Діагностувальна робота

Про матеріал
Діагностувальна робота для учнів 3 класів Підсумкова діагностувальна робота з української мови
Перегляд файлу

УКРАЇНСЬКА МОВА

ТЕСТ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ  

 

                                      уч_________________ 3-    класу

                       _____________________________________________

 (ім’я та прізвище учня/учениці)

  1. Уважно прочитай текст.

         ДВІ БІЛОЧКИ

 Ж(и,е)ли собі в гу(с,з)тому лісі, у ду(п,б)лах, дві білочки. Однаково гарні, пру(д,т)кі, пу(х,г)насті. Тільки нео(д,б)накова вдача. Бо одна з них увесь день труд(и,е)лась: зб(и,е)рала гр(и,е)би, горі(ш,ж)ки, жолуді. І все те складала у своїй хатинці, у ду(п,б)лі дер(и,е)ва.

 А друга все робила як курка лапою. Цілими днями тільки їй робити, що стребати з гілки на гілку, лякати пташок у гніздах або седіти без діла й свестати на весь ліс. А схоче попоїсти – не журиться. Тож улітку всюди їжі повно! То горіх, то жолудь з дуба, то шишки з ялин і сосон, то корінці різні. Погризе того, скубне цього – та й знову скаче собі весела, сита. Отже, ціле літо прожила як в Бога за пазухою.

1. Спиши виділений абзац розкриваючи дужки, обравши правильну літеру.

_____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

  1. У першому абзаці знайди та випиши три прикметники. __________________________________________________________________
  2.  Знайди в тексті числівник та склади з ним речення.

 

  1. Знайди у другому абзаці три дієслова, у яких допущено помилку,

та запиши їх правильно.

_____________________________________________________________________

 

  1. Розбери слова за будовою:  прожила, білочка.

_____________________________________________________________________

   6. Що означають дані фразеологізми? Запиши.

Як курка лапою - ____________________________________________________________________.

____________________________________________________________________.

Як в Бога за пазухою -

____________________________________________________________________.

7. Склади та допиши продовження до тексту.

_____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

_____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      _____________________________________________________________________

      ____________________________________________________________________

Рефлексія:

Оцініть свою роботу

         Мені було легко виконувати завдання

(вкажи номери)_______________________

       Я мав проблему із завданнями__________

       Найскладніші були завдання___________

docx
Додано
18 травня
Переглядів
739
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку