Діагностична робота з української мови №2 для учнів 4 класу за підручником К. Пономарьової

Про матеріал
Дана робота містить дванадцять завдань до теми "Іменник. Прикметник". Діти будуть мати змогу виконати цікаві завдання з усіх вивчених тем. Вчителю мінімум затрат для підготовки до діагностичної роботи. Продуктивних й творчих успіхів!
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови за темою «Іменник. Прикметник»

____________________________________________

  1. Продовж речення. 

Іменник - це ___________________________________________________

______________________________________________________________ ______________________________________________________________

  1. Запиши подані іменники у дві колонки. Підкресли власні назви.

Україна, діти, туристи, Наталя, Полтава, радість, парти, вчителі, Дніпро, друзі.

Однина                                                                  Множина

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

  1. Прочитай речення. Підкресли іменники. Познач над кожним його рід.

Уже не осінь, але ще і не зима. То мороз ударить, то сонечко на небо викотиться.

  1. Зміни й запиши слова у правильній формі.

У мене є найкращий друг. Я ходжу у гості до свого ____________ .

Я приношу подарунки своєму ________________ . Я зі своїм _____________

ходжу гуляти.

  1. Постав іменники у початкову форму й зверху познач рід.

столом - ____________ ;

кошеняті - ___________ ;

подарунків - _______________ .

  1. Встав пропущені закінчення в іменниках. Познач відмінок цих іменників.

На лавоч___ сидів чоловік у капелю___ . Діти змокли під дощ___ . Туристи подорожували Італі___ . На гіл___ дерева діти повісили годівничк__ . В Італії рух машин по атобан___ платний. Туристичні маршрути в Італії проходять по міст___ і сел.___, гор___ і убережж___ морів.

  1. Продовж речення.

 

 

Прикметник – це _________________________________________________

_______________________________________________________________________________________________________________________________ .

  1. Встав пропущені закінчення прикметників. Визнач відмінок прикметників.

У місті відбулося весел__ свято. Мешканці старанно готувалися до весел_____ свята.  На весел_____ святі був салют. Усі задоволені весел___ святом.

  1. Постав прикметники у початкову форму.

Цікава - _____________ ,

бадьорі - ________________ ,

домашнє - _________________ ,

новорічні - _________________ ,

дружня - __________________ .

  1.   Утвори вищий і найвищий ступінь порівняння прикметників за зразком.

Зразок: малий – менший – найменший

 

Високий - __________________________________________ .

Мудрий - __________________________________________ .

Гарний - ___________________________________________ .

  1.   Запиши словосполучення, утворивши прикметники з власних назв за зразком.

Зразок: піца з Італії – італійська піца.

Ласощі з Туреччини - __________________________ ,

вишні з України - ______________________________ ,

парк в Умані - _________________________________ ,

шоколад зі Швейцарії - __________________________ ,

острів у Греції - _____________________________ .

  1.   Напиши невеликий твір (3 – 4 речення). Чого ти чекаєш від Нового року?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________ ________________________________________________________________

docx
Додано
1 жовтня 2022
Переглядів
3248
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку