Діагностувальна робота з української мови 3 клас.
Прізвище, ім’я___________________________________________________
Тема: Частини мови. Прикметник.
1. Слова - назви ознак відповідають на питання:
А) Який ? Яка ? Яке ?
Б) Хто? Що?
В) Що робить? Що зробить?
2. Добери прикметники до поданих іменників.
Небо (яке?)________________________________________________________
Друг (який?)________________________________________________________
3. Визнач рядок, у якому всі слова - прикметники?
А) лисеня, ручка, колиска;
Б) суворий, білосніжна, стрункі, маленьке;
В) дихають, розмовляє, стрибають.
4. Утвори прикметники від поданих іменників.
Фрукти __________________________________________________________
Вишня –__________________________________________________________
Дерево – _________________________________________________________
5. Утвори з виділених слів о днокореневі прикметники за зразком. Визнач число та рід( де можливо)
Зразок. Сік і з яблук – яблучний сік.
Ланцюжок із золота – _________________________________________________
Компот із вишень – __________________________________________________
Іграшка з паперу – ___________________________________________________
Свято для дітей – ____________________________________________________
6. Додай пропущені закінчення так, щоб прикметники узгоджувалися з іменниками.
Липа - ласкав.. і могутн.. дерево . Люблять її бджоли і мудр.. бджолярі. Під її розлогою кроною добре відпочити в липнев.. спеку. Особливо шанован.. у народі липов.. цвіт.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
7. До слів першого стовпчика дібрати слова другого .
Прудка бабуся ;
Смачний білка;
Нові борщ;
Лагідна черевики.
Обведи смайлик, який відображає твої почуття.
Завдання для мене були:
Характеристика результатів навчання
№ |
Результат навчання |
№ |
Рівень |
|
|
Досліджує мовні одиниці та явища, використовує їх для вдосконалення мовлення. Розпізнає частини мови (прикметник)..Самостійно добирає частини мови |
1-4 |
|
|
1 |
Дотримується загальних правил письма. Знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки. |
5-7 |
|
|
4 |
Пише розбірливо, дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє і редагує написане. Узгоджує прикметники з іменниками. |
5-7 |
|
|
6 |
Правильно визначає рід та число прикметників. |
5 |
|
|
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________