Діагностична робота з української мови з теми “Іменник”

Про матеріал
Діагностична робота з української мови з теми “Іменник”, за підручником К. Пономарьової, Л. Гайової, для учнів 4 класу
Перегляд файлу

Діагностична робота з української мови з теми “Іменник”

уч_________ 4-___ класу ПІ_________________________________________________

Варіант 2

Завдання 1. Запиши подані іменники у дві колонки. Підкресли власні назви.

Туристи, Київ, Дніпро, школа, Тарасик, українці.

 

НАЗВИ ІСТОТ

НАЗВИ НЕІСТОТ

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 2. Прочитай текст. Підкресли іменники. Познач над кожним його рід.

Зима - холодна чарівниця. Тепло перетворює в холод, рік закінчує і починає.

Завдання 3. Запиши в колонку три назви дерев. Постав ці слова у формі множини і запиши поряд.

 

ОДНИНА

МНОЖИНА

 

 

 

 

 

 

 

Завдання 4. Спиши словосполучення, поставивши питання до іменників. Познач відмінок іменників.

Зразок: їли (з чим?) з хлібом.

йде до театру - ___________________________________________________

ріс під деревом - _________________________________________________

прочитав книжку - _______________________________________________

стоїть на столі - __________________________________________________

подякували батькам - _____________________________________________

Завдання 5. Прочитай речення. Встав пропущені закінчення в словах.

Дідусь приніс води із криниц__. Сім'я відпочивала біля річк__. Старе місто постраждало від пожеж__. Весь клас був на екскурсі__.

Завдання 6. Прочитай словосполучення. Встав пропущені закінчення в словах.

розповів братик___ Андрійк___              купив іграшку песик___ Барсик___

допоміг лікар__ Роман___ Юрійович___

Завдання 7. Постав подані слова у формі давального відмінка і запиши. Познач закінчення.

Називний

Давальний

гілка

 

дорога

 

муха

 

осінь

 

кінь

 

колір

 

 

Завдання 8. Прочитай речення. Встав пропущені букви в словах.

Замок відчинили ключ___. За березовим га___ тече річка. Бабуся частувала смачною каш___. Діти з гордіст___ розповідали про татка-героя. Бабуся присипала страву сіл___. Ми зустрілися з матір___ відомого поета.

Завдання 9. Поєднай зі словом десять подані іменники і запиши утворені словосполучення. Познач закінчення іменників.

 десять

                    груша                        медаль                                   гривня

Завдання 10. Запиши речення, поставивши іменники у множині.

По гілці стрибає синичка. По морю ходить корабель.

По стежці повзає комаха.

Завдання 11. У якій країні тобі хотілося б побувати? Чому? Напиши про це текст (3-4 речення).

 

Самооцінювання

Мені було легко виконувати завдання.

Мені була потрібна допомога.

Мені було важко виконувати завдання.

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Сімон Валерія Павлівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Паламарчук Світлана Вікторівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
24 листопада 2021
Переглядів
7621
Оцінка розробки
5.0 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку