Діагностувальна робота з "Я досліджую світ" для 3 класу на тему "Людина і нежива природа"

Про матеріал
Діагностувальна робота з інтегрованого курсу «Я досліджую світ» для 3 класу до теми «Людина і нежива природа» (до підручника І. Грущинської, З. Хитрої). Діагностувальна робота складена відповідно до «Характеристики результатів навчання» прописаних у Свідоцтві досягнень. В кінці є бланк оцінювання.
Перегляд файлу

Тематична діагностична робота №2 уч_     3- _  класу

__________________________________________________

з інтегрованого курсу ЯДС за темою «Людина і нежива природа»

(до підручника І. Грущинська, З. Хитра)

 

1.Наведи приклади.

Явища природи                      Тіла неживої природи                    Тіла живої природи

______________________         ________________________          ___________________

______________________         ________________________          ___________________

______________________         ________________________          ___________________

 

2. Чи погоджуєшся ти із твердженням: "Життя людини і природи - нероздільні"? Поясни свою думку.

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

3. а)Заповни таблицю.

б) З'єднай метод з  проблемою, яку можна вивчити за допомогою цього методу.  Для кожного методу використай окремий кольоровий олівець.

 

 

                                                    1. Спостереження.

- Скільки часу ти можеш                                                                           - Чи розчиняється                                             

не дихати?                                                                                                      речовина у воді?

                                                    2. Вимірювання.

- Вода у твердому стані                                                                               - О котрій годині

важча чи легша за воду у                                                                                 розкривається

рідкому стані?                                                                                             квітка кульбабки?

                                                    3. Експеримент (дослід).

- Хто раніше відлетів у                                                                                  - Як змінюється

вирій: ластівка чи зозуля?                                                                     температура повітря                         

                                                                                                                 протягом дня?

4. Запиши, за допомогою яких приладів будеш вивчати:

сузір'я _________________________;  масу найбільшого яблука ___________________; 

температуру кипіння води ______________________; тіло мурахи _________________;

за який час розтане 1кг криги ________________________________________________;

кристали цукру __________________;шлях, який проповзе равлик за 1хв ___________.

 

5. Скільки станів води зображено на малюнках? ____

Запиши їх:_________________________________________________________________

Познач їх цифрами на малюнках. Як називається явище природи, зображене на малюнках? ________________________________________________________________

 

D:\Валентина\Рабочий стол\льодохід3.jpg D:\Валентина\Рабочий стол\льодохід 2.jpg

 

6. Віднови схему: розстав цифри на малюнку, підпиши їх значення. Увага! Цифра 1 повинна відповідати початку процесу.

 

1._____________________________                           4._____________________________

2._____________________________                           5._____________________________

3._____________________________

                                                                                                             

D:\Валентина\Рабочий стол\коло1.jpg

7. Розглянь малюнки. Познач ті з них, де людина використовує енергію води.

 

D:\Валентина\Рабочий стол\полив квіти.png D:\Валентина\Рабочий стол\миє посуд2.jpg D:\Валентина\Рабочий стол\ГЕС.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

D:\Валентина\Рабочий стол\купання.jpg D:\Валентина\Рабочий стол\млин.jpg D:\Валентина\Рабочий стол\фонтан1.jpg

88

 

 

8. Влітку ти разом із сім'єю відпочивав на березі річки. Батьки доручили тобі відповідальність за меншого брата (меншу сестру). Запиши, які правила безпечної поведінки біля водойми, у воді ти обговориш з малечею, щоб відпочинок приніс тільки задоволення?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

9. У четвер температура повітря знизилась до -3 градусів. Випав перший сніг. До вихідних термометр показував постійну температуру. В суботу ти разом з друзями Сашком та Юлією пішов гуляти до річки. Впевнившись, що лід під вами не тріщить, ви весело катались вздовж берега. 

     З протилежного берега вас покликали однокласники, що будували там снігову фортецю. Юля зраділа і запропонувала йти навпростець через річку по кризі. Сашко сказав, що краще перейти через міст, який знаходиться через 600 м. Юля обурилась, що це далеко, довго йти. Аж два рази по 600 м! А через річку - рукою подати. Всього 200 м.

    Друзі звернулися до тебе. Твоя думка буде вирішальною.

Кого ти підтримаєш?  Які аргументи наведеш, щоб переконати  опонента?

______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

10. Тимофій учень 3 класу. Він дуже любить плавати і рибалити у місцевій річці. Минулого  літа він спіймав 5кг риби!

     Нещодавно вище по течії запрацювала фабрика по виготовленню меблів. Щотижня вона виливає у річку до 1т хімічних відходів.

    Як ти гадаєш, скільки риби у цій річці зможе спіймати  Тимофій у 10 класі, якщо фабрика буде працювати з такою ж продуктивністю? Чому? Які шляхи вирішення проблеми запропонуєш?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

11. Запиши джерела забруднення води.

__________________________________________________________________________

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

12. Взяли дві склянки води. В одну склянку води вкинули ложку цукру і перемішали. В другу склянку води вкинули ложку піску і перемішали. Як відділити  цукор і пісок від води? Вибери всі правильні відповіді і з'єднай з речовиною.

Відфільтрувати.

     Відділити цукор                          Заморозити.

                                                             Випарувати воду.                        Відділити пісок.

                                                             Відстояти.

13. Мама подивилась на лічильник і сказала, що минулого місяця ваша сім'я використала багато води. Це великі витрати для сімейного бюджету. Тепер прийдеться відмовляти собі у необхідному.

    а) Які дослідження ти можеш провести, щоб визначити чому витратили багато води?

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

 

б) Запропонуй членам своєї родини, що треба робити, щоб зменшити витрати води.

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

14. Як Сонце впливає на живу і неживу природу?  

________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Вкажи номери завдань, які тобі було                

цікаво виконувати _____________________________________

легко виконувати______________________________________

складно виконувати____________________________________

Обведи смайлик, який відображає твій настрій після виконання роботи.

                                           D:\Валентина\Загрузки\смайлик.jpg

Бланк

оцінювання результатів тематичної діагностувальної роботи № 2 уч_   3-_  класу

          ________________________________________________________________

з інтегрованого курсу ЯДС за темою «Людина і нежива природа»

(відповідно "Свідоцтва  досягнень")

 

 

з/п

Характеристика результатів навчання

№ завдання

 

ПРИРОДНИЧА ОСВІТНЯ ГАЛУЗЬ

 

1

установлює взаємозв’язки між об’єктами неживої і живої природи, розрізняє рукотворні об’єкти, виготовлені з природних і штучних матеріалів

1, 2, 7

2

описує зміни, які відбуваються в природі, установлює причиново-наслідкові зв’язки між ними

5, 6,14

3

обирає обладнання та досліджує об’єкт природи за власно складеним планом, робить висновки і презентує їх

3, 4, 12

4

орієнтується на місцевості за об’єктами природи і з допомогою компасу

 

5

знаходить і показує на карті Україну, материки, океани та інші об’єкти відповідно до навчального завдання

 

6

пояснює залежність життя організмів від умов існування, правила природоохоронної поведінки, дотримується цих правил

10, 11

 

СОЦІАЛЬНА І ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНА, ГРОМАДЯНСЬКА ТА ІСТОРИЧНА ОСВІТНІ ГАЛУЗІ

 

7

пояснює на прикладах, що означає бути громадянином України; досліджує історію свого роду, села/міста, рідного краю і презентує результати

 

8

розповідає про відомі історичні події, пам’ятки природи і культури, видатних людей, у тому числі винахідників, пояснює вплив їх діяльності на життя людей, збереження довкілля

 

9

пояснює свої права і обов’язки в сім’ї, в школі, громадських місцях; аргументовано визначає перевагу добрих взаємин над конфліктами;

 

10

розрізняє першочергові і другорядні потреби, пояснює важливість помірності у споживанні товарів і послуг, планує конкретні дії для задоволення власних потреб

13

11

пояснює, від чого залежить безпека в довкіллі; описує можливі ризики поведінки на прикладах

8, 9

12

моделює звернення по допомогу в різні служби у разі небезпечних ситуацій, пояснює можливі наслідки та свої дії

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Кошелюк Віра Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
29 грудня 2022
Переглядів
1901
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку