Діагностувальна робота "Прикметник"

Про матеріал
Діагностувальна робота з української мови за темою "Прикметник" для учнів 4 класу. Містить 9 завдань і бланк оцінюванн роботи.
Перегляд файлу

                                                                                                                          _____________________________________

                                 здобувач освіти 4 класу

                               _____________________________________

Діагностувальна робота з української мови

 Тема «Прикметник»

 

Завдання 1. Виконай тестові задання

 

  1. Познач рядок,  у якому подано прикметники.

             А   добрий, вередувати, гладшати

             Б   добрий, вередливий, гладкий

             В   доброта, вередливість, гладкий

2. Познач, з якою частиною мови зв'язаний прикметник.

 

               А  з дієсловом

               Б   з числівником

               В   з іменником

3. Познач рядок, у якому всі прикметники вжито у формі множини.

                 

       А     жадібні, відомі, старанні

 Б     жадібні, відомий, старанна

 В    жадібна, відомі, старанний

 

Завдання 2. Прочитай текст. Підкресли прикметники разом з  іменниками,

з якими вони пов'язані. Познач  число прикметників.

Шоколадний цех - чудова долина із зеленими луками. Посеред долини текла велика коричнева річка. Шумів велетенський водоспад. Під ним зі стелі звисали скляні труби. Вони висмоктували з річки коричневу каламутну воду, яка розносилася по всіх фабричних цехах. Кожна краплинка річки була гарячим рідким шоколадом найвищої якості.

 

Завдання 3. Прочитай   словосполучення.   Встав   пропущені закінчення в

                  словах. Познач рід прикметників. 

Зимов___  ранок                      пухнаст___  ведмежатко

Пізн___  вечеря                       шоколадн___  цукерка

зелен___  дерево                     міськ___  трамвай

Завдання 4.  Утвори  прикметники  від поданих слів  і запиши їх у колонку.

           Добери до кожного антонім і запиши в другу колонку.

Ранок, холод, молодість, цукор, розум.

__________________________                        ___________________________

__________________________                        ___________________________

__________________________                        ___________________________

__________________________                        ___________________________

__________________________                        ___________________________

Звадання 5.  Добери   синоніми   до   поданих   прикметників і запиши.

 

Розумний, ______________________________________________________

Охайний, _______________________________________________________

Ласкавий,  ______________________________________________________

Завдання 6. Від поданих прикметників за допомогою префіксів або суфіксів 

                      утвори форми  ступенів порівняння прикметників  і  запиши.

Малий -  ________________

Чистий - _________________

Холодна - ________________

Завдання 7. Утвори назви вулиць від поданих власних назв і запиши.

Україна, Харків,Туреччина, Париж, Вінниця,

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

___________________________________________________________________

Завдання 8.  Прочитай речення. Встав пропущені закінчення в прикметниках.

                       Познач відмінок цих прикметників.

1. Гаряч__  повітря переливається мерехтливим__  хвилями.

2. Серед зелено__  хвої сосни яскрав___  вогнищем палає дик__ груша.

3. Рясн__  дощ литиме по холодн__ листопад.

Завдання 9. Напиши текст про погоду за вікном, використовуючи якомога  більше прикметників (3-5 речень).

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

_______________________________________________________________________

 

Самооцінювання  Познач  (Як тобі було виконувати завдання?)

 

Було легко працювати.

Були незначні помилки.

Було важко працювати.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Бланк оцінювання    діагностувальної  роботи з  української мови  

 

 

Характеристика результатів навчання

№ завдання

Рівень результату

Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і  редагує написане.

1-9

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення ( має уявлення про прикметник).

1

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення (визначає число прикметників).

2

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення (визначає рід  прикметників).

3

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для     вдосконалення мовлення (утворює прикметники від іменників, добирає антоніми).

4

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для  вдосконалення мовлення ( добирає синоніми).

5

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для       вдосконалення мовлення (утворює форми ступенів порівняння прикметників).

6

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для       вдосконалення мовлення (правильно вимовляє і записує прикметники на -ський,

 -цький,-зький ).

7

 

Досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для       вдосконалення мовлення (розрізняє відмінкові закінчення прикметників, визначає відмінки).

8

 

Будує  зв’язні висловлювання  (розповідь, опис, міркування,                      діалог)  в усній i письмовій формах.

9

 

 

docx
Додано
9 березня 2023
Переглядів
660
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку