Ділення звичайних дробів

Про матеріал
Мета уроку: Навчальна: вдосконалення навичок ділення звичайних дробів. Розвиваюча: розвивати вміння застосовувати теоретичні відомості до розв’язування вправ та задач, формувати в учнів наукове світорозуміння. Виховна: активізувати пізнавальну діяльність учнів, підвищувати інтерес до навчального предмета, виховувати активність учнів, увагу, інтерес до нових знань і прагнення їх набути.
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Номер слайду 2

Гра “Кросворд”Запитання до кросворду Числа, зображенні двома натуральними числами, відокремленими горизонтальною рискою… Знаменник, до якого зводять дроби з різними знаменниками називають …  Дріб, у якого чисельник менше знаменника…4. Число, записане під рискою дробу…5. Чому дорівнює добуток ?6. Числа виду …. обернені 7. Рівність, що містить невідоме…{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA} 1. 2. 3.4. 5.6.7.дробиспільнийправильнийзнаменникодинвзаємнорівняння

Номер слайду 3

Урок подорож«Ділення звичайних дробів»

Номер слайду 4

Мета уроку: Навчальна: вдосконалення навичок ділення звичайних дробів. Розвиваюча: розвивати вміння застосовувати теоретичні відомості до розв’язування вправ та задач, формувати в учнів наукове світорозуміння. Виховна: активізувати пізнавальну діяльність учнів, підвищувати інтерес до навчального предмета, виховувати активність учнів, увагу, інтерес до нових знань і прагнення їх набути.

Номер слайду 5

Ключові компетентності:- математична компетентність;спілкування державною мовою;- уміння вчитися впродовж життя;соціальна та громадянська компетентності ;інформаційно-комунікаційна компетентність

Номер слайду 6

Станція «Сигнальна»1. Щоб поділити два звичайні дроби, потрібно ділене помножити на число обернене до дільника2. Щоб знайти швидкість, треба відстань помножити на час3. Щоб знайти дільник, треба ділене помножити на частку4. Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник

Номер слайду 7

Станція «Обчислювальна»𝟏𝟓𝟏𝟔 𝟓 4𝟑𝟖 𝟑𝟏𝟒 5𝟓𝟔 𝟕𝟒𝟎 (Р) (Є) (З) (В) (О) (Й) 

Номер слайду 8

Станція «Загадкова»{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}𝟒𝟑𝟖5𝟏𝟓𝟏𝟔𝟕𝟒𝟎𝟑𝟏𝟒5𝟓𝟔{5 C22544 A-7 EE6-4342-B048-85 BDC9 FD1 C3 A}5 РЄЗВОЙ

Номер слайду 9

Станція «Пошукова»514:х=78 х·559=5 х=514:78 х=6 х=5:559 х=59 Павло Рєзвой у віці 65 років переплив Атлантичний океан

Номер слайду 10

Станція «Професійна»Знайдіть швидкість потяга, якщо за 𝟓𝟔𝟏 год він проїхав 5 км. 5:𝟓𝟔𝟏= 𝟓𝟏·𝟔𝟏𝟓= 𝟔𝟏(км/год) швидкість потяга Відповідь: 𝟔𝟏 км/год 

Номер слайду 11

5 л0,3 л0,3 л. Відповідь: 17 банок. Станція «Життєва»

Номер слайду 12

Станція «Творча»

Номер слайду 13

Було не просто…В мене вийшло…Хотілося б…Мені запам′яталося…Я спробую…Станція «Кінцева»

Номер слайду 14

Номер слайду 15

Домашнє завдання: 1. Повторити правила виконання дій зі звичайними дробами.2. Виконати № 4353. Додатково розв’язати задачу: Хтось запитав вчителя: «Скільки у тебе в класі учнів, так як я хочу віддати тобі в учні свого сина?» Учитель відповів: «Якщо прийде ще учнів стільки ж, скільки маю, і півстільки , і четверта частина, і твій син, то тоді у мене буде 100 учнів». Скільки учнів було в класі?

Номер слайду 16

Рефлексія «Імбирний настрій». Обери емотикон, який відповідає твоєму настрою в кінці уроку. Я з усім справився. Мене урок розлютив. Все було легко та просто. Було складно та нічого не зрозуміло. Більше сміху ніж навчання. Чекаю наступний урок. Я дуже втомився

Номер слайду 17

На цьому наш урок закінчено. Дякую за роботу

pptx
Пов’язані теми
Математика, 6 клас, Презентації
Додано
1 березня 2023
Переглядів
471
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку