Діагностувальна робота з математики

Про матеріал
Діагностувальна робота з математики за І семестр ( 2 варіанти). Складається з 6 завдань, кожне завдання містить творчо-продуктивний рівень.
Перегляд файлу

Діагностувальна робота

з математики

уч_____ 3-Б класу

____________________________________________

І варіант

  1.     Розташуй дроби від найменшого до найбільшого

                      

 

 

 

 

       

        Порівняй подані дроби парами

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Обчисли

60 – 3 =      72: (12 – 4) =

49 : 7 4 =                    6 8 – 24 : 3 =

 

 

  1. Розв’яжи рівняння                             Склади за текстом рівняння і запиши його

   7 2  :  х  = 11- 2                                    Невідоме число зменшили у 3 рази і   

                                                                   отримали 8. Знайди невідоме число.  

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1. Розв’яжи задачу

У Марини була стрічка завдовжки 36 см. Вона відрізала четверту частину всієї смужки. Скільки см стрічки залишилось у Марини?

Розв’яжи задачу виразом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  1.  Накресли прямокутник зі сторонами 6 см і 4 см. Зафарбуй  прямокутника.

 

 

 

 

 

 

 

       

         Знайди периметр зафарбованого прямокутника.

 

 

 

 

  1. Порівняй іменовані числа

2 тижні … 14 діб

63 хв … 1 год 5 хв

4 см 2 мм … 2 см 4 мм

 

Самооцінка

    Познач        твердження, з яким погоджуєшся.

    Усі завдання для мене були легкими і доступними.

    Цікавими для мене виявилися завдання № ______

     Мені потрібна була допомога   вчителя.

     Мені було дуже важко.

 

Діагностувальна робота

з математики

уч_____ 3-Б класу

____________________________________________

ІІ варіант

  1. Розташуй дроби від найбільшого до найменшого

                      

 

 

 

    

         Порівняй подані дроби парами

 

 

 

 

 

  1. Обчисли

70 – 6 =  25 : (12 – 7) =

  1. : 6 3 =                  8 7 + 4 6 =

 

3. Розв’яжи рівняння                            Склади за текстом рівняння і запиши його.

   а 7 =28 + 14                                     Невідоме число збільшили у 4 рази і   

                                                                   отримали 36. Знайди невідоме число.  

        

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4.Розв’яжи задачу.

         Для приготування варення кухар взяв 20 кг вишень. Цукор становив п’яту       

         частину маси вишень. Скільки всього кг цукру і вишень використав кухар?

Розв’яжи задачу виразом

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5.  Накресли прямокутник зі сторонами 6 см і 3 см. Зафарбуй  прямокутника.

 

 

 

 

 

 

 

        

     

          Знайди периметр зафарбованого прямокутника.

 

 

 

 

6. Порівняй іменовані числа

    1 тиждень … 7 діб

    58 хв … 1 год

    3 м 5 см … 3 см 5 мм

 

Самооцінка

        Познач        твердження, з яким погоджуєшся.

         Усі завдання для мене були легкими і доступними.

         Цікавими для мене виявилися завдання № ______

         Мені потрібна була допомога   вчителя.

         Мені було дуже важко.

docx
Пов’язані теми
Математика, Матеріали до уроків
НУШ
Додано
26 грудня 2022
Переглядів
234
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку