Дж. Лондон "Жага до життя". Збереження моральних переконань у моменти смертельної небезпеки.

Про матеріал
Дж. Лондон "Жага до життя". Збереження моральних переконань у моменти смертельної небезпеки. Конспект створений для учнів 6 класу. Стане в нагоді вчителям НУШ. Буду вдячна за відгук, якщо скористаєтеся конспектом
Перегляд файлу

6 клас       06.02

Тема: Дж. Лондон "Жага до життя". Збереження моральних переконань у моменти смертельної небезпеки.

Мета: розкрити особливості сюжету й композиції оповідання «Жага до життя»; вчити вдумливо і виразно читати художній твір, оцінювати прочитане, робити висновки, характеризувати героїв і події сюжету; вчити школярів підтверджувати свої думки художнім текстом, розвивати вміння аргументовано висловлювати власну точку зору при оцінюванні героїв, їх вчинків та фактів художньої реальності; сприяти формуванню в учнів кращих людських якостей, вміння критично оцінювати чужі й власні вчинки.

Очікувані результати: розуміє і відтворює зміст фрагментів оповідання «Жага до життя»; вибірково переказує зміст оповідання; вичерпно відповідає на запитання за змістом опрацьованих фрагментів твору; формулює запитання, щоб уточнити розуміння почутого та/або прочитаного художнього тексту/медіатексту; формулює висновки відповідно до поставленого завдання на основі аналізу опрацьованого тексту; розкриває актуальність прочитаних текстів/ медіатекстів у контексті викликів сучасності та власних життєвих потреб; представляє текстову інформацію (художнього тексту/ медіатексту), використовуючи різні способи і засоби візуалізації змісту; складає та оформлює власне висловлення (щодо персонажів і подій) згідно з усталеними нормами; добирає доречні засоби мовної виразності для оформлення власного висловлення.

Обладнання: підручник, таблиця на дошці.

Хід уроку

1. Організаційний момент

Скажіть собі 1 комплімент.

2. Актуалізація знань:

"Ланцюжок"

Дайте відповідь на запитання:

1. Звідки поверталися головні герої твору? (З Півничі Канади)

2. Що вони там робили? (Шукали золото)

3. До чого вони мріяли якнайшвидше дійти? (До схованки)

4. Де була їхня схованка (На березі річки у меревернутому каное)

5. Що там було? (Запаси їжі та набоїв)

6. Що сталося з головним героєм, чому від відстав від Біла (Підвернув ногу).

7. Він дійшов до схованки? (ні)

8. Кого головний герой з диких звірів зустрічав на своєму шляху (Ведмедя, вовка, оленя).

9. До якого судна дійшов головний герой? (До китобійного)

10. Чому у нього дуже швидко збільшувався живіт? (він ховав сухарі у пазуху).

 

3. Оголошення теми уроку: Дж. Лондон "Жага до життя". Збереження моральних переконань у моменти смертельної небезпеки.

4. Бесіда: Що таке моральні переконання?

(Порівняння поведінки героя з його моральними цінностями виявляється в тому, що в кожній критичній ситуації він спочатку намагається знайти альтернативний вихід, який би не суперечив його принципам. Наприклад, коли герой стикається з необхідністю вбити вовка, він спочатку шукає інші способи захисту, але після безуспішних спроб вижити без цього вчинку, змушений прийняти важке рішення.

Одним з ключових моментів є сцена, коли герой виявляється у ситуації, де йому необхідно вбити вовка, щоб вижити. Цей вибір стає для нього складним, оскільки він завжди прагнув зберігати життя та поважати кожне істоту. В цей момент герой відчуває внутрішню боротьбу між своїми принципами та необхідністю вбивства для виживання.)

5. Рольова гра: учні розділяються на групи і обговорюють, як б вони вчинили на місці головного героя.

III. Заключна частина:

1. Рефлексія: чи можливо зберегти моральні цінності у моменти смертельної небезпеки? Учні діляться своїми думками.

2. Висновок уроку: підкреслення важливості моральних цінностей у житті та їх значення у складних ситуаціях.

3. Домашнє завдання: Скласти короткий есей на тему "Щоб дійти до мети, треба, насамперед, йти"

 

docx
Додано
5 лютого
Переглядів
725
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку