Дидактичні ігри для дітей дошкільного віку (виготовлені власноруч).

Перегляд файлу

Дидактичні ігри для дітей дошкільного віку (виготовлені власноруч).

Мета :  сприяти  розвитку  пізнавальної  діяльності,  інтелектуальних операцій,   що преставляють  собою  основу  навчання.  Для дидактичних ігор характерна наявність завдання навчального характеру - навчальної задачі.   Актуалізація досвіду, повторити, уточнити, закріпити набуті знання і уявлення про природні явища, працю і побут лю­дини. Гра  є основним засобом навчання і виховання, за допо­могою яких вихователь готує дитину правильно сприйма­ти об'єкти і явища навколишнього світу.

 

«Де сховалось сонечко?»

 

Мета: вчити дітей співвідносити предмети за кольором, використовуючи прийом накладання , впізнавати комаху за частиною зображення. Розвивати мислення, уяву.

Матеріал: силуетні картинки осіннього листя і жуків-сонечка різних кольорів.

Завдання:

  • відшукай сонечко;
  • поясни, чому воно заховалось під  листком відповідного кольору?
  • назви кольори.

 

 

 

«Шнурівочка»

Мета: розвивати дрібну моторику рук, орієнтування в просторі. Формувати вміння нанизувати предмети, відповідно до завдання. Закріплювати кольори, та рахунок в межах п’яти. Виховувати терпіння.

Хід гри:

В кишеньці знаходяться предмети-грибочки  для нанизування. Діти вибирають грибочки і нанизують на шнурки та макет їжачка.

Завдання:

1. Дістати із кишеньки грибочки.

2. Нанизати грибочки відповідно до кольору шнурка.

3. Нанизати почергово великі і малі грибочки.

4. Нанизати грибочки за певною кількістю, вказаною дорослим.

 

 

C:\Users\User\Desktop\фотопрезентація\IMG_20190116_155647.jpg      C:\Users\User\Desktop\фотопрезентація\IMG_20190116_155635.jpg

 

 

«Кольорова мозаїка»

Мета: розвивати дрібну моторику рук, уяву. Вдосконалювати знання дітей про кольори, величину, форму.

Обладнання: гудзики (закрутки), шаблони малюнка.

Хід гри:

Розглянути різноманітні ґудзики. Назвати кольори, величину, форму.

Завдання:

  • викласти ґудзики заданого кольору;
  • викласти ґудзики почергово за кольором;
  • викласти ґудзики почергово за величиною;
  • викласти ґудзики почергово за формою;
  • викласти ґудзики за зразком.

 

 

C:\Users\User\Desktop\фотопрезентація\IMG_20190116_154439.jpg       C:\Users\User\Desktop\фотопрезентація\IMG_20190116_154609.jpg

«Склади  смішарика»

 

Мета: вчити дітей бачити цілісний образ, складати картинку з чотирьох частин за зразком , формувати вміння визначати яка з частин відсутня на картинці, розвивати інтерес, мислення, виховувати волю, цілеспрямованість, позитивне ставлення до героїв знайомого мультфільма.

Матеріал: картки розрізані на чотири частини.

Завдання:

- склади ціле з частин;

- впізнай і назви мультиплікаційного героя.-

 

 

 

C:\Users\User\Documents\ViberDownloads\0-02-05-183cdd38eb6ba8c276228e3be152779e8a903fbc217cba495469d5819905cc5f_9f0cfe02.jpg                  C:\Users\User\Documents\ViberDownloads\0-02-05-c8ae99117070281dda53133b411055f568aadd411940c1af663b710f31afa5c2_77728be6.jpg

 

 

«Склади квітку»

Мета: вчити бачити ознаки сезонних змін у погоді, рослинах, поведінці тварин, житті та праці людей;  встановлювати логічні зв’язки, відбирати явища природи відповідно до пори року,  формувати уміння дітей розрізняти пори року та знати їх характерні особливості

Матеріал: ілюстрації (зима, весна, літо, осінь)

Хід гри

Послідовність виконання завдань:

  • Запропонувати дітям розглянути ілюстрації.
  • Провести бесіду про характерні ознаки пір року.
  • Запропонувати дітям послідовно впорядкувати ілюстрації.

 

 

C:\Users\User\Documents\ViberDownloads\0-02-05-164822de8d4fc8058106532a8abef32586971a7004a05e038da8f83b35b6a013_cc2577b0.jpg     C:\Users\User\Documents\ViberDownloads\0-02-05-90a9beaa369d3390ae2f838d5ab7567d7cd06668aec7c9985ef5204ccaa6ebe8_cb5bbd0d.jpg

 

 

«Підбери колір»


Мета: вивчати назви кольорів, вчити співвідносити за кольором, розвивати сенсорну сферу дітей, формувати вміння вживати роди прикметників.
Перед початком роздрукувати і вирізати картинки. Можна заламінувати їх та використати клейкі липучки.
                                                Хід гри

Розкласти картинки у віконечка на смужках такого ж кольору.
Якого кольору  хмаринка(синього),  лимон (жовтого),  помідор (червоного), квітка (рожевого)?
Звертати увагу на правильне вживання форм чоловічого, жіночого та середнього роду.

 

 

C:\Users\User\Desktop\фотопрезентація\IMG_20190117_175403.jpg       C:\Users\User\Desktop\фотопрезентація\IMG_20190117_175636.jpg

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.0
Оригінальність викладу
4.0
Відповідність темі
4.0
Загальна:
4.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Слодзяк Люба
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Додано
12 лютого 2019
Переглядів
15702
Оцінка розробки
4.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку