»)
  9. Як Ви почуваєте себе після наради?(«Все буде добре»)
  10.                      Що Ви думаєте стосовно підвищення заробітної плати?(«Цей сон,цей сон мені щоночі сниться»)
  11.                      Що Ви чуєте від учнів, коли урок у п’ятницю в розкладі стоїть сьомим?(«Відпусти»)
  12.                      Що Ви робите, коли діти відмовляються виконувати домашнє завдання? («Поплакала і знов фіалка розцвіла»
  13.                      Як ви плануєте відсвяткувати День вчителя?(«Гей,забава,забава,аж до рання»)
  14.                      Що Ви робитимете по закінченню навчального року? («Я піду в далекі гори).

-Молодці. Справжні віртуози. ( Дзвоник на перерву)

 

 -Багряним листом зацвітає осінь... Учителю... це тобі вона відкриває двері рідної школи, барвистим серпанком бабиного літа стрічає на рідному порозі, промінчиком сонця сяє в очах дітей, твоїх дітей.

 

 -Блищать ранкові роси... Учителю... Це тобі  вони дарують свої перли краси – прийми їх. Усміхаються сонячні зайчики на шибках вікон рідної школи... Учителю... Це тобі вони дарують сонячну днину серед дощової осені.

 

- Листя з клена падає, тулиться до землі... Учителю... Це тобі воно устеляє шлях до школи барвистим покривалом – пройдися по ньому, і ти відчуєш, що таке щастя.

 

- Мерехтять зорі... Учителю...Це тобі вони дарують свої ясні ночі.

Світить місяць... Учителю... Це для тебе він готовий не спати цілу нічку.

Шепоче вітер – це він наспівує на вухо тобі неповторну мелодію Любові.

 

-Плаче хмарка...Учителю... Це вона просить в тебе пробачення від імені усіх учнів, які образили тебе. Дзвенить дзвоник... Учителю... Це він дякує тобі за знання, які ти даєш учням.

І як  шкода. Що небо одне, що тільки раз на рік буває таке чудове свято, як День Учителя, твій день.

                                           (Дзвінок на урок)

-Розпочинаємо урок рідної мови.

Пропонуємо вам розшифрувати наш рідний український алфавіт. Що означають букви вашою мовою , мовою вчителів.

(вчителі одержують листки з буквами та ручки, пропонують свої версії)

(Звучить мелодія)

Відповіді вчителів

 

 -Неперевершені відповіді вчителів, тепер нам учням все зрозуміло, з першого вашого звуку, навіть слів не потрібно.

 

 - А ось що означають букви мовою наших вчителів на нашу думку:

 

(Дуже гарно сприймаються фрази, які вживають вчителі саме вашої школи)

 

До прикладу фрази з інтернету.


А – а подивіться, хто це зайшов до класу.

Б – Боже милосердний, як ви мені надоїли.

В – ви колись заспокоїтесь, чи ні?

Г – горе ти моє, де ж тій зошит?

Д – давай щоденник, двієчнику!

Е – екзамени на носі, що ви собі думаєте?

Є – є добровольці на прибирання території?

Ж – жаль, що ваші батьки постійно зайняті.

З – з’явився, як грім серед ясного неба.

І – і звідки ти взявся на мою голову.

Ї – їхали – їхали і нарешті приїхали.

К – коли ж це все закінчиться, ви мені поясніть?

Л – люди ви чи не люди.

М – мені не подобається ваше ставлення до навчання.

Н – не треба мене заспокоювати.

О -  о Господи! Знову запізнився!

П – просто геніально! Ти прийшов на урок.

Р – розвернись, будь ласка, дошка праворуч.

С – сядь і не нервуй мене.

Т – ти ще й куриш?

У – у кого знову дзвенить мобільний.

Ф – феноменальна пам’ять.

Х – хто закинув сумку на шафу?

Ц – цікаво, чи є бажаючі?

Ч – чому в класі так брудно?

Ш – шикарно виглядає.

Щ – щоденники на стіл.

Ь – ( погрожує кулаком)

Я – я пішла за директором.

 

- Ви так старанно трудились що напевне потомились. Тому настав час фізкультхвилинки.

                                         Фізкультхвилинка

  Ви сиділи, ви трудились,  вже й голівоньки втомились,

  Раз, 2, 3, 4, 5 – можна ними похитать.

  А тоді аж по цукерці можна пальчиками взять.

(цукерки лежать на столах)

  Розмотали, в рот поклали, і гарненько пожували.

  Раз, 2, 3, 4, 5 – можна вже її ковтать.

Проковтнули, посміхнулись, до сусіда повернулись, чи не можна в нього взять?

 

-А зараз ви покажете, наскільки у вас добре розвинуте логічне мислення. Вам необхідно буде дати відповіді на питання:

  1. Шпалери для стовпів (оголошення).
  2. Цар звірів (лев).
  3. Папірці, які гріють душу і тіло (гірчичники).
  4. Тваринка, яка на все має зуб (миша).
  5. Мужчина, якому не потрібні послуги авіації (Карлсон).
  6. Предмет, якому потрібне око та око (окуляри).
  7. Світова книга (атлас).
  8. Витвір мистецтва, який не повинен виходити за рамки (картина).
  9. Боягузлива сірість (заєць).
  10. Коробка передач (телевізор).
  11. Той, що ходить і не дає спати (будильник).
  12.  Результат двох відкритих дверей (протяг).
  13.  Соління, на яке тягне влітку (море).
  14.  Літальний апарат Вінні-Пуха (кулька)
  15. Предмет, з яким можна іти на всі чотири сторони (компас).

   -Тільки найкращі у світі  вчителі могли так блискуче справитися із складним завданням, заслуживши право перейти на наступний урок. (Дзвоник на перерву). Перерва.

 

  Пісня «Мальовані писки»

(Дзвінок на урок)

-3 урок - фізична культура.

Завдання 1.  : по черзі назвіть всі види спорту, де є м’ячики від найменшого до найбільшого (пінг-понг, настільний теніс –3,8 см , великий теніс –6,8 см в діаметрі , бейсбол- 23см в окружності, пляжний волейбол -67 см в окружності, футбол- 70 см, баскетбол чоловічий- 78 см).

Гра «Тільки руками»

Завдання: визначити предмет руками, не бачачи його.

Предмети: глобус, циркуль, кубик, ручка, кнопка, олівець, миша гумова, слизняк, змія, зошит, підручник, ножиці, кулька.

-Молодці, справилися добре.(Дзвінок на перерву)

              Урок фізкультури замінює вчитель української мови.

- Народ , фізри не буде, до нас йде мовничка.                                                       -    Мовничка?  Побачимо.                                                                                              Вчитель.-Добрий день, діти .                                                                                          Разом. За світ встали козаченьки !                                                                                        Вчитель. -Молодці діти ! На Ян і Хорий розрахуйсь !                                                Учні. -Ян, Хорий,…                                                                                                   Учень. Розрахунок закінчено.

Вчитель . Яни зробили крок вперед, повернулися рильським до рильського і повторюємо за мною «зажурились, повстали,зажурились , повстали» вправу закінчено. Повернулися Мина Мазайлами до залу, що це ви стали як лінія означення? Ану в підмет швидко ! (хлопець  Герман присів і зав»язує шнурки) ти чого Загребельного мені тут включив   , чи ти що -Нечуй Левицький ?  Я тобі чистою Лесею Українкою кажу – в підмет !                          - А зараз будемо здавати нормативи.                                                                                Учні- Я не можу…                                                                                                                       Учні. Я теж не можу…        - я не хочу… - Ми хворі…                                                                                                          Вчитель. Подивіться на них – «Тіні забутих предків». Хворі вони ! А на перерві, що з Тютюнником робили?                                                                   Учень. Можна вийти ?                                                                                                 Вчитель . Обставина.                                                                                           Учень . Ясла повні.                                                                                           Вчитель .  Що?                                                                                                               Учень.  Ясла повні.                                                                                              Вчитель.  Повне речення !                                                                                   Учень.  Хіба ревуть воли як ясла повні ?                                                       Вчитель.  Давай, Гребінкай звідси. .. Наступного разу будемо здавати стрибки в Довженка.                                                                                                           Учень. Знову?                                                                                                   Вчитель .   І якщо на перерві хоч когось я побачу з Тютюнником, я вам таку «Кайдашеву сім»ю тут влаштую, що мало й не покажеться»                                   (Дзвінок на урок)

-         Географія.                                                                                                 (Для конкурсу нам потрібен  глобус. Андрій Іванович крутить глобус з закритими очима, і не дивлячись на нього, тикає пальцем у будь-яке місце. Завдання: сказати як можна більше інформації про ту країну, в яку потрапив пальцем капітан (якщо капітан потрапляє в океан, то вибирає країну чи острови, що є найближчими до цієї точки). Це можуть бути місцеві жителі, природа, визначні пам'ятки тощо.  Так 3 рази                                                                      (Дзвінок на перерву) Перерва.

                       Пісня «Мальовані писки» Бех та Гута

(Дзвінок на урок)

- Урок математики.

12 місяців. У всіх на столах лежить список місяців, кожен з яких має оригінальний код:

Січень: 6122

Лютий: 5216

Березень: 832

Квітень: 7415

Травень: 7523

Червень: 7628

Липень: 6716

Серпень: 7822

Вересень: 893

Жовтень: 7109

Листопад: 81116

Завдання : Який оригінальний код буде у грудня? 2 хв на роздуми.

Січень: 6122

"6" - 6 букв в слові СІЧЕНЬ

"1" - 1-й перший місяць за порядком

"22" - позиція букви "С" в українському алфавіті

Вересень: 893

"8" - вісім букв в слові ВЕРЕСЕНЬ

"9" - порядковий номер місяця

"3" - позиція букви "В" в українському алфавіті

Відповідь: Грудень = 7124

"7" - букв в слові ГРУДЕНЬ

"12" - номер місяця за порядком

"4" - позиція букви "Г" в українському алфавіті.

  Наступне завдання «Чому так?»                                                                            На аркушах паперу написано : Кішка - 3, кінь - 5, півень - 8, ослик - 2, зозуля - 4, жаба - 3 Собака - ?

Відповіді : Кішка - мяв (3), Кінь - і-го-го (5), Півень - ку-ку-рі-ку (8), Ослик - і-а (2), ..., Собака - гав (3)

 

-Молодці, і з цим завданням ви справилися успішно.(Дзвоник на перерву).

Відео ролик.  (дзвоник на урок)

6.Урок технологій.

Майстер –клас.

Усім вчителям  учні дарують

 

Усім нашим вчителям                                                                                                   Ми бажаєм щастя й долі.

Діток в класах, щоб було доволі

Щоб навчали ви ще сотню літ,

Так, як нас, на «12»,  як слід.

 

-Бажаєм злетів і нових висот,

Щоб труднощі зникли навіки.

Побільше, щоб отримали державних нагород,

І щастя плинуло, мов синьоокі ріки.

 

- Всі дні у вас хай будуть світлі !

Не знайте біди ніколи !

Хай буде найкраща у світі

Улюблена наша школа !

                                      Пісня «Подяка вчителям»

-Дорогі вчителі! Ми щиро вітаємо вас з професійним святом!

Бажаємо вам здоров’я міцного, щастя п’янкого!

 

-Учнів вдячних, батьків обачних!

Чистих ранків, сонячних світанків!

 

-Променів сонця у кожне віконце!

Ніжної ласки, душевної казки!

 

- Грошей без ліку, довгого віку!

Бувайте веселі, бувайте здорові!

В багатій оселі, взаємній любові!

ВСІ РАЗОМ: Зі святом!

         

docx
Додано
1 січня
Переглядів
99
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку