Додавання кількох доданків. 1 клас

Про матеріал
Конспект уроку з математики для 1 класу на тему "джодавання кількох доданків".
Перегляд файлу

Урок математики в 1 класі

Вчитель.  Тетяна Сідорчук

Тема.  Додавання кількох доданків.

Мета. Формувати предметні компетентності: уміння виконувати обчислення у випадку кількох доданків; формувати і розвивати обчислювальні вміння і навички; закріплювати нумерацію чисел в межах 10 та рахунок десятками в межах сотні; розвивати увагу, пам'ять, мислення; виховувати бережливе ставлення до тварин. 

Стимулювати цікавість до вивчення математики.

Обладнання. Презентація, підручник для 1 класу (автор Н.О. Будна), робочий зошит для 1 класу частина 2 (автор Н.О. Будна); відео до уроку (https://www.youtube.com/watch?v=U4qxVuNeIac).

Тип уроку. Вивчення нового матеріалу.

Освітня галузь. Математична, природнича, технологічна, здоров′язбережувальна. 

Методи, використані на уроці. Словесні (пояснення, бесіда), наочні (презентація, ілюстрації), практичні вправи, диференціації.

Структура уроку.

І. Організація класу .

ІІ. Актуалізація опорних знань.

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності.

ІV. Повідомлення теми та завдань уроку.

V. Вивчення нового матеріалу.

VІ. Закріплення вивченого матеріалу.  

VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

Перебіг уроку

І. Організація класу

1.Перевірка готовності учнів до уроку.

2.Психологічне налаштування. Вправа «Створюємо настрій».

- Я прийшов на урок для …

- Мені цікаво …

- Я всім бажаю …

ІІ. Актуалізація опорних знань

1.Каліграфічна хвилинка.

1.Усний рахунок: 10-100, 100-10.

2.Математичний диктант.

30, 50, 90, 20, 80, 10, 100.

2.Порівняння чисел.

30    70                40   60             90   50            20   70

ІІІ. Мотивація навчальної діяльності

  1. Загадка

В темнім лісі проживає

Довгий хвіст пухнастий має

Їй на місці не сидиться

А зовуть її ….. (лисиця).

  • Сьогодні на урок до нас завітала лисичка.
  • Що ви про неї знаєте?

Учень 1: Лисиця – хижий звір.  Розміри цієї тварини бувають до 90 см в довжину, а вага може досягати 10 кг. Всього в природі існує більше 20 видів цих тварин. Найпоширеніша – звичайна руда лисиця.

Лисицю відрізняє витягнуте витончене тіло, подовжена морда, загострені вушка і пухнастий хвіст. Великі і витягнуті вуха допомагають лисицям вловлювати звуки, а довгий хвіст допомагає зберігати рівновагу під час бігу і захищає від холоду.

Учень 2: На особливу увагу заслуговує лисяча шуба – пишна, красива. Шерсть лисиць найчастіше має жовтий,  або рудий колір. Влітку лисиця линяє, а до зими у неї виростає нова шерсть, густа і пишна, необхідна для захисту від холоду. 

Учень 3: Слух у лисиці відмінний. Вона може за сотню кроків почути шурхіт миші в норі, дальній помах крил і біг зайця. Її великі вуха, як локатори, дуже добре визначають джерело звуку. Також лисиця вміє визначати відстань, звідки долетів до неї звук.

Учень 4: Лисиця має цікавий зір: очі пристосовані помічати навіть найменший рух, добре бачать у темноті, але лисичка погано розрізняє кольори, тому до нерухомо завмерлої людини вона може підійти дуже близько.

2.Перегляд відео про життя лисиці.

ІV. Повідомлення теми та завдань уроку

Завдання 1

Допоможіть лисичці порахувати скільки вона знайшла грибочків першого та другого дня.  Вона не може справитися.

На першій галявині лисичка знайшла 3 грибочки, а на другій – 4. Скільки всього грибочків знайшла лисичка? 

3 + 4 =7

Скільки доданків має даний вираз?

Завдання 2

На першій галявині лисичка знайшла 3 грибочки, на другій – 4, а на третій – 2. Скільки всього грибочків лисичка знайшла?

3 + 4 + 2 =

Скільки доданків має вираз?

ТЕМА УРОКУ: сьогодні на уроці математики ми будемо вчитися виконувати додавання кількох доданків.

ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

V. Вивчення нового матеріалу.

1.Пояснення (презентація).

3 + 4 + 3 =

- Навіщо нам потрібно вчитися додавати три доданки?

2.Робота з підручником. (ст.78 №4)

5 + 2 + 2 =            4 + 3 + 3=

4 + 4 + 4=             3 + 3 + 3=

3. ФІЗКУЛЬТХВИЛИНКА

4. Розв’язування задачі (презентація).

Задача 3

Бесіда про бережливе ставлення до тварин.

VІ. Закріплення вивченого матеріалу.  

2 + 1 + 5 =          6 + 1 + 2 =

5 + 2 + 1 =          8 + 1 + 0 =

VІІ. Підсумок уроку. Рефлексія.

  • Яка тема сьогоднішнього уроку?
  • Які  види обчислень виконували сьогодні на уроці?
  • Чому потрібно бережливо ставитись до  тварин?

Вправа «Продовж речення»

  • Сьогодні я дізнався …
  • Тепер я можу …
  • Мені було цікаво …
  • Ці завдання я зможу використати …

 

Список використаних джерел

1.Типова освітня програма

https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/programy-1-4-klas/2019/11/1-2-dodatki.pdf 

2. Програма «НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА» у  поступі до цінностей.

https://ipv.org.ua/prohrama-nova-ukrainska-shkola/

3.Будна Н.О. Математика: підручник для 1 кл. закладів загальної середньої освіти/ Н.О.Будна. – Тернопіль: Навчальна книга – Богдан, 2018. – 120с.: іл.

4. Будна Н.О. Математика. 1 клас. Робочий зошит: до підручника Будної Н.О.: у 2 ч. Ч.2/  Київ: Вид-во «Богдан», 2021. – 64 с.:іл..

 

docx
Пов’язані теми
Математика, Розробки уроків
НУШ
Додано
16 квітня 2023
Переглядів
207
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку