Діагностувальна робота " Прикметник"

Про матеріал
Діагностувальна робота " Прикметник" складена на два варіанти для 4 класу здобувачів освіти. В кінці роботи єсамооцінювання.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

« Прикметник»

Варіант 1

1.Прикметники змінюються за ….

   а) тільки родами;

   б) числами, відмінками, родами ( в однині );

   в) родами і числами;

2.Рід, число, відмінок прикметника залежить від роду, числа, відмінка…

   а) числівника;

   б) інших прикметників;

   в) іменника, з яким він зв’язаний;

3.Подані словосполучення запиши в давальному відмінку множини.

   Дерев’яний стіл, ясне небо, червона калина.

4.Склади і запиши словосполучення, розкриваючи дужки. Визнач рід та число іменника і зв’язаного з ним прикметника.

    Радісний ( день, усмішка, обличчя ).

5. Подані словосполучення запиши у множині.

    М’яка трава - ____________________________________________

    Літній день - ____________________________________________

    Кисле яблуко - __________________________________________

6.Від поданих іменників утвори прикметники за допомогою суфіксів

   –ськ, -зьк, -цьк. Суфікси виділи.

    ( Львів ) область - ________________________________________

    ( Карпати ) ліси - _________________________________________

    ( козак ) човен -__________________________________________

    ( Запоріжжя ) Січ - _______________________________________

   ( Україна ) мова -_________________________________________

   ( козак ) слава - ________________________________________

7.Спиши речення, розкриваючи дужки. Визнач відмінок прикметників.

    ( Барвиста ) квіти росли на клумбі. ( Веселий ) щебетом зустрічають весну  птахи. На ( лісова ) галявині грались ( маленьке ) зайченята. Серед ( пшеничні ) колосків зацвіли волошки. ( Слухняна ) донечці батьки подарували песика.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностувальна робота

« Прикметник»

Варіант 2

1.Познач ознаки прикметника.

   а) є назвою істоти або неістоти, загальною або власною назвою;

   б) називає дії предмета, відповідає на питання що робити?, що робить?, що     зробити?;

   в) називає ознаку предмета, в початковій формі відповідає на питання який?, яка?, яке?, які?; змінюється за числами, відмінками, родами ( в однині ),завжди стоїть у тому числі, роді й відмінку,що й іменник,з яким він зв’язаний;

2.У якому словосполученні прикметник вжито у переносному значенні?

   а) холодний чай;

   б) холодний день;

   в) холодний погляд;

3.Подані словосполучення запиши в орудному відмінку множини.

   Пшеничне поле, літня ніч, легковий автомобіль.

4.Склади і запиши словосполучення, розкриваючи дужки. Визнач рід та число іменника і зв’язаного з ним прикметника.

    Охайний (взуття, дівчина, одяг ).

5. Подані словосполучення запиши у множині.

    Мохнатий джміль - _____________________________________________

    Грайливий вітерець - ____________________________________________

    Срібний дзвін - _________________________________________________

6.Від поданих іменників утвори прикметники за допомогою суфіксів

   –ськ, -зьк, -цьк. Суфікси виділи.

    ( Село) трудівники - ________________________________________

    ( море) берег - _____________________________________________

    ( чумак ) пісня -____________________________________________

    ( козак ) закони - ___________________________________________

    ( Крим ) гори -______________________________________________

    ( Збараж) замок - ___________________________________________

7.Спиши речення, розкриваючи дужки. Визнач відмінок прикметників.

    ( Зелений ) листям вкрились дерева. ( Сухе) земля раділа ( теплий ) дощику. У ( вишнева ) саду щебетав соловейко.  Біля ( калинова ) куща тече джерело.     ( Маленький ) котику налили молочка.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Самооцінювання

Мені подобалося виконувати цю роботу: так______ трішки ______ ні ______

Завдання були для мене: легкими ______ незвичними ______ складними____

Для виконання цієї роботи я скористався / скористалася допомогою:

учнів _______ учителя / учительки _________ підручника _________

docx
Додано
16 листопада 2022
Переглядів
4161
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку