Діагностувальна робота з математики для 3 класу. Вхідний моніторинг

Про матеріал
У роботі запропоновані завдання на перевірку знань та умінь сформованих у 2 класі
Перегляд файлу

 


 


Комбінована діагностувальна робота з математики

(вхідний моніторинг)

3 клас

1 варіант

 

  1. Обчисли

   3 · 8 + 36 =             9 · 6 – 38 =                  

   (42 – 6) : 6 =         27 +  72 : 8 =                

 


  1. Знайди значення виразу зі змінною (54 – а) : 5, якщо а = 19

 

  1. Розв'яжи задачу (без коротного запису умови; з виразом)

У Петра було 4 яблука, а у Василія у 6 разів більше. Скільки всього яблук у хлопчиків?

  1. Накресліть квадрат зі стороною 3 см .  Знайдіть периметр прямокутника (квадрата).

 

  1. Додаткове завдання (напишіть вираз, яким знайшли задумане чило). Якщо задумане число збільшити у 3 рази, то отримаємо 21. Чому дорівнює задумане число?

 

Комбінована діагностувальна робота з математики

(вхідний моніторинг)

  1.         клас
  1.         варіант
  1. Обчисли

 


        3 · 6 + 46 =                                                    

        (61 – 19) : 7 =         

9 · 8 – 38 =                  

  1.    +  56 : 8 =                

 

  1.     Знайди значення виразу зі змінною (m + 12) : 9, якщо m = 42

 

  1. Розв'яжи задачу (без коротого запису умови; з виразом)

У шкільних спортивних змаганнях взяли участь 4 дівчаток, а хлопчиків  у 9  разів більше.  Скільки всього дітей брало участь в змаганнях?

  1. Накресліть квадрат зі стороною 4 см .  Знайдіть периметр прямокутника (квадрата).

 

  1. Додаткове завдання (напишіть вираз, яким знайшли задумане число). Якщо задумане число збільшити у 6 разів, то отримаємо 24. Чому дорівнює задумане число?
docx
Додав(-ла)
Юлія Давиденко
Пов’язані теми
Математика, 3 клас, Контрольні роботи
НУШ
Додано
2 грудня 2023
Переглядів
734
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку