Діагностувальна робота №3 з української мови

Про матеріал
Зміст діагногстувальної роботи спрямовано на розвиток компетентностей учнів початкових класів.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота №3

з української мови

уч__________  2 – Б класу

Агрономічненського ліцею

Агрономічної сільської ради

 

                    ________________________________________________

 

1.Прочитай текст.

Кому дістався бублик

       Хтось загубив маленького бублика.

Першою побачила його жовтогруда синиця. Дзьобнула знахідку раз, вдруге і розчаровано пискнула — бублик був твердий, як камінь.

Підлетіли два горобці. І теж не змогли скуштувати.

За пташками із самої верхівки грубезної верби спостерігав старий грак. Отож він повільно злетів на землю. Горобці й синиці відступилися перед сильнішим і ображено залементували.

Грак навіть оком не зморгнув на лайку дрібноти. Він діловито підійшов до бублика і дзьобнув його. Проте його довгий і міцний дзьоб бублика теж не розколов.

Грак трохи подумав, тоді злетів на паркан, посидів там із хвилину і знов опустився до ласої знахідки. Взяв бублика у дзьоб і кинув у найближчу калюжу. Походив, очікуючи, поки бублик набрякне у воді, і, коли той пом'якшав, з'їв його з апетитом.

Горобці від здивування аж оніміли. Грак важко змахнув великими крилами, описав дугу над калюжею і опустився на своє звичне місце на вербі. А вже звідти голосно крякнув. Мовляв, хто хоче їсти, той має метикувати.

(С. Мацюцький, 158 слів)

 

2. Обери правильну відповідь.

1. Хто перший побачив бублика?

А Горобчик;

Б синичка;

В грак.

2. Чому синичка і горобчик не змогли поласувати знахідкою?

А Бублик був дуже твердий;

Б бублик був дуже несмачний;

В бублик був несолодкий.

3. Для чого грак кинув бублик у воду?

А Щоб ним не змогли поласувати інші;

Б щоб його стало більше;

В щоб він розмок.

4. Хто ж все-таки з'їв бублик?

А Грак;

Б горобці;

В синиця.

3. Продовж речення: Бублик був твердий, як ________________________ .

 

 

4. Підкресли, що значить «метикувати».

    Любити          хотіти          міркувати    думати    жити    бігати     мислити

 

5. Віднови послідовність події в тексті.

   Грак навіть оком не зморгнув на лайку дрібноти.

   Горобці від здивування аж оніміли.

   Хтось загубив маленького бублика.

   Мовляв, хто хоче їсти, той має метикувати.

 

6. Добери спільнокореневі слова. Познач спільний корінь.

 

Верба - _______________________________________________________________

 

Думка - _______________________________________________________________

 

7. Познач у словах основу та закінчення.

 

Бублик,  маленький, горобці, грак,  хвилина,  калюжею.

 

8. Добери до поданих слів антоніми.

Підлетіла

 

Повільний

 

Довгий

 

Біжить

 

 

9. Добери до поданих слів синоніми.

 

Дружити - _____________________________________________________________ .

 

Ходити - _______________________________________________________________.

10. Хто виявився розумнішим – синичка чи грак? Чому?

___________________________________________________________________

 

11. Вибери ілюстрацію, яка найбільше підходить за змістом тексту.

 

             

12. Оціни свою роботу та познач свій настрій.

                Потребую допомоги.           Працюю добре.             Все вдалося!

                                                      Було складно.             Маю значні успіхи!       Чудова робота!

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Олегівна Олена
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
21 березня
Переглядів
564
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку