Додавання і віднімання двоцифрових чисел різними способами

Про матеріал
Урок з математики містить цікаві завдання, роботу на картках, інтерактивну гру та геометричний матеріал.
Перегляд файлу

2 клас

Тема уроку:  Додаємо і віднімаємо числа різними способами 

Мета формувати обчислювальні навички додавання і віднімання чисел різними способами; актуалізувати знання залежності суми від зміни одного з доданків, залежності різниці від зміни від'ємника; закріпити прийом округлення при додаванні і відніманні з переходом через розряд у межах 20; формувати обчислювальні навички, вміння розв'язувати задачі, обчислювати значення виразів зі змінною, вміння порівнювати математичні вирази логічним способом; розвивати функціональне мислення; формувати прийоми розумових дій аналізу, порівняння, синтезу, класифікації.

Предметні компетентності:

-Математичну компетентність шляхом розвитку цікавості учнів до математики, логічного мислення, зорової  пам’яті, свідомого сприйняття матеріалу; розв’язування математичних завдань, зокрема практичного змісту; вивчення та застосування лічби;

-Компетентність спілкування державною мовою для розуміння, пояснювання і перетворення математичних текстів; використання математичних термінів на початковому рівні;

-Загальнокультурну компетентність для бажання більше дізнатися про математичні знання в різних життєвих ситуаціях.

Очікувані результати:

Читає та записує натуральні числа в межах 100 словами і цифрами

розуміє сутність прийомів усного  та письмового додавання й віднімання чисел різними способами

застосовує в обчисленнях правила додавання та віднімання, у межах 100 з переходом через розряд; 

    коментує свої дії під час виконання обчислень; володіє обчислювальними навичками додавання  з переходом через розряд у межах 100;

Розрізняє геометричні площинні та об’ємні фігури за їхніми істотними ознаками

Хід уроку:

І. Етап орієнтації. Мотивації діяльності

Вправа « Який у мене настрій?»

Перевірка д/з

Усний рахунок (презентація)

ІІ. Етап ціле покладання

  • Сьогодні ми з вами навчимось  додавати і віднімати двоцифрові числа різнии способами.

ІІІ. Етап цілереалізації

Робота у зошиті.

Каліграфічна хвилинка    99 91  19  11

Математичний диктант

  1. Запиши число , у якому 8 дес. і 4 од.
  2. Запиши число, попереднє числу 83
  3. Запиши число, яке менше за число 43 на 3.
  4. Число 92 зменш на 6 і запиши результат.

Усне опитування(повторення)

- Як називаються числа при додаванні? при відніманні?

- Як знайти невідомий доданок? невідоме зменшуване? невідомий від’ємник?

- Давайте згадаємо як до 5+6   способом округлення

[Коментар: 5 + 6. 6 — «близьке» до 10 число, тому другий доданок 6 замінюю близьким круглим числом 10. До 5 додаю 10, буде 15. Від 15 віднімаю 4, одержую 11.]

- Тепер пригадаємо спосіб додавання частинами

7+5

(Другий доданок 5 подаю у вигляді суми зручних доданків так, щоб доповнити 7 до 10: 5 = 3 + 2. До 7 спочатку додаю 3, буде 10. До одержаного результату додаю ще 2: 10 + 2 = 12.)

  •    Хто пояснить спосіб віднімання частинами?

15-6

(Від'ємник 6 подаю у вигляді суми зручних доданків так, щоб 15 зменшити до 10: 6 = 5 + 1. Від зменшуваного 15 спочатку віднімаю 5, одержую 10. Від 10 віднімаю ще 1, одержую 9.)

Робота з підручником с. 94

 

Фізкультхвилинка 

 

МАТЕМАТИКА САМОСТІЙНО

Робота за картками « Знайди пару»

Письмове додавання та віднімання двоцифрових чисел - презентація з  математики

 

 

 

 

 

 

 

 

ОФТОЛЬМОЛОГІЧНА ПАУЗА

 

Інтерактивна вправа     https://learningapps.org/view9167610

початкові класи: Малюнок іграшка з геометричних фігур.МАТЕМАТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ

Геометричний матеріал

-завдання: скільки геометричних фігур використали, для побудови такого малюнка? Назвіть їх.

-скільки трикутників?  чотирикутників?  Чи є на малюнку фігури, які не мають кутів? Як вони називаються?

 

ІV. Етап рефлексійно-оцінюючий

- Що найбільше зацікавило вас на уроці?

- Що вам сподобалося виконувати?

- Що вам краще вдалося?

- Над чим ще слід попрацювати?

 

 

1

 

docx
Додано
23 лютого 2022
Переглядів
1455
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку