Гра “Кросворд”Запитання до кросворду Числа, зображенні двома натуральними числами, відокремленими горизонтальною рискою… Знаменник, до якого зводять дроби з різними знаменниками називають … Дріб, у якого чисельник менше знаменника…4. Число, записане під рискою дробу…5. Чому дорівнює добуток ?6. Числа виду …. обернені 7. Рівність, що містить невідоме…{5940675 A-B579-460 E-94 D1-54222 C63 F5 DA} 1. 2. 3.4. 5.6.7.дробиспільнийправильнийзнаменникодинвзаємнорівняння
Мета уроку: Навчальна: вдосконалення навичок ділення звичайних дробів. Розвиваюча: розвивати вміння застосовувати теоретичні відомості до розв’язування вправ та задач, формувати в учнів наукове світорозуміння. Виховна: активізувати пізнавальну діяльність учнів, підвищувати інтерес до навчального предмета, виховувати активність учнів, увагу, інтерес до нових знань і прагнення їх набути.
Станція «Сигнальна»1. Щоб поділити два звичайні дроби, потрібно ділене помножити на число обернене до дільника2. Щоб знайти швидкість, треба відстань помножити на час3. Щоб знайти дільник, треба ділене помножити на частку4. Щоб знайти невідомий множник, треба добуток поділити на відомий множник
Домашнє завдання: 1. Повторити правила виконання дій зі звичайними дробами.2. Виконати № 4353. Додатково розв’язати задачу: Хтось запитав вчителя: «Скільки у тебе в класі учнів, так як я хочу віддати тобі в учні свого сина?» Учитель відповів: «Якщо прийде ще учнів стільки ж, скільки маю, і півстільки , і четверта частина, і твій син, то тоді у мене буде 100 учнів». Скільки учнів було в класі?