ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК «АБСТРАКТНІ ФАНТАЗІЇ У SCRATCH» ДЛЯ 6 КЛАСУ

Про матеріал

До Вашої уваги учнівський проект - електронний посібник - який стане в нагоді під час вивчення циклічних алгоритмів з лічильником у Scratch у 6 класі. Є теоретичний матеріал та 10 авторський проектів.

Перегляд файлу

Шауро Марина Сергіївна

учениця 8 класу

Грем’яцької загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів

Новгород-Сіверської районної ради

Чернігівської області

Науковий керівник:

учитель інформатики

Грем’яцької загальноосвітньої

школи І-ІІІ ступенів

Новгород-Сіверської районної ради

Чернігівської області

Гусарь Олена Артурівна

 

 

ЕЛЕКТРОННИЙ ПОСІБНИК «АБСТРАКТНІ ФАНТАЗІЇ У SCRATCH» ДЛЯ 6 КЛАСУ

 

На даному етапі розвитку освіти в Україні постає проблема підготовки до вивчення програмування у майбутньому на уроках інформатики. Оскільки обєктно-орієнтоване програмування вивчають у 8 класі, то ми вважаємо за необхідне підготувати учнів до цього і зацікавити їх. У 5 класі здобувачі освіти під час вивчення розділу інформатики «Алгоритми та програми» знайомляться із навчальним середовищем реалізації алгоритмів Scratch. Навчання алгоритмічного програмування у 6 класі продовжується завдяки застосуванню в алгоритмах вкладених структур повторення та розгалуження. 

Учні, працюючи у Scratch, набувають певний алгоритм проектування, що їм звісно допоможе у майбутньому.

Взагалі Scratch формує «основні навички ХХІ століття», які є необхідними для успішно роботи у майбутньому – це і творче мислення, і основи роботи з певними технологіями, й ефективна співпраця у колективі.

Отже, середовище програмування Scratch є незамінним методичним рішенням при підготовці учнів молодшої та середньої школи до серйозної та плідної роботи в майбутньому з іншими середовищами програмування.

Тому ми вирішили розробити електронний посібник «Абстрактні фантазії у Scratch».

Головною метою проекту є ознайомити учнів із середовищем реалізації алгоритмів Scratch, детальніше розглянути циклічні алгоритми із лічильником.

Посібник містить теоретичний матеріал про різні види команд повторення та їх реалізацію в середовищі Scratch. Наведені приклади готових проектів з циклами із  лічильником. Також запропоновані завдання для розвитку вмінь та навичок алгоритмічного програмування.

Електронний зошит представлений у форматі pdf-файлу. Його можна завантажити, а потім, якщо є така потреба, роздрукувати.

Даний посібник буде корисний:

  • учителям, яким не вистачає власного досвіду програмування;
  • учням, які хочуть освоїти Scratch;
  • батькам, які бажають допомогти своїм дітям.

Матеріал навчального посібника викладений у цікавій, доступній формі, спрямований на розвиток творчих здібностей, навичок самоосвіти, підтримання інтересу учнів до вивчення предмета.

Проект був апробований на уроках інформатики в учнів 6 класу Грем’яцької загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Новгород-Сіверської районної ради Чернігівської області.

 

Ознайомитися із електронним посібником можна за адресою https://drive.google.com/file/d/1E55s7R7TwYMGLsMknLDCuJuaRWA2C66j/view.

 

 

 

docx
Додано
26 березня 2020
Переглядів
847
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку