Державна підсумкова атестація 4 клас 2017-2018 мова+читання

Про матеріал

Вимоги до формування змісту І варіанту підсумкової контрольної роботи з української мови

з/п

Види завдань

Кількість завдань

Кількість балів за кожне правильно виконане завдання

Максимальна кількість балів

1.

Читання тексту мовчки. Пропонується текст (незнайомий учням) для самостійного читання з мови навчання обсягом 300 - 330 слів, (для шкіл з навчанням мовами національних меншин – 220 - 250 слів). Кількість слів, які потребують пояснення – не більше 2. Речення у тексті не мають містити більше 12 слів. Стиль тексту – художній, науково-художній.

1

по 1 балу*

1 бал

2.

Завдання до тексту для перевірки розуміння його змісту і вміння працювати з текстом

3

по 1 балу

3 бали

3.

Списування тексту з пропущеними орфограмами обсягом 45-50 слів і кількістю орфограм 25% від загальної кількості слів у тексті, у тому числі 2 слова з переліку передбачених у програмі слів, значення, вимову і написання яких учні мають запам'ятати. Текст не має містити більше 2 слів на орфограми, вивчення яких не передбачено програмою початкової школи**

1

по 3 бали**

3 бали

4.

Завдання до тексту для перевірки мовних знань

3

по 1 балу

3 бали

5.

Творче завдання до тексту: побудова зв'язного висловлювання з 3-4 речень (для шкіл з навчанням мовами національних меншин – 2-3 речень

1

по 2 бали***

2 бали

Разом

9

-

12 балів

* навичка читання мовчки оцінюється 1 балом, якщо учень читає текст мовчки без артикуляції/тихого промовляння слів та прочитав його повністю за 3 хвилини; якщо учень прочитав менше половини тексту, він не отримує жодного балу;

** у творчому завданні виставляють по 1 балу за зміст висловлювання з урахуванням використовуваної лексики та наявності оцінних суджень, грамотність, де враховують помилки лише на ті правила, вивчення яких передбачено навчальною програмою.

Перегляд файлу

 

ВАРІАНТ 2

1. Прочитай уважно текст.

 

ЯКБИ ВСЕ БУЛО ІНАКШЕ...  

  Каченятко Умчик має хорошого друга — кошеня Мурчика. Якось грілись вони удвох на сонечку. Каченя було дуже сумне. Мурчик ніколи його таким не бачив.

— Якби все було інакше, — зітхнуло каченя.

— Що ти маєш на увазі? — запитав Мурчик.

— Якби я вмів високо літати, якби мої батьки ніколи не від'їжджали надовго, якби вони грались зі мною, якби ніколи не сварились і ще багато «якби»...

Друг відповів:

— Умчику, життя — це темні й світлі смуги. Ти бачиш тільки темні. Тобі потрібно навчитись бачити і світлі, тоді почуватимешся чудово. Якщо бачити тільки темні смуги, завжди буде погано. Навчись вибирати.

— Я хочу, щоб мені було добре, але не знаю, як це зробити, — зітхнув Умчик, — Навчи мене, Мурчику.

  Умчик здивувався, коли почув, що неприємні думки можна відігнати, якщо захотіти. Йому дуже захотілося дізнатись, як це можна зробити. Умчик чекав, коли вірний товариш його цього навчить.

— Ти, Умчику, кажеш: "якби я вмів літати, якби тато і мама не від'їжджали надовго, якби вони більше грались зі мною, якби не сварились». Це все — темні смуги у твоєму житті, тому що ти починаєш свою думку зі слова "якби". Спробуй подумати інакше.

— Це як? — запитав Умчик.

— Дуже просто. Ти збирав коли-небудь ягоди?

— Так. 

— І клав до кошика найкращі, соковиті плоди. А зів'ялі, почорнілі, гнилі або зелені оминав.

— Як же інакше?

— От і думки мають бути тільки приємними, тоді завжди буде весело. Говорити треба замість «якби» слова «навіть якщо», або «в будь-якому випадку». Спробуй, це допоможе. Інколи доводиться повторювати ці слова багато разів, доки настрій не покращиться.

  Умчик став повторювати — і повеселішав, усе навкруги змінилося.

— Я зрозумів! — зрадів він, — Навіть якщо я не вмію літати, у мене є надійний друг, з яким я можу гратись! Навіть якщо батьки довго на роботі працюють, вони все одно пам'ятають про мене і люблять мене.

— Ти, Умчику! здібний учень! — сказав Мурчик.

— А ти хороший товариш, — сказав Умчик. 

 

 303 слова Лариса Козіна

 

2. Визнач,чому  Умчик сумував

А  бо було дуже спекотно

Б  бо хотів, щоб усе було інакше

В  бо в нього не було вірного друга 

 

 

 

3. Познач, що здивувало Умчика.

А  неприємні думки можна відігнати

Б  друг не хотів з ним гратися

В  Мурчик почав малювати білі й чорні смуги

 

 

4. Закінчи речення. 

За порадою друга Умчик мав навчитися ­­­­­­­­­­­­­­­­___________________________________________

 

5. Прочитай і спиши текст. Устав, де потрібно, пропущені літери, розкрий дужки.

    У в..сокому небі сяє яскраве сонце. А в лісі тінь, зат..шно і приємно. Навколо ростуть могутні дуби, сніжно-білі бері(з,с)ки, між якими цвітуть золотисті квіточки.

    На стрункій ялинці промайнула білочка. У неї був такий рудий хвіст, що (з,с)давалося, ніби то спалахнув бл..скучий вогник. 

   45 слів                                                                                                                                         З журналу

 

6. Укажи дієслово, яким можна замінити вислів теревені правити .

А співати

 

Б  кричати

 

В  базікати

 

7. До числівників,які відповідають на питання котрий? добери  числівники, які відповідають на питання скільки?

Дев'ятий ______________________

Сорок сьомий __________________

Дванадцятий ____________________

 

8. З'єднай лініями прислівники з відповідними питаннями.

унизу,посередині  

здалеку,звідусіль   

щедро,ясно            

   звідки?

   як?

   де?

 

 

9. Склади текст на тему"Білка - лісова пустунка"  (4-5 речень).Запиши його.

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
3 травня 2018
Переглядів
1207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку