Діагностувальна робота
« Прикметник»
Варіант 1
1.Прикметники змінюються за ….
а) тільки родами;
б) числами, відмінками, родами ( в однині );
в) родами і числами;
2.Рід, число, відмінок прикметника залежить від роду, числа, відмінка…
а) числівника;
б) інших прикметників;
в) іменника, з яким він зв’язаний;
3.Подані словосполучення запиши в давальному відмінку множини.
Дерев’яний стіл, ясне небо, червона калина.
4.Склади і запиши словосполучення, розкриваючи дужки. Визнач рід та число іменника і зв’язаного з ним прикметника.
Радісний ( день, усмішка, обличчя ).
5. Подані словосполучення запиши у множині.
М’яка трава - ____________________________________________
Літній день - ____________________________________________
Кисле яблуко - __________________________________________
6.Від поданих іменників утвори прикметники за допомогою суфіксів
–ськ, -зьк, -цьк. Суфікси виділи.
( Львів ) область - ________________________________________
( Карпати ) ліси - _________________________________________
( козак ) човен -__________________________________________
( Запоріжжя ) Січ - _______________________________________
( Україна ) мова -_________________________________________
( козак ) слава - ________________________________________
7.Спиши речення, розкриваючи дужки. Визнач відмінок прикметників.
( Барвиста ) квіти росли на клумбі. ( Веселий ) щебетом зустрічають весну птахи. На ( лісова ) галявині грались ( маленьке ) зайченята. Серед ( пшеничні ) колосків зацвіли волошки. ( Слухняна ) донечці батьки подарували песика.
Діагностувальна робота
« Прикметник»
Варіант 2
1.Познач ознаки прикметника.
а) є назвою істоти або неістоти, загальною або власною назвою;
б) називає дії предмета, відповідає на питання що робити?, що робить?, що зробити?;
в) називає ознаку предмета, в початковій формі відповідає на питання який?, яка?, яке?, які?; змінюється за числами, відмінками, родами ( в однині ),завжди стоїть у тому числі, роді й відмінку,що й іменник,з яким він зв’язаний;
2.У якому словосполученні прикметник вжито у переносному значенні?
а) холодний чай;
б) холодний день;
в) холодний погляд;
3.Подані словосполучення запиши в орудному відмінку множини.
Пшеничне поле, літня ніч, легковий автомобіль.
4.Склади і запиши словосполучення, розкриваючи дужки. Визнач рід та число іменника і зв’язаного з ним прикметника.
Охайний (взуття, дівчина, одяг ).
5. Подані словосполучення запиши у множині.
Мохнатий джміль - _____________________________________________
Грайливий вітерець - ____________________________________________
Срібний дзвін - _________________________________________________
6.Від поданих іменників утвори прикметники за допомогою суфіксів
–ськ, -зьк, -цьк. Суфікси виділи.
( Село) трудівники - ________________________________________
( море) берег - _____________________________________________
( чумак ) пісня -____________________________________________
( козак ) закони - ___________________________________________
( Крим ) гори -______________________________________________
( Збараж) замок - ___________________________________________
7.Спиши речення, розкриваючи дужки. Визнач відмінок прикметників.
( Зелений ) листям вкрились дерева. ( Сухе) земля раділа ( теплий ) дощику. У ( вишнева ) саду щебетав соловейко. Біля ( калинова ) куща тече джерело. ( Маленький ) котику налили молочка.
Самооцінювання
Мені подобалося виконувати цю роботу: так______ трішки ______ ні ______
Завдання були для мене: легкими ______ незвичними ______ складними____
Для виконання цієї роботи я скористався / скористалася допомогою:
учнів _______ учителя / учительки _________ підручника _________